Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel V
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: MyVegas deel V
In december geweest en moest ze inderdaad binnen 24 uur gebruiken, het jaar ervoor ook. Behalve de gok credits, dat bedrag werd gewoon op mijn pasje gezet om mee te spelen wanneer ik wilde.
En je moet bij de Mlife balie zijn van Bellagio, als ik een buffet van Bellagio wil innen, of kan dit bijvoorbeeld ook in Luxor gebeuren?
EDIT: laat maar, al gevonden dat je inderdaad naar het hotel moet waar je de reward gaat besteden.
EDIT: laat maar, al gevonden dat je inderdaad naar het hotel moet waar je de reward gaat besteden.
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Bij ons is nu ook alles geboekt. We zijn met z'n vieren en hier is het lijstje van rewards die we via MyVegas hebben binnengehaald.
Persoon 1: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons dinner MGM, 1 nacht overnachting Red Rock (2 personen per kamer), 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch bij Palace Station.
Persoon 2: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons dinner MGM, 1 nacht overnachting Red Rock (2 personen per kamer), 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch bij Palace Station.
Persoon 3: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Monte Carlo, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Red Rock, 1 keer Buy One Get One dinner buffet Red Rock.
Persoon 4: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Monte Carlo, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Red Rock, 1 keer Buy One Get One dinner buffet Red Rock.
We hebben allemaal nog LP's over en moeten eventjes kijken of we er verder nog wat mee willen doen (monorail bijv). Palace Station is op die manier bijvoorbeeld geboekt, puur uit het "we moeten nog LP's opmaken-principe" want het ontbijt zelfs zal weinig voorstellen. Aan de andere kant, we zijn maar een paar dagen in Vegas en zullen dat ontbijt bijvoorbeeld gebruiken om even een broodje te eten voor we op doorreis gaan, en daar lijkt het me verder prima voor. De rest van de buffetten staan ook niet al te hoog aangeschreven maar ik weet zeker dat we wel dingen kunnen vinden wat we allemaal lusten!
Verder hebben we ook nog $120 aan Total Rewards geld wat we zullen gebruiken voor een dinner buffet bij Planet Hollywood waarschijnlijk. Ik geloof gelezen te hebben dat Total Rewards niet gebruikt kan worden door mensen die niet in de VS wonen overigens, maar weet het niet zeker.
In ieder geval hebben we door een paar maanden spelen nu voor vier personen vier dagen ontbijt/lunch, drie dagen avondeten, een hotel overnachting, en showtickets. Niet slecht
Persoon 1: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons dinner MGM, 1 nacht overnachting Red Rock (2 personen per kamer), 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch bij Palace Station.
Persoon 2: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons dinner MGM, 1 nacht overnachting Red Rock (2 personen per kamer), 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch bij Palace Station.
Persoon 3: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Monte Carlo, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Red Rock, 1 keer Buy One Get One dinner buffet Red Rock.
Persoon 4: 1 keer ticket KA, 1 keer ontbijt/lunch buffet Mirage, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Monte Carlo, 1 keer 2 persoons ontbijt/lunch buffet Red Rock, 1 keer Buy One Get One dinner buffet Red Rock.
We hebben allemaal nog LP's over en moeten eventjes kijken of we er verder nog wat mee willen doen (monorail bijv). Palace Station is op die manier bijvoorbeeld geboekt, puur uit het "we moeten nog LP's opmaken-principe" want het ontbijt zelfs zal weinig voorstellen. Aan de andere kant, we zijn maar een paar dagen in Vegas en zullen dat ontbijt bijvoorbeeld gebruiken om even een broodje te eten voor we op doorreis gaan, en daar lijkt het me verder prima voor. De rest van de buffetten staan ook niet al te hoog aangeschreven maar ik weet zeker dat we wel dingen kunnen vinden wat we allemaal lusten!
Verder hebben we ook nog $120 aan Total Rewards geld wat we zullen gebruiken voor een dinner buffet bij Planet Hollywood waarschijnlijk. Ik geloof gelezen te hebben dat Total Rewards niet gebruikt kan worden door mensen die niet in de VS wonen overigens, maar weet het niet zeker.
In ieder geval hebben we door een paar maanden spelen nu voor vier personen vier dagen ontbijt/lunch, drie dagen avondeten, een hotel overnachting, en showtickets. Niet slecht

Weet iemand of ik KA nog kan boeken voor begin juni als ik nu de reward claim bij my vegas? Ik heb nog nooit iets geclaimd bij My Vegas maar wil graag naar KA en twee buffetjes pakken. Heb genoeg rewards dus dat is het probleem niet.
Wij verblijven in het CircusCircus maar omdat CircusCircus niet in alle lijsten genoemd wordt twijfelde ik omdat je voor veel rewards ingechecked moet zijn in een MGM resort, maar dat zit dus wel goed.PSVwally schreef:Als je alle MyVegas dingetjes hebt geboekt en geregeld kan dat.Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar circus circus hoort bij het MyVegas spel en is een MGM resort.Tiemofeef schreef:Geld het Circus Circus ook als MGM hotel en kan ik dus ook van alle rewards gebruik maken?
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Hoe werkt het nu allemaal?
Ik heb best wat punten en wil bijvoorbeeld graag kaarten voor shows bestellen.
Kan ik dan twee kaarten bestellen of moet je er altijd een betalen?
en hoe kom ik dan aan twee kaarten naast elkaar?
Voor kaarten hoef je toch ook niet in een mgm resort te zitten?
Ik heb best wat punten en wil bijvoorbeeld graag kaarten voor shows bestellen.
Kan ik dan twee kaarten bestellen of moet je er altijd een betalen?
en hoe kom ik dan aan twee kaarten naast elkaar?
Voor kaarten hoef je toch ook niet in een mgm resort te zitten?
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik ben effe kwijt hoe het zat...
Ik speel al tijdje myvegas en bij het begin van het spel m'n creditcardgegevens moeten invullen.....dacht ik?
Inmiddels speelt mijn eega ook op haar eigen naam, maar daar is nooit een creditcard aangehangen.
Hoe kan ik nu achteraf voor haar ook creditcardgegevens invullen zodat wij ook haar gespaarde punten kunnen inzetten?
Ik kan het even niet meer vinden.... hellup.....
Ik speel al tijdje myvegas en bij het begin van het spel m'n creditcardgegevens moeten invullen.....dacht ik?
Inmiddels speelt mijn eega ook op haar eigen naam, maar daar is nooit een creditcard aangehangen.
Hoe kan ik nu achteraf voor haar ook creditcardgegevens invullen zodat wij ook haar gespaarde punten kunnen inzetten?
Ik kan het even niet meer vinden.... hellup.....

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Voor het Myvegas spel op fb heb je geen cc nodig.
Bedoel je misschien een Mlife account wat je nodig hebt om rewards te redeemen ?
Bedoel je misschien een Mlife account wat je nodig hebt om rewards te redeemen ?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Raziel
- Amerikafan
Dat zou inderdaad ook wel kunnen...dat account moet ik idd ook nog aanmaken...tnxasv60 schreef:Voor het Myvegas spel op fb heb je geen cc nodig.

Hallo,
kan iemand mij het spel uitleggen? Of kan ik de uitleg ergens vinden? Ik heb het op mijn Iphone geinstalleerd en draai nu al enkele dagen aan het rad en heb nu 1700LP's, maar het gaat zo traag omhoog dus ik ga zo nooit een goede reward krijgen. Ik ga naar Las Vegas met mijn 3 kids, dus ik ben de enige die kan spelen. Ik zie dat ik het kan linken met facebook, maar dan ziet iedereen dat ik op dat spel speel en dat is nu ook niet de bedoeling.
Kunnen jullie het mij een beetje uitleggen aub?
TX
kan iemand mij het spel uitleggen? Of kan ik de uitleg ergens vinden? Ik heb het op mijn Iphone geinstalleerd en draai nu al enkele dagen aan het rad en heb nu 1700LP's, maar het gaat zo traag omhoog dus ik ga zo nooit een goede reward krijgen. Ik ga naar Las Vegas met mijn 3 kids, dus ik ben de enige die kan spelen. Ik zie dat ik het kan linken met facebook, maar dan ziet iedereen dat ik op dat spel speel en dat is nu ook niet de bedoeling.
Kunnen jullie het mij een beetje uitleggen aub?
TX
Wat de meeste mensen doen is een aparte Facebook site aanmaken voor dit spel.
Je download de 2 apps die beschikbaar zijn van MyVegas EN je speelt het spel ook via Facebook zelf(dus 3 mogelijkheden tot punten).
De kunst is om elke dag je "free spins" te doen, en af en toe "the strip" te legen..
Ik speel het sinds 2013, ga overmorgen naar Las Vegas en ga daar een hoop van mijn puntjes besteden met rewards die ik heb "gekocht".
Je download de 2 apps die beschikbaar zijn van MyVegas EN je speelt het spel ook via Facebook zelf(dus 3 mogelijkheden tot punten).
De kunst is om elke dag je "free spins" te doen, en af en toe "the strip" te legen..
Ik speel het sinds 2013, ga overmorgen naar Las Vegas en ga daar een hoop van mijn puntjes besteden met rewards die ik heb "gekocht".
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
ok dank u, ik ga dat proberen.
Wat bedoel je met 'strips legen'? Dat heb ik nog niet gezien. Er staat wel iets van Journey, maar ik begrijp dit niet zo goed...
Wat bedoel je met 'strips legen'? Dat heb ik nog niet gezien. Er staat wel iets van Journey, maar ik begrijp dit niet zo goed...
- Thierry73
- Amerikakenner
Hoe kan je nu rewards ook claimen dan?
Moet je verplicht een mlife account aanmaken?
en hoe gaat het dan verder nog in zijn werk?
moet je verplicht ook overnachten bij hun of dat weer niet altijd?
Moet je verplicht een mlife account aanmaken?
en hoe gaat het dan verder nog in zijn werk?
moet je verplicht ook overnachten bij hun of dat weer niet altijd?
-
- Amerika-ontdekker
Met de zoekfunctie is heel veel over de werking te achterhalen.
Het lijkt wel alsof sommigen niet de moeite willen doen om een thread door te lezen.
Ik zal echter enkele van bovenstaande vragen beantwoorden:
Behalve op je mobiel kun je het spel ook op je pc spelen. Dit gaat het snelst qua scoren LP's.
Maak een apart FB-account aan en zorg dat je voldoende vrienden maakt, via: https://www.facebook.com/groups/OriginalMyVegasFriends/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je voldoende LP's hebt, kun je rewards kopen en daarin zien wat de voorwaarden zijn.
Voor enkele is het noodzakelijk dat je overnacht in een MGM, maar dat is slechts bij enkele diners.
Je zult een Mlife moeten aanmaken en bij de meeste zul je je reward telefonisch moeten redeemen.
Ik ben in september begonnen en heb bij de ene zo'n 850k LP en bij de andere zo'n 500 LP.
Het lijkt wel alsof sommigen niet de moeite willen doen om een thread door te lezen.
Ik zal echter enkele van bovenstaande vragen beantwoorden:
Behalve op je mobiel kun je het spel ook op je pc spelen. Dit gaat het snelst qua scoren LP's.
Maak een apart FB-account aan en zorg dat je voldoende vrienden maakt, via: https://www.facebook.com/groups/OriginalMyVegasFriends/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je voldoende LP's hebt, kun je rewards kopen en daarin zien wat de voorwaarden zijn.
Voor enkele is het noodzakelijk dat je overnacht in een MGM, maar dat is slechts bij enkele diners.
Je zult een Mlife moeten aanmaken en bij de meeste zul je je reward telefonisch moeten redeemen.
Ik ben in september begonnen en heb bij de ene zo'n 850k LP en bij de andere zo'n 500 LP.
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo Murielle,
Het neemt best veel tijd om aan de LP' te komen vind ik. Je moet er dus wel tijd insteken wil je op veel punten komen.
Zelf speel ik het alleen via de pc. Het is belangrijk om de inzet de eerste tijd laag te houden. Geleidelijk bouw je dan hotels op de strip die elk later XP punten opleveren.
Via myvegas friends kun je aan vrienden komen, kijk naar de add-me thread.
Om aan extra punten te komen moet je veel delen via facebook en dus is een aparte fb account zeker aan te raden!
Verder moet je ook veel geluk hebben in het spel om aan LP te komen.
Ik speel nu ongeveer 2 maanden en heb ongeveer 100.000 LP. Ik heb daarmaa twee rewards voor 2 buffetten van Luxor en Mandalay Bay verdiend. De laatste LP,s (30.000) moet ik nog besteden.
Suuces ermee. Groet, els
Het neemt best veel tijd om aan de LP' te komen vind ik. Je moet er dus wel tijd insteken wil je op veel punten komen.
Zelf speel ik het alleen via de pc. Het is belangrijk om de inzet de eerste tijd laag te houden. Geleidelijk bouw je dan hotels op de strip die elk later XP punten opleveren.
Via myvegas friends kun je aan vrienden komen, kijk naar de add-me thread.
Om aan extra punten te komen moet je veel delen via facebook en dus is een aparte fb account zeker aan te raden!
Verder moet je ook veel geluk hebben in het spel om aan LP te komen.
Ik speel nu ongeveer 2 maanden en heb ongeveer 100.000 LP. Ik heb daarmaa twee rewards voor 2 buffetten van Luxor en Mandalay Bay verdiend. De laatste LP,s (30.000) moet ik nog besteden.
Suuces ermee. Groet, els
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Inderdaad een apart facebook account anders krijgt idd iedereen steeds meldingen. Ik speel het ook alleen maar op de PC, maar je moet er wel wat tijd in stoppen. Maargoed, daar het kan je achteraf 100-den euro's schelen. Als ik hetzelfde zelf had moeten betalen had het meer dan €600 gekost.
@Thierry, we zijn aan het kijken of we een soort van opsomming kunnen geven bij het nieuwe topic wat als dit aan de 50 pagina's zit zal komen. Maar het is vrij lastig, omdat het spel (het spelen zelf niet echt, maar de rewards) in het afgelopen jaar flink is veranderd. Ik ben het in deze wel met twentefan eens dat je veel kunt vinden door de oude topics door de bladeren. Misschien niet elke pagina, maar dat maakt het al wel een stuk duidelijk. Denk ook niet dat je binnen een week genoeg LPs hebt om al dingen te kunnen kopen, dat duurt voor de meesten (afhankelijk van wat je wilt) weken tot soms wel een paar maanden. Stop er wat energy in. In het begin door 3x per dag de strip leeg te halen (geen idee of dit ook op de mobiele versie zo is) en de free spin te pakken. En dan gewoon te proberen met een lage inzet zo snel mogelijk de hotels af te bouwen. Daarna heb je wrs al wat meer munten om in te zetten en gaat het voornamelijk om de LP's te krijgen.
In aanvulling hierop:
@Thierry, we zijn aan het kijken of we een soort van opsomming kunnen geven bij het nieuwe topic wat als dit aan de 50 pagina's zit zal komen. Maar het is vrij lastig, omdat het spel (het spelen zelf niet echt, maar de rewards) in het afgelopen jaar flink is veranderd. Ik ben het in deze wel met twentefan eens dat je veel kunt vinden door de oude topics door de bladeren. Misschien niet elke pagina, maar dat maakt het al wel een stuk duidelijk. Denk ook niet dat je binnen een week genoeg LPs hebt om al dingen te kunnen kopen, dat duurt voor de meesten (afhankelijk van wat je wilt) weken tot soms wel een paar maanden. Stop er wat energy in. In het begin door 3x per dag de strip leeg te halen (geen idee of dit ook op de mobiele versie zo is) en de free spin te pakken. En dan gewoon te proberen met een lage inzet zo snel mogelijk de hotels af te bouwen. Daarna heb je wrs al wat meer munten om in te zetten en gaat het voornamelijk om de LP's te krijgen.
In aanvulling hierop:
maak per dag ook weer niet teveel vrienden aan, want dan gooit facebook je in de ban.Maak een apart FB-account aan en zorg dat je voldoende vrienden maakt, via: https://www.facebook.com/groups/OriginalMyVegasFriends/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
punten heb ik zat, ik speel al een paar jaar.
Ik zag alleen niet hoe je ze moest verzilveren
dat je een M-life account moet aanmaken is wat klote dan, want ik heb twee accounts met een zooi punten
En wel vervelend dat je voor sommige awards ook in hun hotels moet gaan zitten.
Ik zie ook wel erg veel dingen die steeds uitverkocht zijn
is er een bepaalde tijd dat die terug komen of is weg ook echt weg?
Ik zag alleen niet hoe je ze moest verzilveren
dat je een M-life account moet aanmaken is wat klote dan, want ik heb twee accounts met een zooi punten

En wel vervelend dat je voor sommige awards ook in hun hotels moet gaan zitten.
Ik zie ook wel erg veel dingen die steeds uitverkocht zijn
is er een bepaalde tijd dat die terug komen of is weg ook echt weg?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Nog even ter aanvulling op het bericht van Murielle: ik weet niet welke rewards je zou willen hebben maar houd er rekening mee dat de meeste rewards hooguit voor 2 personen zijn. Voor jezelf en een ander. Bij een buffet geldt dus dat de andere kinderen wel moeten betalen. Het is de vraag of het dan de moeite waard is. Je mag vaak ook maar 1 dezelfde reward.
De voorwaarden zijn best streng.
En Thierry: de meeste rewards komen volgens mij wel weer maar ik las ergens dat er van sommige rewards maar heel erg weinig beschikbaar zijn. De tijd waarop ze vrijkomen is erg divers. Ik las zelf ergens dat er van een bepaalde reward maar 1 per dag wordt vrij gegeven!! Geluk hebben dus, net zoals in het spel
De voorwaarden zijn best streng.
En Thierry: de meeste rewards komen volgens mij wel weer maar ik las ergens dat er van sommige rewards maar heel erg weinig beschikbaar zijn. De tijd waarop ze vrijkomen is erg divers. Ik las zelf ergens dat er van een bepaalde reward maar 1 per dag wordt vrij gegeven!! Geluk hebben dus, net zoals in het spel

-
- Amerika-ontdekker
Voor het spelen op de pc is er ook gewoon een beschrijving hoe je zo snel mogelijk LP's krijgt:
http://www.justmyvegas.com/tip-guides-s ... t-strategy" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenstaande strategie heb ik ook gebruikt.
Op voorgaande pagina's is er ook enige tijd gediscussieerd wanneer de rewards worden vernieuwd. De laatste tijd lijkt dat meestal tussen 18:00 en 21:00
http://www.justmyvegas.com/tip-guides-s ... t-strategy" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenstaande strategie heb ik ook gebruikt.
Op voorgaande pagina's is er ook enige tijd gediscussieerd wanneer de rewards worden vernieuwd. De laatste tijd lijkt dat meestal tussen 18:00 en 21:00
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat is daar klote aan? Het is gratis en het zorgt ervoor dat je goedkoop in Las Vegas kunt zijn? Ik snap het niet helemaal. Je kunt de punten vd accounts niet samenvoegen, maar je kunt wel vaak op beide accounts zaken boeken en samenvoegen.dat je een M-life account moet aanmaken is wat klote dan, want ik heb twee accounts met een zooi punten
Vroeger was het zo dat de rewards om 16u onze tijd gereset werden, maar daar zijn ze vanaf gestapt, dus het is inderdaad maar afwachten. Maar vaak tussen 6 en 9u 's avonds
Het verzilveren is makkelijk: Voor shows en overnachtingen
instructies om je reward te redeemen:
1) Bel het telefoonnummer wat je krijgt als je de reward redeemed.
2) Geef je naam, redemption numner, and M life nummer (gratis aanmelden op mlife.com). Het redemption nummer staat bij your reward under "Purchases". The telefoniste helpt je met het boeken van de reward.
3) Wanneer je aankomt bij je resort ga de 1e keer langs de M-life balie en laat het pasje (gratis) maken. Daarna kun je bij je hotel inchecken en/of bij de boxoffice evt showtickets afhalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties