Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lange overstap Newark.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
MikeAmerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Lange overstap Newark.

Bericht door MikeAmerika »

In Augustus vertrekken we naar Phoenix. We hebben hierbij een overstap van bijna 7 uur (6:50) in Newark. Wat raden jullie ons aan om te doen in die tijd? Snel New York in of toch op het vliegveld blijven.

Ik hoor het graag.
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
mtl
Amerika-expert

Re: Lange overstap Newark.

Bericht door mtl »

Je zou naar de outletmall kunnen gaan vlakbij.
Renaat BEL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Renaat BEL »

Of contact opnemen met je luchtvaartmaatschappij om een andere oplossing te zoeken...
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Heb je deze lange overstaptijd zelf geboekt of is dit gekomen na een vluchtwijziging? Als het door een vluchtwijziging komt (of doordat je de vliegtijden niet wist tijdens het boeken) zou ik contact opnemen met de airline om te kijken voor een andere vlucht.

Mocht het écht niet anders kunnen dan kun je idd naar het winkelcentrum dichtbij, je zou theoretisch gezien ook NYC even in kunnen maar dat adviseer ik je niet. Stel dat je op tijd aan komt moet je zeker op 1,5 uur rekenen eer je van het vliegveld af bent (immigrations, customs, koffer ophalen en opnieuw inchecken), afhankelijk van je aankomsttijd moet je ook op een uur reizen vanaf het vliegveld naar Manhattan rekenen en ben je dus al 2,5 uur kwijt.

Terug precies hetzelfde, je moet dan weer door de controles e.d. waardoor je 2 uur voor je vlucht terug op het vliegveld wilt zijn, kost je weer een uur reizen waardoor je maximaal een uur in Manhattan overhoudt.
Kortom: ik zou het niet doen.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Vorig jaar 6 uur overstap in Washington. Om de stress van het "op tijd terug zijn" te voorkomen hebben we twee One-time passes voor de United Airlines lounges gekocht.

Gedurende die 6 uur waren hapjes en drankjes gratis, konden we luieren op zachte bankstellen en was er gratis wifi. Toevallig was er op dat moment Champions League voetbal en NBA playoff basketball.

Die uurtjes waren zo voorbij :thumbup:
Vinay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Vinay »

Ik zou inderdaad langs Jersey Gardens gaan. Daar ben zo een aantal uurtjes zoet.
Pak een taxi, het is maar enkele minuten rijden.
MikeAmerika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door MikeAmerika »

Bedankt voor de tips, Dan denk ik dat ik Jersey Gardens ga bezoeken. Overigens heb ik vliegtarieven waar ik het geboekt heb benaderd en zij zoeken het uit voor me of er een betere vlucht is.
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer