Wij zijn er inderdaad zelf heengegaan en hebben ter plekke een kaartje gekocht. Dit was voor de Lower, in september 2014. We hebben toen zo'n twintig minuutjes moeten wachten en konden dan mee met een tour.pumi1000 schreef:Dat kaartje sla ik ook op
Zijn jullie daar ook zelf heen gegaan om daar ter plekke een kaartje te kopen?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Antelope Canyon artikel: jullie tips [gepubliceerd!]
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Antelope Canyon artikel: jullie tips [gepubliceerd!]
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
Op tripadvisor lees ik dat het middaguur voor de lower canyon het beste tijdstip is ivm het licht.
Hier lees ik echter terug dat de vroege ochtendtour wordt aangeraden. Ben wel benieuwd hoe de ervaringsdeskundigen hierover denken?
Hier lees ik echter terug dat de vroege ochtendtour wordt aangeraden. Ben wel benieuwd hoe de ervaringsdeskundigen hierover denken?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Zo vroeg mogelijk. Is ook makkelijk te begrijpen: rond de middag schijnt de zon in de canyon en moet je tegen de zon in fotograferen. En dat is niet bepaald ideaal voor mooie foto's...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je een link daarvan? Ik denk dat het een vergissing is en dat de Upper Canyon bedoeld wordt.sanne85 schreef:Op tripadvisor lees ik dat het middaguur voor de lower canyon het beste tijdstip is ivm het licht.
Ik was in 2011 aan het eind van de ochtend bij de Lower, en dat wat eigenlijk al net iets te laat. En dat was in september, dat zal ook wel uitmaken. In juni/juli zou ik echt proberen er wat eerder te zijn.
Marianne
Hoi Marianne,
Onderstaand de link:
http://www.tripadvisor.nl/Attraction_Re ... izona.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je de reacties doorleest geven een aantal mensen aan dat rond het middaguur het beste is. Kan idd dat hun review bij de lower canyon hebben geschreven ipv bij de upper canyon.
Je schrijft dat je in september eind vd ochtend bent geweest maar dat dit eigenlijk aan de late kant was.
Wat bedoel je hier precies mee? Te laat ivm te fel licht of al te druk?
Wij zijn begin september in page en willen ook graag de lower canyon bezoeken.
Onderstaand de link:
http://www.tripadvisor.nl/Attraction_Re ... izona.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je de reacties doorleest geven een aantal mensen aan dat rond het middaguur het beste is. Kan idd dat hun review bij de lower canyon hebben geschreven ipv bij de upper canyon.
Je schrijft dat je in september eind vd ochtend bent geweest maar dat dit eigenlijk aan de late kant was.
Wat bedoel je hier precies mee? Te laat ivm te fel licht of al te druk?
Wij zijn begin september in page en willen ook graag de lower canyon bezoeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Misschien hebben die toevallig goed licht gehad rond de middag. Kan ook wel hoor. De lower wordt door de gidsen zelf aangeraden om vroeg te doen. De upper, waar het vooral om de lightbeams gaat, wordt aangeraden rond of net na het middaguur te doen. Niet dat het op andere uren allemaal niet mooi is overigens, maar de kleuren van de rotsen schijnen dan wat minder opvallend te zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sanne, lees even wat Kalaman hierboven heeft geschreven, hij legt het al uit. De zon valt dan in de canyon waardoor de contrasten erg groot worden en het moeilijk is om de wanden goed te fotograferen. Als je niet gaat fotograferen zul je er minder last van hebben.
Kijk anders ook eens hier voor ons bezoek in 2008; op de eerste twee foto's zie je het effect wat je krijgt als er te veel zon in de canyon valt.
Het zou me niets verbazen als sommige reacties betrekking hebben op de Upper.
Marianne
Kijk anders ook eens hier voor ons bezoek in 2008; op de eerste twee foto's zie je het effect wat je krijgt als er te veel zon in de canyon valt.
Het zou me niets verbazen als sommige reacties betrekking hebben op de Upper.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vorig jaar hebben wij de tour lower gedaan om 09h30 uur. Wij hadden volgens de gids de beste tour qua lichtinval.
Ik heb hele mooie foto's maar kan die helaas niet delen wegens geen reisverslag, maar vertrouw me, het is er echt wel mooi op dat uur
Wij waren er omstreeks 08h30 uur en hebben een uurtje gewacht om binnen te kunnen. (het was toen al druk, periode rond 20 mei).
Renaat
Ik heb hele mooie foto's maar kan die helaas niet delen wegens geen reisverslag, maar vertrouw me, het is er echt wel mooi op dat uur

Wij waren er omstreeks 08h30 uur en hebben een uurtje gewacht om binnen te kunnen. (het was toen al druk, periode rond 20 mei).
Renaat
Wij hebben net gereserveerd voor september voor lower! We nemen liever niet het risico dat er ter plaatse niets meer te boeken is. Wel de eerste tour genomen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij zijn iets na de middag gegaan (naar de Lower) en ik vind dat wij ook supermooie foto's hebben hoor. De gids gaf ook veel tips.
Nu, wij zijn echt maar amateur'fotografen', dus misschien zijn wij snel tevreden
maar ik denk dat het vooral voor mensen die écht op hoger niveau met fotografie bezig zijn, belangrijker is dat ze op het 'juiste' tijdstip komen. De canyon is immers sowieso mooi én fotogeniek, wanneer je ook gaat (vind ik dan).
Nu, wij zijn echt maar amateur'fotografen', dus misschien zijn wij snel tevreden

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
De Lower canyon is ook te boeken via een ander bedrijf: http://www.lowerantelopecanyontours.com/tours.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kreeg via Yelp en tripadvisor betere reviews dan Ken's tour.
Wij hebben hier een fototour geboekt, en voor 5$ heb ik nog een statief gehuurd (voor de 2e camera).
Statieven + Spiegelreflex camera's zijn verplicht tijdens de fototour.
Deze kreeg via Yelp en tripadvisor betere reviews dan Ken's tour.
Wij hebben hier een fototour geboekt, en voor 5$ heb ik nog een statief gehuurd (voor de 2e camera).
Statieven + Spiegelreflex camera's zijn verplicht tijdens de fototour.
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Ben tijdens een fotografie tour die ik had geboekt via Carol Bigthumb ook naar andere slot canyon geweest die halverwege de zandweg naar Upper Antelope Canyon te bereiken was. Zij noemde deze canyon Rattlesnake Canyon. Deze was veel nauwer dan de Antelope Canyons en het was echt kruip door sluip door.
De toegang is via een 2-tal trappen:
Rattlesnake Canyon Page by Ruud Bos, on Flickr
Zoals gezegd is de canyon erg nauw maar erg fraai, hier enkele platen:
De toegang is via een 2-tal trappen:

Zoals gezegd is de canyon erg nauw maar erg fraai, hier enkele platen:

Wij zijn vorige week in Lower geweest. Ik had begrepen dat je alleen ter plekke kon reserveren maar dit kan inderdaad al van tevoren. Wij zijn er zonder navigatie heen gereden en het is echt niet te missen. Bij Lower kan je bij 2 verschillende organisaties reserveren waarvan 1 Ken's Tour en van de ander weet ik de naam niet maar die zit links met het groene dak. Weet wel dat dit Navajo indianen zijn. Wij hadden als tip gekregen om bij de Navajo indianen te boeken omdat de groepen wat kleiner zouden zijn maar ik heb niet gezien hoe groot de groepen zijn bij Ken's Tour (onze groep was een man of 10). Ze houden wel rekening met elkaar zodat je niet constant elkaar in de weg loopt. Onze gids vertelde wanneer de 2 organisaties niet goed met elkaar overweg kunnen de overheid er een nationaal park van maakt. Ook geen slecht woord over elkaar. Wij lazen dat je het beste s'ochtends kon gaan en wij waren er rond 09:15 uur en konden gelijk met de Tour van 09:30 uur mee. Je betaald $28 p.p. waarvan $8 voor Navajo entree (of hoe heet dat ook alweer). Je kan gratis waterflesjes pakken. Ga nog wel naar toilet (dixie) voordat je aan tocht gaat beginnen want dat kan niet tijdens de tocht en deze duurt ongeveer 1 uur en 15 minuten. De wandeling naar ingang is ongeveer 10 minuten.. En dit kan heet zijn! Zorg voor dichte schoenen en zonnebrand. Inderdaad een stalen trap bij in,- en uitgang. Tussendoor wel soort van trapjes. Onze gids was geweldig! Deed normaal gesproken fotografie tours dus heeft iedereen z'n camera juist ingesteld en tips gegeven. Ze nam zelfs was foto's voor ons. Ze wist heel leuk te vertellen ook over de Navajo indianen. Ik vond het echt een van de hoogtepunten van mijn vakantie en had het echt niet willen missen! Ikzelf ben wel wat angstig aangelegd dus was bang voor flash Floods en heb het weerbericht op verschillende websites gecheckt voor de hele staat
onze gids vertelde dat er heel wat maatregelen zijn getroffen sinds de fatale flash flood.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij gaan op 19 juli met Ken's Tour naar de Lower. Ik heb gisteren gereserveerd, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Ook heb ik ze een paar uur na het reserveren een mail gestuurd met de vraag of mijn reservering goed was aangekomen. Tot nu toe geen reactie. Wat is wijsheid: gewoon afwachten en ervan uitgaan dat alles oké is of opnieuw reserveren?
Groetjes Marieke
Groetjes Marieke
Loves Vegas!
Ah wij gaan 23 juli naar Antelope canyon en ik heb geboekt via Ken's Tours. Wij kregen wel gelijk een bevestiging via mail met een reserveringsformulier die je kan uitprinten en meenemen..
Misschien in de ongewenste mail? Ik zou opnieuw reserveren mocht het ook niet bij ongewenst/spam staan want ik heb wel gelijk een mail gekregen.
Misschien in de ongewenste mail? Ik zou opnieuw reserveren mocht het ook niet bij ongewenst/spam staan want ik heb wel gelijk een mail gekregen.
Wij hebben ook geen bevestigingsmail gehad. Ook geen reactie op mailtje met vraag of het goed is gegaan
Ik ga nog maar keer reserveren.
Ik ga nog maar keer reserveren.
-
- Amerikafan
Net opnieuw gereserveerd. Opnieuw geen mail gehad. Ook niet bij Spam. Maar nu moet ik 1 van de reserveringen zeker wel annuleren?
Edit: net de tweede reservering gecanceld. Dat lukte prima. Dus ik ga er van uit dat de eerste boeking ook binnen is gekomen. Ik heb er wel een reserveringsnummer van, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komen!
Edit: net de tweede reservering gecanceld. Dat lukte prima. Dus ik ga er van uit dat de eerste boeking ook binnen is gekomen. Ik heb er wel een reserveringsnummer van, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komen!
Loves Vegas!
Vreemd, ik heb vorige week gereserveerd (29 mei) via de site.
Geen flauw idee hoe ik een plaatje hierop kan zetten anders had ik het even laten zien hoe dat eruit zag.
Geen flauw idee hoe ik een plaatje hierop kan zetten anders had ik het even laten zien hoe dat eruit zag.
Oh je hebt wel reserveringsnummer, volgens mij ook alles wat je nodig hebt.
Het volgende stond er bij mij nog extra bij:
Tour Cancellation Policy
If cancellations are made at least 48 hours prior to the confirmed tour time, the tour fee will be 100% refundable. For cancellations, made within 48 hours, fees are non-refundable. For tour groups of 10 or more people, cancellations need to be made 72 hours prior to tour date for a complete refund.
