Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Scenic Byway UT12
Re: Scenic Byway UT12
Met al die mooie filmpjes van Rudi en zoon ben je er toch wel een beetje bij
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nou haha, dat is toch wel even iets ander dan daar de natuur & cultuur op te snuiven hoor
Ik hoop voor jullie dat het dan allemaal wel weer opgedroogd is.
Ben blij dat ik de afgelopen dagen op asfalt reed door 't San Rafael Swell.

Ben blij dat ik de afgelopen dagen op asfalt reed door 't San Rafael Swell.
Oh, balen. Nou, het heeft nog twee en halve week om op te drogen....
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik krijg bij het kijken van die filmpje van Kalaman toch soms echt het gevoel dat ik ook in de US ben. Helaas blijkt dat een illusie te zijn wanneer het filmpje afgelopen is.PSVwally schreef:Nou haha, dat is toch wel even iets ander dan daar de natuur & cultuur op te snuiven hoor

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik hoop dat je beter weer hebt, dan wij vandaag
Wij hebben een heel stuk sneeuw gehad en laaghangende bewolking waardoor wij een heel stuk U12 niet hebben kunnen zien. Echt heel jammer. Daarentegen hebben we wel Bryce met sneeuw gezien en dat is echt wel super mooi!!

- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wat vervelend zeg! Maar wat vandaag gevallen is, kan over 2 weken niet meer vallen.
Volgens mij wordt het weerbericht na morgen wel stukken beter.

Volgens mij wordt het weerbericht na morgen wel stukken beter.
oh, dat is jammer, Vito. Ik hou het natuurlijk de laatste dagen wat in de gaten en het weer trekt de komende dagen heel erg bij. Maar ja, daar heb jij niets aan! Fijne vakantie nog in ieder geval.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Dank je, komt vast wel goed. Toch weer een reden om nog eens terug te gaan. We hebben wel echt pech met het weer tot nu toe. Koud en ook veel bewolking waardoor VofF ook niet helemaal tot zijn recht kwam.
Wordt vast beter voor jullie
Wordt vast beter voor jullie

Een schitterende route inderdaad. We hadden helaas geen tijd om al te veel te doen, maar deze staat zeker op het lijstje voor een volgende keer met ruim voldoende tijd. We hadden tot vijf uur prachtig stralend weer. Pas toen we op de Burr Trail zaten begon het weer ineens te veranderen en begon het te regenen. Onze eerste regen deze vakantie. Het duurde maar een uurtje, daarna zonneschijn!

UT 12 Scenic Byway by Mrvanilla, on Flickr

UT 12 Scenic Byway by Mrvanilla, on Flickr
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben vandaag de route gereden en telkens gestopt bij de viewpoints,verder denk ik dat ik niet sneller heb gereden dan 45/uur ,echt een prachtige route ,puur genieten.
Wat zijn de viewpoints dan waarbij je speciaal stopt? Vind daar maar geen duidelijk zicht op...1 ste x USA schreef:Wij hebben vandaag de route gereden en telkens gestopt bij de viewpoints,verder denk ik dat ik niet sneller heb gereden dan 45/uur ,echt een prachtige route ,puur genieten.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Daar moet je zich helemaal geen zorgen over maken. Die staan immers allemaal van een eind op voorhand aangeduid met "Viewpoint ... miles".frent schreef:Wat zijn de viewpoints dan waarbij je speciaal stopt? Vind daar maar geen duidelijk zicht op...
In onze blogs staan overigens verschillende road video's van de volledige UT-12.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1402 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom