Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laatste dag SF
Laatste dag SF
Hoi allemaal,
Onze rondreis staat helemaal vast(Sf-Sf). Voor de laatste dag/nacht heb ik nog niet echt goede ideeen.
Op 11 sept komen we weer aan in SF. Voor deze avond hebben we tickets geboekt voor de giants.
De volgende ochtend moeten we om 09.30 uur de auto inleveren op de o'farrell street. We vliegen om 20.00 uur terug naar nederland vanaf oakland.
Aangezien we SF aan het begin van de reis bezoeken (3 nachten) hebben we de highlights op dat moment al gezien.
Iemand een leuk idee om die laatste dag te gaan doen? Wel lekker als we iets relaxed kunnen doen. Misschien naar een zwembad?
Wat is een centrale plek voor een hotel gezien de wedstrijd van de giants, het inleveren van de auto en het vliegveld?
Gr. Sanne
Onze rondreis staat helemaal vast(Sf-Sf). Voor de laatste dag/nacht heb ik nog niet echt goede ideeen.
Op 11 sept komen we weer aan in SF. Voor deze avond hebben we tickets geboekt voor de giants.
De volgende ochtend moeten we om 09.30 uur de auto inleveren op de o'farrell street. We vliegen om 20.00 uur terug naar nederland vanaf oakland.
Aangezien we SF aan het begin van de reis bezoeken (3 nachten) hebben we de highlights op dat moment al gezien.
Iemand een leuk idee om die laatste dag te gaan doen? Wel lekker als we iets relaxed kunnen doen. Misschien naar een zwembad?
Wat is een centrale plek voor een hotel gezien de wedstrijd van de giants, het inleveren van de auto en het vliegveld?
Gr. Sanne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Laatste dag SF
Het is lastig om tips te geven als we niet weten wat jullie de eerste dagen in SF doen. Maar het lijkt me Hoe dan ook niet handig om de auto in de ochtend in de stad in te leveren. Waarom niet met de auto naar SF rijden en daar inleveren? Ik weet niet hoe je route er uit ziet maar deze dag kun je misschien beter ergens anders gebruiken.
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik snap de post van Marianne niet helemaal. Met de auto naar SF rijden? Ik denk dat je het vliegveld bedoeld, maar dat is ook niet handig als je nog naar Oakland moet
Echt handig is dat niet gepland vind ik persoonlijk. De auto zo vroeg inleveren en dan nog de hele dag hebben als je de stad al gezien hebt en dan nog met de koffers en het OV naar Oakland. Je had deze dag met de auto nog om de stad wat kunnen bekijken. Bv Muir Beach, Berkeley of de Uss Hornet in Oakland. Nu ben je gebonden en zit je de hele dag met de koffers. Misschien dat je na de Giants het beste rond het vliegveld van San Francisco kunt overnachten, dat is ivm in de stad ook goedkoop. Wat je kunt doen hangt af van of je de koffers ergens kunt droppen lijkt mij.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, dat was de autocorrectie (minder tikfouten maar weer andere problemen
). Ik bedoelde SFO. Oakland had ik even gemist.
Marianne

Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Waarom wordt de wagen niet op Oakland Airport ingeleverd ? Dan zijn alle problemen opgelost.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
We hebben de auto al enige tijd geleden bij Auto Europe geboekt en het inleveren op oakland was geen optie.
Annuleren van de huurauto kan nog maar doe ik liever niet als het niet nodig is.
We vertrekken 11/9 vanuit Monterey naar SF. Mijn idee nu is, naar Oakland rijden daar inchecken en onze bagage droppen. De auto vervolgens inleveren in het centrum (een dag eerder). Vanuit daar kunnen we met ov naar AT&T park.
Na de wedstrijd kunnen we in de avond met de ferry naar Oakland en naar ons hotel.
Als we dan een lekker luxe hotel nemen kunnen we de volgende dag uitslapen en hopelijk nog van het zonnetje en zwembad genieten.
Is dit haalbaar en handig? Welke weg kunnen we dan het beste naar Oakland nemen?
Annuleren van de huurauto kan nog maar doe ik liever niet als het niet nodig is.
We vertrekken 11/9 vanuit Monterey naar SF. Mijn idee nu is, naar Oakland rijden daar inchecken en onze bagage droppen. De auto vervolgens inleveren in het centrum (een dag eerder). Vanuit daar kunnen we met ov naar AT&T park.
Na de wedstrijd kunnen we in de avond met de ferry naar Oakland en naar ons hotel.
Als we dan een lekker luxe hotel nemen kunnen we de volgende dag uitslapen en hopelijk nog van het zonnetje en zwembad genieten.
Is dit haalbaar en handig? Welke weg kunnen we dan het beste naar Oakland nemen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Auto Europe is een broker, geen autoverhuurder. Ik begrijp niet wat het probleem zou zijn met inleveren op Oakland, je kan dit gewoon selecteren net zoals honderden andere bestemmingen. Vraag is wie de wagen effectief verhuurt.
Er zijn mijn inziens twee opties: je neemt contact met auto Europe en probeert de boeking te wijzigen of bij het afhalen van de wagen bij de verhuurder probeer je de inleverlocatie te wijzigen.
Oakland heeft veel "slechte" buurten waar je beter niet na donker rondloopt. Daar is rekening mee te houden, helaas.
Er zijn mijn inziens twee opties: je neemt contact met auto Europe en probeert de boeking te wijzigen of bij het afhalen van de wagen bij de verhuurder probeer je de inleverlocatie te wijzigen.
Oakland heeft veel "slechte" buurten waar je beter niet na donker rondloopt. Daar is rekening mee te houden, helaas.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
De verhuurder is Dollar. Ik ga wel even bellen met Auto Europe.
Het is een beetje onhandig allemaal. Een auto in SF brengt ook weer extra parkeerkosten met zich mee
en het wordt afgeraden om met de auto naar de giants te gaan. We kunnen vanaf de ferry misschien ook een taxi nemen.
Dank voor het meedenken.
Het is een beetje onhandig allemaal. Een auto in SF brengt ook weer extra parkeerkosten met zich mee
en het wordt afgeraden om met de auto naar de giants te gaan. We kunnen vanaf de ferry misschien ook een taxi nemen.
Dank voor het meedenken.
- RmR_Photography
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Er zijn zat hotels welke gratis parkeergelegenheid erbij hebben. Daarnaast zou ik in SF toch graag een auto ter beschikking hebben. De Golden Gate over, Marshall Beach etc...
En parkeren bij de Giants kan goed hoor. Beetje op tijd er naar toe, parkeren op Pier 48. Kost wel wat dollars, maar ik vind dat prettiger dan het OV of taxi.
Succes
En parkeren bij de Giants kan goed hoor. Beetje op tijd er naar toe, parkeren op Pier 48. Kost wel wat dollars, maar ik vind dat prettiger dan het OV of taxi.
Succes
Gr. Ronald
2012: LA-SF-LV
2014: LV-Moab-Grand Teton-SF
2020: New York (cancelled)
2012: LA-SF-LV
2014: LV-Moab-Grand Teton-SF
2020: New York (cancelled)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves