Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen Perry en Han

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Perry B
Amerika-newbie
Contacteer:

Even voorstellen Perry en Han

Bericht door Perry B »

Hallo allemaal,

Ik vind deze site super.
Ik ga nu volgende week zondag voor de tweede maal naar de states nl NY DC en 1 nachtje in Atlantic city.
Heb al veel info gevonden hier.
Voor mijn vrouw is het de eerste maal naar de states, ik ben 3 jaar geleden al eens daar geweest. toen ben ik als brandweerman eerst een week mee gaan rijden in
Richmond Virginia waarna we ook DC en NY bezocht hebben. (zie deze site http://www.fireobservers.org/nl/index/index.htm)

Omdat we toen met 12 man waren en de tijd beperkt ging het me allemaal te snel, toen ik terug in België was
heb ik tegen mijn vrouw gezegd dat ik zeker met haar eens terug zou gaan.

Vandaar dat ik op 7/1 terug vertrek voor 11 dagen.
We hebben onze hotels en auto rechtstreeks via het internet geboekt.
Voor de zekerheid hebben we dinsdag via Skype eens alle hotels gebeld voor te zien als alles ook bevestigd was, geen problemen
ondervonden dus dat boeken via internet is prima.

Tot zover onze voorstelling.

Vrienden van ons hebben gevraagd een BLOG op internet te zetten bij deze het adres

http://perryenhan.skynetblogs.be/

Perry en Han :D
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Goede reis gewenst.

Zag op jullie blog dat je hoopt het Witte Huis in te kunnen. Dat wordt moeilijk. De enige kans: ga heel vroeg (zo rond 5, 6 uur in de ochtend) in de rij staan bij het bezoekerscentrum. En als je dat niet kunt opbrengen: loop gewoon langs bij dat centrum (op de Mall, tussen het WH en de naald van George Washington, die grote paal in het midden van de stad).

Ook aan te raden: een dagkaart op een soort autotreintje dat de hele stad door rijdt en waar je overal op en af kunt stappen. Neem het kaartje dat ook naar Arlington gaat, da's een heel eind lopen.

En natuurlijk: Air & Space Museum van het Smithsonian.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Perry,

:welcome: op dit forum. Wat leuk dat jij nu samen met je vrouw weer teruggaat naar de States. Ik denk dat zij net zo enthousiast zal worden worden over dit land als wij allemaal.

Zelf vertrek ik, samen met Coyote, op 12 januaari naar het noordoosten. We bezoeken daarbij ook Washington DC. Dus wie weet komen we elkaar nog ergens tegen..... :wink:

Ik las op je blog dat je maar één koffer mee wilt nemen. Als je slim bent neem je ieder een koffer mee met daarin een (grote) lege reistas. Je hebt dan genoeg ruimte voor al je inkopen die je van plan bent te doen. Dat is handig omdat je twee stuks bagage per persoon mee mag nemen.

Goede reis en veel plezier!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer