Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ontbijt in NY
Ontbijt in NY
Wie weet leuke plaatsjes om te ontbijten in NY? Het hoeft niet te chique te zijn, liefst zaken die open zijn vanaf 7am of zo.
Alvast bedankt,
Lilo
Alvast bedankt,
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Ontbijt in NY
Kitchenette Uptown NYC is zeker en vast een aanrader. Ik at er de typische American pancakes afgewerkt met wat suiker poeder en aardbeien. Daarnaast serveren ze écht wel een super lekkere koffie, die naar mijn mening, toch wel hard te vinden is in New York (tenzij je liever commerciële koffie lust zoals Starbucks).
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Leuk, ik zoek ook ontbijtadresjes in NY.
Alleen 7 uur ga ik denk ik niet halen
Ik had deze al uit een andere post: Lexington Candy Shop
reviews
Els
Alleen 7 uur ga ik denk ik niet halen

Ik had deze al uit een andere post: Lexington Candy Shop
reviews
Els
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja het hangt een beetje van je locatie af, maar ik ben fan van deze gasten: http://www.cupandsaucernewyork.com .. erg geinig tentje, prima eten, heerlijk sfeertje.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
jelui hoeft je over ontbijten in New York geen enkele zorg te maken .... keuzes genoeg ...
Maar het is onzin om van alles op te noemen als we niet weten waar jullie overnachten .... tenminste, ik ga zelf niet eerst 30 mins in de subway zitten om ergens te ontbijten ....
Maar het is onzin om van alles op te noemen als we niet weten waar jullie overnachten .... tenminste, ik ga zelf niet eerst 30 mins in de subway zitten om ergens te ontbijten ....

Bedankt voor de reacties. Daar ga ik eens even naar kijken.
Hallo Meyem, wij zitten in Four Points by Sheraton Times Square.
Lilo
Hallo Meyem, wij zitten in Four Points by Sheraton Times Square.
Lilo
Hallo,
Frenchroast NY ziet er inderdaad goed uit, maar is nog bijna 2 mijl van ons hotel. Is jammer genoeg nog een beetje te ver om op onze nuchter maag te doen.
Nog iemand een idee voor een lekker ontbijtje?
Lilo
Frenchroast NY ziet er inderdaad goed uit, maar is nog bijna 2 mijl van ons hotel. Is jammer genoeg nog een beetje te ver om op onze nuchter maag te doen.
Nog iemand een idee voor een lekker ontbijtje?
Lilo
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ellen stardust is echt leuk om te ontbijten
Zingende serveersters die later op broadway staan
Google maar eens op ellen stardust
Gr marco
Zingende serveersters die later op broadway staan
Google maar eens op ellen stardust
Gr marco
Wij komen graag bij Red Flame Diner. Toevallig naast gelogeerd maar komen er altijd nog een keer terug.
Bedankt allemaal, ik denk dat we geen honger gaan lijden.
Lilo

Lilo
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jeps, Ellen Stardust, helemaal Amerikaans, eten was oké , maar je moet dit eens beleeft hebben. Totaal " over the top"
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik sluit me aan bij de tip Ellen Stardust voor de buurt Times Square. Of lekker in het zonnetje in Bryant Park en bij de deli wat halen, ook erg aangenaam.
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
Hier sluit ik me bij aan. Een heerlijk park om de dag te beginnen / eindigen.Sibi schreef:Ik sluit me aan bij de tip Ellen Stardust voor de buurt Times Square. Of lekker in het zonnetje in Bryant Park en bij de deli wat halen, ook erg aangenaam.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hebben jullie ook nog tips voor een restaurant voor het avondeten, niet al te duur maar goed en sfeervol?
Om en nabij Midtown?
Alvast bedankt.
groet, Henk
Om en nabij Midtown?
Alvast bedankt.
groet, Henk

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is wat Meyem al heeft gezegd...Je kan (bijna) op elke hoek van de straat ontbijten...Juist leuk toch, de buurt verkennen en ontdekken wat er te doen is? Lekker bij de Deli een Eggs on the Roll, of een sandwich die ter plekke kakelvers voor je wordt klaargemaakt:), rijen koelkasten met vruchtendrankjes in alle smaken, bagels, muffins....Oh wat erg, ik wil naar NY
.
Zoals gezegd, erg afhankelijk van waar je zit maar het zou mij verbazen als er niet ergens op het blok een Deli zit die past bij bovenstaande beschrijving.
We hebben ook goede ervaring met meerdere filialen van "Le Pain Quoditien" , ook een aanrader! en ook voor een lunch.
Maar om een of andere reden komen we toch liever bij een Deli. Zit je in de buurt van het Flatiron building, ga dan naar de Eataly Cafe (waar Broadway op 5th komt), de tent zit er al jaren alleen de naam is een paar keer veranderd..eten altijd goed!
En wat ik altijd leuk vindt is de voorpret..op Googlemaps mbv streetview een rondje om het blok maken..met het risico dat de foto te oud is en de info achterhaald maar goed..dat ik ook NY..
Heel veel plezier alvast!
Link,(http://www.lepainquotidien.com/finder/l ... WfzwM6KDWE" onclick="window.open(this.href);return false;)

Zoals gezegd, erg afhankelijk van waar je zit maar het zou mij verbazen als er niet ergens op het blok een Deli zit die past bij bovenstaande beschrijving.
We hebben ook goede ervaring met meerdere filialen van "Le Pain Quoditien" , ook een aanrader! en ook voor een lunch.
Maar om een of andere reden komen we toch liever bij een Deli. Zit je in de buurt van het Flatiron building, ga dan naar de Eataly Cafe (waar Broadway op 5th komt), de tent zit er al jaren alleen de naam is een paar keer veranderd..eten altijd goed!
En wat ik altijd leuk vindt is de voorpret..op Googlemaps mbv streetview een rondje om het blok maken..met het risico dat de foto te oud is en de info achterhaald maar goed..dat ik ook NY..
Heel veel plezier alvast!
Link,(http://www.lepainquotidien.com/finder/l ... WfzwM6KDWE" onclick="window.open(this.href);return false;)
Grote Amerika fan
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hier zijn wij 3 maal gaan ontbijten
https://goo.gl/maps/buVJt" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer dicht bij een metrohalte nabij het WTC .
Wij zaten in Queens en kwamen toch regelmatig hier.
Ik vond het zeer lekker daar!
https://goo.gl/maps/buVJt" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer dicht bij een metrohalte nabij het WTC .
Wij zaten in Queens en kwamen toch regelmatig hier.
Ik vond het zeer lekker daar!
-
- Amerika-expert
Nieuw cafe/bakkerij in Bryant Park. Ook voor ontbijt. (Je bent welkom, meyem!)
Uit de New York Times van woensdag 27 mei:
To start your day with coffee and a slice of Breads Bakery’s babka swirled with dark chocolate, you now have an option in addition to the home base near Union Square: a kiosk in Bryant Park, the bakery’s first satellite. There you will find rugelach, cinnamon rolls, olive sticks, sandwiches, salads and burekas (stuffed phyllo). In the fall, the owners Uri Scheft and Gadi Peleg will open a shop at 1890 Broadway (62nd Street): 42nd Street and Avenue of the Americas, breadsbakery.com.
Uit de New York Times van woensdag 27 mei:
To start your day with coffee and a slice of Breads Bakery’s babka swirled with dark chocolate, you now have an option in addition to the home base near Union Square: a kiosk in Bryant Park, the bakery’s first satellite. There you will find rugelach, cinnamon rolls, olive sticks, sandwiches, salads and burekas (stuffed phyllo). In the fall, the owners Uri Scheft and Gadi Peleg will open a shop at 1890 Broadway (62nd Street): 42nd Street and Avenue of the Americas, breadsbakery.com.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Bianca Stripes&Stars
- Amerikafan
- Contacteer:
Starbucks, donuts en lekkere broodjes ophalen en dan ontbijten in 1 van de mooie parken in New York 
https://stripesandstarstravel.wordpress ... es-square/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar ik ook goede dingen over hoor is brunchen in een rooftop bar.. Misschien is dat ook een leuk idee?
Veel plezier in ieder geval

https://stripesandstarstravel.wordpress ... es-square/" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar ik ook goede dingen over hoor is brunchen in een rooftop bar.. Misschien is dat ook een leuk idee?
Veel plezier in ieder geval

Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl