Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Ik lees hier vaak dat mensen een (gratis??) upgrade krijgen als ze uiteindelijk hun wagen gaan afhalen.

Komt dit regelmatig voor eigenlijk, of niet regelmatig genoeg om er rekening mee te houden?

Want in dat geval bestel ik liever een trailblazer (Full-size) en hoop op een upgrade naar een escalade ofzo (Lux).
Dan is het toch weer 110€ minder voor de wagen
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Je kunt er eigenlijk geen peil op trekken.

Vorig jaar zomer had ik bijv. een full-size gehuurd. Bij het verhuurstation in Phoenix heb ik vervolgens gevraagd om een upgrade naar een 4x4. Men had toen een Jeep Grand Cherokee voor mij in de aanbieding. Toen ik uiteindelijk naar de auto liep bleek deze niet beschikbaar te zijn, maar wel een Dodge Durange, nog een slagje groter dan de Jeep Grand Cherokee. :D Voor deze "extra" upgrade hoefde ik niet meer te betalen. Enkel voor de full-size naar de Jeep. Op deze manier had ik voor weinig geld een mooie upgrade naar een hele grote 4x4.

Je moet soms gewoon geluk hebben. Zo heb ik in Seattle bij Hertz al eens om een upgrade verzocht en toen konden we het niet eens worden.

Wil je zeker zijn van een bepaalde auto, dan zou ik die in ieder geval huren. Ter plaatse kun je dan altijd nog proberen een upgrade te krijgen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

hallo,

Ik ben al een tijdje bezig om een verhuurbedrijf te vinden in Orlando, dat de Chrysler Aspen verhuurt. Ik heb Hertz en nog andere bekende bedrijven geprobeert. Maar geen succes, ik heb overigens niet zoveel ervaring met verhuurbedrijven.

En mijn vraag is weten jullie misschien waar ik de Chrysler Aspen kan huren?

Alvast Bedankt!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Tokheim schreef:
Ik bedoel dat de voorbeelden veranderd zijn van welke auto je mee "kan" krijgen.

Luxury SUV : is nu Chevrolet Tahoe i.p.v. Cadillac Escalade
Midsize SUV IW : is nu Jeep Liberty i.p.v. Chevrolet Equinox
Minivan 7p LX : is nu Chevrolet Venture i.p.v. Chevrolet Uplander

Theo
Gisteren dus de Luxury SUV klasse geboekt (bij usareisen.de). En ik baalde al een klein beetje van bovenstaande, had veel liever die Cadillac Escalade gehad dan de Chevrolet Tahoe. Maar goed, je weet toch nooit zeker wat je krijgt.

Maar als je op alamo.com kijkt bij 'Cars' dan staat er bij de voorbeeld auto voor de Luxury SUV klasse toch een Escalade :lol: ! Beter dus !! Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook naar de Chevy Tahoe gekregen en dat is ook echt niet verkeerd. Dus wat mij betreft altijd ok.

Alleen, het stond hier al eens eerder genoemd op het forum volgens mij, de Escalade begint vanaf ongeveer $ 55.000 nieuwprijs en de Chevy Tahoe vanaf ongeveer $ 35.000 nieuwprijs. En er is zelfs nog een Premium SUV klasse bij Alamo, en dan krijg je de Chevy Suburban. Echt HEEL groot, maar toch nieuwprijs 'slechts' vanaf $ 40.000. Geef mij maar de Escalade, geen upgrade voor mij nodig deze keer :wink: !
Laatst gewijzigd door MattRob op 26 dec 2006, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

DejaVu schreef: En mijn vraag is weten jullie misschien waar ik de Chrysler Aspen kan huren?

Alvast Bedankt!

Als je geen Chrysler aspen kunt vinden dan neem je toch de Dodge Durango ....T'is de zelfde wagen alleen met een andere interieur.
BaconPopper
Amerikafan

Heb nog een vraagje dat eigenlijk een klein beetje :offtopic: is...

Heeft er iemand een idee hoe oud die huurwagens gemiddeld zijn?
Ik veronderstel dat het niet altijd de allernieuwste modellen zullen zijn!?
Of toch wel?
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

BaconPopper schreef:Heb nog een vraagje dat eigenlijk een klein beetje :offtopic: is...

Heeft er iemand een idee hoe oud die huurwagens gemiddeld zijn?
Ik veronderstel dat het niet altijd de allernieuwste modellen zullen zijn!?
Of toch wel?
Zijn bijna altijd de laatste nieuwe modellen. Volgens mij hebben ze ook standaard regelingen met de verschillende auto-dealers, dat ze na 6 maanden weer terug gaan of zo. Ik weet in ieder geval zeker dat dat in Nederland zo is. Maar ik heb die verhalen ook in de US gehoord. Ik heb overigens nog nooit echt een oude auto gehad of zo. Zeker niet ouder dan een jaar. Tenminste, als je huurt bij de 'bekende' verhuurmij.
BaconPopper
Amerikafan

Owkey, thanks!!
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

steve schreef:
Pff, 20 dollar is niets in vergelijking met die upgrade. Hoe zeker waren ze daarvan? Liggen de prijzen in het algemeen hoger dan verleden jaar?
Ik heb net contact gehad met Wirtz reizen ,zij hebben even Jetair gecontacteerd en die actie van vorig jaar wrdt inderdaad niet herhaald.Die 20 $ krijg je als je een intermediate wagen huurt .Dus is deze actie zeker niet zo interessant als die van vorig jaar .Spijtig .

Ik heb ondertussen ook al via usareisen.de gaan kijken , bij alamo en we beginnen er ook al serieus over na te denken om daar toch die boeking te doen.Maar heb toch nog een vraagje , misschien kan iemand mij daarbij helpen .
Moet men bij annulatie een geldige reden hebben zoals bij reisverzekeringen of kan men gewoon annuleren mits betaling van 28 € ? En bij boeking staat er ' geb. datum ' ,is dit de geboortedatum die men moet invullen ? :oops:

DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Color01 schreef:
DejaVu schreef: En mijn vraag is weten jullie misschien waar ik de Chrysler Aspen kan huren?

Alvast Bedankt!

Als je geen Chrysler aspen kunt vinden dan neem je toch de Dodge Durango ....T'is de zelfde wagen alleen met een andere interieur.
Ok, thx , ik zal dan de Dodge Durango proberen te krijgen ^^
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

DejaVu schreef:
Ok, thx , ik zal dan de Dodge Durango proberen te krijgen ^^

Wij hebben de Dodge Durango gehad ... en we hebben dat ding weer aan de kant gedaan om dat we problemen mee hadden....we hebben nu een Jeep Grand Cherokee .. 5.7 L ... en de jeep rijd toch heel wat beter dan de Dodge.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Knabbeltje schreef:
Ik heb ondertussen ook al via usareisen.de gaan kijken , bij alamo en we beginnen er ook al serieus over na te denken om daar toch die boeking te doen.Maar heb toch nog een vraagje , misschien kan iemand mij daarbij helpen .
Moet men bij annulatie een geldige reden hebben zoals bij reisverzekeringen of kan men gewoon annuleren mits betaling van 28 € ? En bij boeking staat er ' geb. datum ' ,is dit de geboortedatum die men moet invullen ? :oops:

Je kan annuleren maar kost € 28 plus € 15 administratiekosten, dus in totaal € 43. Reden is niet nodig volgens mij (maar staat ook nergens, heb het al die keren gelukkig ook nog niet nodig gehad).

En inderdaad, geb datum is de geboortedatum van de hoofdbestuurder. Ze willen weten of je niet jonger dan 25 bent :wink: !
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

MattRob schreef:
Knabbeltje schreef:

Je kan annuleren maar kost € 28 plus € 15 administratiekosten, dus in totaal € 43. Reden is niet nodig volgens mij (maar staat ook nergens, heb het al die keren gelukkig ook nog niet nodig gehad).

En inderdaad, geb datum is de geboortedatum van de hoofdbestuurder. Ze willen weten of je niet jonger dan 25 bent :wink: !

Thanks MattRob , nu ben ik zeker dat ik de juiste informatie daar invul .

Groetjes ,Nancy
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Na alles de afgelopen weken goed vergeleken te hebben, heb ik zojuist bij usareisen een Equinox gereserveerd voor 7 tot 27 juni 2007.

Ik ben benieuwd welke SUV we krijgen :)
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

BigAppleLover schreef:Ik ben benieuwd welke SUV we krijgen :)
Een Equinox of vergelijkbaar.. (of groter, als je pech hebt :) )
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Njit schreef:
BigAppleLover schreef:Ik ben benieuwd welke SUV we krijgen :)
Een Equinox of vergelijkbaar.. (of groter, als je pech hebt :) )

Met een Jeep Grand Cherokee zou ik al heel tevreden zijn. Veel groter hoeft voor ons twee toch niet.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

michelly schreef:
michelly schreef: Dit verschil is toch groot genoeg voor ons om voor usareisen.de te kiezen tenzij het reisburo (zoals ze beloofd hebben) vandaag nog terugbelt met een ander tarief. Dus we wachten nog even af :wink:

Elly
Ik was vanmiddag niet thuis maar er lag een briefje op me te wachten thuis dat het reisburo gebeld had. Zij kunnen blijkbaar nu ook het tarief van 1505 euro boeken. Er komen dan alleen nog 22.50 boekingskst bij.
Nu ga ik woensdag toch nog maar weer even naar het reisburo....

Elly
Nou, ik kom zojuist van het reisburo en de kogel is door de kerk!
Ze hadden dus gebeld dat zij ook het tarief van 1505 euro konden boeken.
Er komen dan wel 22.50 boekingskosten bij.
Vanochtend wilde ik dit dus gaan boeken. Het zou via Sunny Cars gaan.
Ook Alamo, maar ze hadden dus niet het Gold Pakket gerekend. Er zou voor een extra bestuurder nu nog 6 euro per dag bijkomen :cry:
Dat was niet de bedoeling...
Dus zei ik dat ik dan wel thuis via usareisen de boeking zou gaan maken.
Maar omdat ze ons deze prijs toegezegd hadden, zou het reisburo voor ons toch deze boeking maken maar dan via Holland International.
Nu hebben we dus gereserveerd. En we betalen geen 1633 euro maar 1527.
Toch netjes van het reisburo...

Groetjes Elly
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

Paar dagen terug een MID-SUV geboekt voor 1 sept- 22 sept in Denver.
Hele leuke prijs gescoord bij USAREISEN.DE........587 euries....
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

We zijn ook serieus aan het overwegen om een auto bij usareisen te boeken ipv bij jetair. Maar hun prijsgunstige equinox is denk ik te klein voor 4 personen. Iemand ervaring met een equinox qua bagageruimte in de koffer? We nemen 4 reiszakken mee (dus geen grote harde koffers) en op de site van usareisen staat dat er plaats is voor 4 koffers maar we zouden toch niet graag met plaatsgebrek zitten.

En nog een klein vraagje. We zijn met twee bestuurders, eentje van 45 jaar en ikzelf onder de 25 jaar. Ik veronderstel dat ik dan sowieso de U25 special moet gebruiken en dan mijzelf als hoofdbestuurder invullen (anders zullen we waarschijnlijk een melding krijgen dat de leeftijd van de hoofdbestuurder niet overeenkomt met de formume).
Laatst gewijzigd door steve op 27 dec 2006, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

steve schreef:Iemand ervaring met een equinox qua bagageruimte in de koffer?
Van de Chevrolet site (in cubic feet)

- Equinox: Cargo volume, maximum behind second-row seats: 35.7
- Trailblazer: Cargo volume, Rear seat up: 43.7

Het scheelt dus wel wat...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer