Theo
Ik heb zitten zoeken achter de precieze afmetingen van de koffer maar van de equinox vind ik die niet (de trailblazer heeft een koffer van 1m diep en 1m17 breed tusssen de wielkasten). Onze reistassen zijn 95 cm lang, 40 cm breed en 50 cm hoog.Njit schreef:Van de Chevrolet site (in cubic feet)steve schreef:Iemand ervaring met een equinox qua bagageruimte in de koffer?
- Equinox: Cargo volume, maximum behind second-row seats: 35.7
- Trailblazer: Cargo volume, Rear seat up: 43.7
Het scheelt dus wel wat...
Ik heb vanochtend rond 10u "mijn equinox"steve schreef:Ok, de equinox is geboekt voor drie weekjesKrijgen we een grotere gratis mee is het super. En anders zien we wel ter plekke of alles erin past en gaan we misschien alsnog voor de trailblazer.
Krijg je je voucher automatisch per email? Ik heb een bevestigingsmail gekregen en met mijn gebrekkige kennis van het duits is het enige wat ik lees in verband met voucher het volgende: dat ik de voucher in pdf formaat zal toegestuurd krijgen per e-mail of per post. Of is het sowieso per email als je een mailadres hebt opgegeven?
Net nieuw op het forum vind ik het erg leuk om te merken dat het echt de moeite waard is om iets interessants wat je zelf tegenkomt op het internet ook even te plaatsen op het allesamerika-forum.BaconPopper schreef:PS: Thx BigAppleLover om die mooie prijzen aan licht te brengen
10% Frühbucher-Special im Super-Inklusiv-PLUS Paket
bei Festbuchung bis zum 31.12.06
Mja, ik weet het.Color01 schreef:dat is nog wel een verschil ..de Tahoe is wel groot maar daar heb je het ook wel mee gehad.BaconPopper schreef:
Het is dus de Cadillac Escalade/Chevrolet Tahoe/??? geworden.