Please include a mobile/cell phone number, so we can call (or text) you if we have to close due to weather. For more information please go to www.lowerantelope.com (also for map and directions). Duration is 1 hour and 15 minutes (all walking).
We are located 2 miles east of Page, Arizona. From the traffic light at Coppermine Road, travel 2 miles east on US 98. Turn left (north) onto Antelope Point Road (Navajo Route N22B). Go North for 1/4 mile, Ken’s Tours is located on the left (west) side of the road. You will see the only permanent building in the area and our sign that reads “Ken's Tours”.
You may also find our location by entering the following Latitude/Longitude coordinates into your GPS, Google Earth, or smartphone map: 36.9026N 111.4112W
Please confirm your reservation by visiting our website or clicking the link in your confirmation 1 day prior. Any reservation not paid-in-full that is not reconfirmed 1 day prior, WILL be canceled.
Note: All times on our site and confirmations are in Mountain STANDARD Time (Arizona Time - No Daylight Saving Time - Not Utah Time - Not Navajo Nation Time). Because the Utah State Line is less than 7 miles away, cell phone towers from Utah (and the surrounding Navajo Nation) often will be the wrong time!
Please arrive 30 minutes early from your confirmed tour time to check in and pay at the booth. If you are not there at least 5 minutes before your confirmed tour time, you and your group will forfeit your reservation. US Cash, Major Credit Cards or Travelers Checks ONLY
You can click here to read our complete Privacy Policy
Thank you,
DeWayne Crank
Office Manager
Ken's Tour
Guided Tour of Lower Antelope Canyon
928-606-2168
To change, cancel, or reconfirm this reservation: Click Here

Het volgende stond er bij mij nog extra bij:
Tour Cancellation Policy
If cancellations are made at least 48 hours prior to the confirmed tour time, the tour fee will be 100% refundable. For cancellations, made within 48 hours, fees are non-refundable. For tour groups of 10 or more people, cancellations need to be made 72 hours prior to tour date for a complete refund.
Please include a mobile/cell phone number, so we can call (or text) you if we have to close due to weather. For more information please go to www.lowerantelope.com (also for map and directions). Duration is 1 hour and 15 minutes (all walking).
We are located 2 miles east of Page, Arizona. From the traffic light at Coppermine Road, travel 2 miles east on US 98. Turn left (north) onto Antelope Point Road (Navajo Route N22B). Go North for 1/4 mile, Ken’s Tours is located on the left (west) side of the road. You will see the only permanent building in the area and our sign that reads “Ken's Tours”.
You may also find our location by entering the following Latitude/Longitude coordinates into your GPS, Google Earth, or smartphone map: 36.9026N 111.4112W
Please confirm your reservation by visiting our website or clicking the link in your confirmation 1 day prior. Any reservation not paid-in-full that is not reconfirmed 1 day prior, WILL be canceled.
Note: All times on our site and confirmations are in Mountain STANDARD Time (Arizona Time - No Daylight Saving Time - Not Utah Time - Not Navajo Nation Time). Because the Utah State Line is less than 7 miles away, cell phone towers from Utah (and the surrounding Navajo Nation) often will be the wrong time!
Please arrive 30 minutes early from your confirmed tour time to check in and pay at the booth. If you are not there at least 5 minutes before your confirmed tour time, you and your group will forfeit your reservation. US Cash, Major Credit Cards or Travelers Checks ONLY
You can click here to read our complete Privacy Policy
Thank you,
DeWayne Crank
Office Manager
Ken's Tour
Guided Tour of Lower Antelope Canyon
928-606-2168
To change, cancel, or reconfirm this reservation: Click Here
-
- Amerikafan
Ja, ik heb wel een reserveringsnummer. En de tekst die jij hierboven hebt geplaats, heb ik gekopieerd en in ons roadbook gezet. Dus gaat goed komen!
Loves Vegas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 11397 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-