Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: All about Las Vegas

Bericht door VinMor »

Hoeveel vergokken jullie meestal gemiddeld op een dag in Vegas? "Vergokken" jullie de winst ook gelijk weer of houden jullie dit apart voor een andere keer of misschien wel om gewoon niks meer mee te doen?
Wij gaan 10(!!) dagen en denk dat we het gewoon op 50 dollar per dag houden, lekker slotmachines en misschien wat roulette.
Wat fooi in mijn zak voor de serveersters voor de drankjes, een euro of 4 tip per fooi voor 2 drankjes, en dan maar lief vragen of ze over 20 minuten terug willen komen :thumbup:

Aftellen is begonnen, nog precies 3 weken! Zitten we rond dit uur vanaf Zurich naar Las Vegas in de lucht(vlucht van 11.55 uur) :o
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik heb een budget van 400-500 euro per dag in Las Vegas. Daar gok ik van en eet ik van. Shows betaal ik vooraf uit een ander potje en ook voor shoppen heb ik apart budget. Ik leg iedere maand een mooi bedrag apart en neem daar afstand van zodra ik in het vlegtuig stap. Soms houd ik geld over, soms niet. Maakt niet uit. Ik heb wel altijd maximale lol. Mijn volgende trip is voor maar liefst 8 dagen dus misschien moet ik mijn budget per dag wat aanpassen. En een paar gokvrije dagen inlassen. Yeah right.

Ik speel overigens totdat ik of van slaap neerval of blut ben voor die dag. Als ik winst heb voor die dag, dan gaat dat naar het budget van de volgende dag en heb ik dus extra. Als ik de laatste dagen nog genoeg heb dan pin ik niet meer in die dagen.
Laatst gewijzigd door martijn76 op 13 mei 2015, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Wij gaan nu voor de derde keer naar Vegas, zit er over twee weken. Meestal ga ik wel wat gokken en zit mijn vrouw zich wat verveeld te verbazen over het feit dat ik dat oprecht leuk vind :lol:

Ik hou het meestal beschaafd en wil niet meer verliezen dan $50...de term winst ken ik nog niet............
Groetjes,
Daniel
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Hier een budget van ongeveer 100$ per dag :-)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Hier ongeveer $100 pp per dag. De winst gebruiken we de ene keer direct of later om te spelen, de andere keer gebruiken we het ergens anders voor. Hangt ervan af van hoeveel het is. We spelen altijd met lage bedragen, dus keertje $100 winst is dan veel. Daar hebben we iets leuks van gekocht.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Iemand een tip/aanbieding voor Luxor voor 15/16 juli??
Ik heb al bij Vegasdirect gekeken maar viel me tegen, voorheen zag ik nog wel eens aanbiedingen van rond de 35 dollar per nacht voor Luxor doordeweeks, nu rond de 60, we hebben 2 kamers nodig dus een aanbieding zou wel fijn zijn. welke sites zijn er nog meer voor aanbiedingen?
Ik zag een mooie aanbieding bij TI(43 euro p.n. incl.tax, ex resortfee), lijkt me ook leuk, we zijn hier nog nooit geweest, enige nadeel is dat we dan de laatste nacht moeten verhuizen naar Luxor waar ik een weekend nacht via Myvegas heb geboekt??
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Als ik zou moeten kiezen tussen TI en Luxor dan wint TI het op alle fronten. Dus ik zou gewoon lekker in TI gaan zitten en die ene nacht overstappen. Oh ja, als je een pijn-in-je-buik-van-het-lachen show wilt zien, ga dan naar Carrot Top in het Luxor hotel. Heb hem nu twee keer gezien en ga mijn volgende trip weer, zo leuk is hij.
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

Waar heb je die aanbieding van TI gevonden?
Ik ben er op moment! Nu Flamingo geboekt (ovanwege de kosten), maar ben tussendoor wel andere dingen in de gaten aan het houden om er wat mooiers van te kunnen maken, zonder veel extra kosten.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Bij hotwire, niet de secret maar de bekende hotels, bij booking . Com is hij iets duurder ongeveer 50 ruro p.n.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb Treasure Island geboekt, via Hotwire, 2 nachten voor 86 euro per kamer, en zelfs free cancelation, mocht er nog een "Brampo" komen met een 32 dollar Ceacars Palace aanbieding zoals 3 jaar terug kunnen we altijd nog annuleren :wink:
Helaas geen gratis Red Rock via Myvegas, maar voordeel is wel dat we nu weer op de strip zitten en dat vinden we toch wel het allerleukst :thumbup: En weer een nieuw hotel die we nog niet hebben gehad :D
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

ina schreef:Ik heb Treasure Island geboekt, via Hotwire, 2 nachten voor 86 euro per kamer, en zelfs free cancelation, mocht er nog een "Brampo" komen met een 32 dollar Ceacars Palace aanbieding zoals 3 jaar terug kunnen we altijd nog annuleren :wink:
Helaas geen gratis Red Rock via Myvegas, maar voordeel is wel dat we nu weer op de strip zitten en dat vinden we toch wel het allerleukst :thumbup: En weer een nieuw hotel die we nog niet hebben gehad :D
Goed te doen toch?!!
Hou nog wel even rekening met de bijkomende resort fee.
Verder kan je van je punten gewoon lekker gaan eten of een leuke show doen :)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Resort fee betaal je overal dat moet je idd in calculeren, en dan maar kijken of er een show vrij is op onze data, misschien Zarkana, we zijn met 4 en die kan per 2.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ontbijten in de peppermill, dan kun je de hele dag vooruit!
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

PSVwally schreef:Ontbijten in de peppermill, dan kun je de hele dag vooruit!
In het hotel?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

http://www.peppermilllasvegas.com/#coffee Even op view menu klikken. En zoek er wat foto's op google bij zou ik zeggen. Caloriebombardement pur sang.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Hebben jullie ook al op de site van TI zelf gekeken? TI heeft nl de TV Ad special waarbij je geen resort fee hoeft te betalen. Scheelt je toch weer $ 33,- per nacht. Je hebt dan bv alleen geen WiFi op de kamer maar in de openbare ruimtes wel. Ik vond het een aantrekkelijke aanbieding en al helemaal toen we een gratis upgrade kregen naar een suite :D
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Hoeveel betaal je dan per kamer?
Is de resort fee daar al 33 dollar, ik dacht 25?
Eigenlijk slaat die resort fee nergens op, je betaald het in principe voor de wifi, en de reviews lezende werkt deze heel slecht bij TI.
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Hoe zit het met WiFi in Luxor en Trump?
Volgens mij alleen heeft alleen Trump gratis WiFi(ook in de kamer?), en Luxor heeft alleen maar mogelijkheid tot vast internet?
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ina, volgens mij is de resortfee inmiddels $ 29,- plus tax zit je aan $ 33,-. Voor wat het inhoudt moet je even op de site kijken van TI. Ik vond het iig de moeite waard om het achterwege te laten. WiFi in de algemene ruimtes is trouwens super snel! Zo snel heb ik het nog nergens meegemaakt.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

$32.48.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht