Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In de crown van S.O.L?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
emma82
Amerika-ontdekker

Re: In de crown van S.O.L?

Bericht door emma82 »

Wij hebben onze tickets via deze site gereserveerd http://www.statueoflibertytickets.com/? ... oCiGnw_wcB

We konden wel de tijdstip kiezen. En de rij was niet lang. We moesten wel door aantal controles heen en je mocht alleen maar je camera mee nemen naar boven. We kregen een speciaal bandje en zo konden we eigenlijk overal snel doorheen lopen, en niet in de rij staan.
2007: New York
2009: Miami + Cruise
2010: New York
2013: Florida
2019: Florida
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

dit is de officiele website:
http://www.statuecruises.com/

(goedkoper dan bovengenoemde SoL-Tickets)
Alle overigen zijn vaak passen waarmee je alsnog een ticket kunt aanschaffen, al of niet met korting, en waar je dus inderdaad van tevoren je tijd niet vast kunt leggen ... omdat je nog geen echt ticket hebt ...)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

Zit net even te kijken om tickets te reserveren, las hier namelijk dat je deze zo'n 3 maanden vantevoren moet boeken en we gaan al over 10 weken. Wat denk je...vol :( . Ik heb gekeken bij de sites Meyem en Emma82 hadden opgegeven. Betekent dit nu dat we echt urenlang in de rij moeten om tickets te bemachtigen? Of heeft iemand nog een ander alternatief om toch aan kaartjes te komen? Is het 's morgens vroeg ook al zo druk? Het is dan eind juli, iemand ervaring mee? We zouden toch wel heel graag in de Crown willen :wink: .
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

Vol is vol .... maar je kunt altijd de site blijven controleren of er iets vrij komt ... voor zo ver ik weet, heeft het geen zin ter plekke te kijken, maar als je vroeg gaat, hoef je heus geen uren voor de kassa te staan voor je weet of er plek is of niet ... IMO worden de wachttijden hier een tikkie overdreven .... maar ik ben nog nooit midden in de zomer geweest zonder geldig kaartje ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

ik heb net op tijd kunnen reserveren . eerst had ik gekeken en was alles vrij en omdat de planning nog niet rond was heb ik toen niet geboekt. toen ik 2 weken later wilde boeken was bijna alles vol. :o
ik heb nu de tour van 8 am ik moet er dus om 7.30 zijn ong. weet iemand hoelang het ong duurt met de metro van chelsea naar batterypark ??
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
pixels66
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door pixels66 »

Een korte vraag, wanneer je de Crown in gaat, kun je je tas dan ergens achterlaten in kluisjes o.i.d.?
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Tinuszke »

b_talens schreef:ik heb net op tijd kunnen reserveren . eerst had ik gekeken en was alles vrij en omdat de planning nog niet rond was heb ik toen niet geboekt. toen ik 2 weken later wilde boeken was bijna alles vol. :o
ik heb nu de tour van 8 am ik moet er dus om 7.30 zijn ong. weet iemand hoelang het ong duurt met de metro van chelsea naar batterypark ??
https://www.google.com/maps/dir/Battery ... 465004!3e3" onclick="window.open(this.href);return false;

20 minuten
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Tinuszke »

pixels66 schreef:Een korte vraag, wanneer je de Crown in gaat, kun je je tas dan ergens achterlaten in kluisjes o.i.d.?
http://www.nps.gov/stli/planyourvisit/v ... -crown.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn lockers voor 2$
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

bedankt en wat stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :lol:

ik gebruik google maps vaak voor auto en lopen maar voor ov gebruik ik 9292 in nl dus heb daar helemaal niet aangedacht :D
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

hopstop is ook een handige site om reistijden met het op OV te zoeken.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer