Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren Marin rv park
Reserveren Marin rv park
We willen begin juli met de RV overnachten op Marin rv park in San Fransisco. Is het nodig om deze camping van tevoren te boeken of zijn er altijd wel plekken vrij?
Grt,
Geert
Grt,
Geert
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reserveren Marin rv park
Ik durf niet te zeggen of je het moet reserveren, maar het is wel een van de weinige RV parks rond San Francisco. Ik vind het alleen nog steeds erg vreemd dat je dit nog niet via e-mail kunt reserveren maar dat het ter plekke of via de fax moet.
Begin juli, is het weekend van 4 juli, dan is het ook nog onafhankelijkheidsdag.
Ik zou zeker reserveren! En dat moet inderdaad per fax.
Wij waren er afgelopen jaar op een doordeweekse dag in augustus, maar de camping was helemaal vol!
Bij ons reageerden ze niet op de fax, toen we nog een fax na stuurden met de vraag of de andere fax goed aangekomen was, kregen wij wel binnen 5 minuten een reactie terug. (via de printer thuis konden wij dit doen).
Succes!
Ik zou zeker reserveren! En dat moet inderdaad per fax.
Wij waren er afgelopen jaar op een doordeweekse dag in augustus, maar de camping was helemaal vol!
Bij ons reageerden ze niet op de fax, toen we nog een fax na stuurden met de vraag of de andere fax goed aangekomen was, kregen wij wel binnen 5 minuten een reactie terug. (via de printer thuis konden wij dit doen).
Succes!
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben volgens mij gewoon gebelt om te reserveren. In ieder geval niet gefaxt.
Klopt, bellen is ook gewoon mogelijk:
To make a reservation. Print this page and FAX it to 415-925-1584, or call us at 415-461-5199 or toll free 888-461-5199.
http://www.marinrvpark.com/campground/index.php
To make a reservation. Print this page and FAX it to 415-925-1584, or call us at 415-461-5199 or toll free 888-461-5199.
http://www.marinrvpark.com/campground/index.php
Bedankt voor de tip om te bellen.
Gisteravond gebeld en de een plek weten te reserveren. Nu tenminste zekerheid dat je een plekje hebt als je aankomt. Zoveel keuze is er verder niet in San Francisco.

Gisteravond gebeld en de een plek weten te reserveren. Nu tenminste zekerheid dat je een plekje hebt als je aankomt. Zoveel keuze is er verder niet in San Francisco.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 960 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties