Ik ga deze zomer samen met mijn vriend 4 weken rondtrekken door Amerika! (12 juli tot 9 aug) We hebben in Europa al veel rondgereisd maar deze winter hadden we met 4 vrienden bedacht dat het wel heel cool zou zijn om een grote rondreis door Amerika te maken! helaas gaan door omstandigheden onze vrienden niet meer mee en moeten we onze plannen nog omgooien, maar volgens mij heb ik in 2 maanden nog voldoende tijd om nog het een en ander voor te bereiden! Maar vandaar dat ik me even voor zal stellen want ik denk dat ik nog heeel veel vragen heb waar ik in dit forum vast antwoord op kan vinden!
Ik heb nog maar 1x gevlogen en mijn Engels is niet super haha, dus het wordt sowieso een groot avontuur, maar daar heb ik alleen maar heel veel zin in!
Het plan is voor nu vanuit san fransico een auto huren, (eerst nog omboeken nr n iets goedkopere auto, want hadden nu 7 persoonsbusje) daarna kampeerspullen kopen, daarna 4 weken rondtrekken en na 4 weken terug vanuit san fransico! We hebben naast de verkeerde auto, en de vliegtickets nog niks geboekt!
Maar hoorde al dat we aantal dingen wel echt al moeten gaan boeken, dus to do list voor deze week!

Groetjes Annejet