Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LA - Waar te verblijven

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
iluvatoq
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

LA - Waar te verblijven

Bericht door iluvatoq »

We komen van Grand Canyon met tussenstop aan in LA.
Daar willen we zeker Santa Monica Pier bezoeken .
We hadden gedacht om in Santa Monica 2 nachten te blijven maar ik zie dat die prijzen toch redelijk hoog liggen.
We vertrekken dan richting SF om dan te vertrekken naar huis dus een stop in
Santa barbara en Monterey worden er ook ingelast.

Iemand suggesties waar ergens te verblijven in LA?

Note mod: Ik zag dat je deze vraag een paar weken geleden ook al had gesteld? Probeer dezelfde vragen zoveel mogelijk in 1 topic te houden. Ook al vind je in 1e instantie misschien niet het antwoord wat je zoekt. Dit voorkomt dat mensen die je helpen meermaals hetzelfde antwoord geven.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 jun 2015, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topics samengevoegd.
Lot11
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: LA - Waar te verblijven

Bericht door Lot11 »

Wij verblijven eind mei 2 nachten in Santa Monica Pico Travelodge
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Andere opties zouden de Orchid Suites in Hollywood en het Titta Inn in Alhambra kunnen zijn, wel beide niet aan de kust.
Santa Barbara en Monterey worden er ook ingelast
Ik zou iets verder rijden dan Santa Barbara, bv Pismo Beach of Morro Bay. Santa Barbara ligt namelijk op net geen 2u buiten Santa Monica, waar de rit naar Monterey je wrs de complete dag kost. Ik zou dat net iets anders indelen.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Seaview Motel in Santa Monica is qua prijs goed te doen op een perfecte locatie.
iluvatoq
Amerikafan
Contacteer:

Waar te verblijven in en rond LA ?

Bericht door iluvatoq »

Ik raak er maar niet uit.

We komen vanuit GC en gaan langs LA terug naar SF.

Dus ik heb Pismo Beach staan tussenin maar rond LA wil ik ook nog 2 overnachtingen boeken deze zomer
Het zijn de enige die ik nog niet heb vastliggen.

Wat we zeker willen bezoeken is de Santa Monica Pier, Griffith Park ...
Nu als ik zie in Santa Monica zie ik dat de boekingen redelijk duur zijn. Zijn er goeie alternatieven.
Downtown LA is dan ook weer zo een goed idee ?

Had ook al zitten kijken om dicht bij Venice Beach te gaan... Ik weet het niet meer ! :)

Note mod: Ik zag dat je deze vraag een paar weken geleden ook al had gesteld? Probeer dezelfde vragen zoveel mogelijk in 1 topic te houden. Ook al vind je in 1e instantie misschien niet het antwoord wat je zoekt. Dit voorkomt dat mensen die je helpen meermaals hetzelfde antwoord geven.
bedeve
Amerika-expert

Re: Waar te verblijven in en rond LA ?

Bericht door bedeve »

iluvatoq schreef: Nu als ik zie in Santa Monica zie ik dat de boekingen redelijk duur zijn.
Da's een moeilijk meetbare eenheid.
Heb je in Santa Monica al naar Travelodge op Pico Blvd gekeken ?
Hierbij een corporate code voor de Wyndham Hotels; misschien dat dan het tarief "redelijk " meevalt.
8000000066
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
iluvatoq
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door iluvatoq »

bedeve schreef: Da's een moeilijk meetbare eenheid.
200€ per nacht vind ik aan de dure kant
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Kijk eens of er iets vrij is bij de Orchid Suites in Hollywood, of de Titta Inn in Alhambra. Die worden ook vaak genoemd hier op het forum om te overnachten in LA.
Ik heb zelf ook wel eens in het Hollywood City Inn overnacht. Qua hotelkamer, qua ontbijt ruk, maar het is gratis parkeren en op een paar 100m zitten wat fastfoodketens. Ligt zeer dicht bij Griffith Park en bv Hollywood boulevard kun je met de metro (red line) doen die op 200m van het hotel ligt. Het is wel wat verder naar de stranden.
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Hoi!
Op dit forum gaat het inderdaad vaak over Ochid Suites, dat vond ik te duur, maar in diezelfde straat vind je ook het Hollywood Celebrity Hotel. ( Geen idee hoe de prijzen nu zijn)
Ik vond dat een fijn hotel! Parkeergelegenheid, lekker ontbijt, in Hollywood, naast een winkelcentrum waarvandaan je uitzicht hebt op Hollywood Sign en het bevindt zich bovendien naast een metrohalte. En Mel's Drive -in (een tyische diner ) is dichtbij.

Misschien heb je er iets aan :)

Groetjes,

Bianca
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ja, ik merk wel dat de prijzen van de meeste hotels flink zijn gestegen de afgelopen jaren.
Robbie&Irene
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Robbie&Irene »

Wij zaten in Ramada Inn bij Redondo Beach (meer zuidelijk in LA), een redelijk betaalbaar hotel op loopafstand van het strand en de pier. Ook kan je daar fietsen huren en zo fietsten we gewoon naar Santa Monica en Venice- Beach ( 50km heen en weer) via Marina del Rey, erg leuke fietspaden!!
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik kan me alleen wel voorstellen dat niet iedereen zin heeft om 50km te gaan fietsen haha.

Het probleem van LA zit hem 9 vd 10 keer in het autoverkeer. Ik ben eigenlijk alleen nog in weekenden in LA geweest en heb op een eigenlijk nauwelijks te noemen file overal redelijk door kunnen rijden. Alleen rond San Francisco en in Miami echt langere files gehad. De langste file had ik nota bene voor Cheyenne in Wyoming door wegwerkzaamheden.

Ik heb even wat hotels opgezocht en als uitgangsdatum 1 augustus genomen. Allemaal zonder kortingskodes en aaa korting en dat soort dingen

Orchid Suites is 169 dollar per nacht.
Hollywood Celebrity hotel 169 dollar per nacht
Titta Inn 86 euro per nacht
Quality Inn, La Brea avenue 154 dollar per nacht
travelodge santa monica (niet op deze datum beschikbaar) 180 dollar per nacht
hollywood city inn King size 140 dollar per nacht, 2 double beds 158 dollar per nacht
ramada inn redondo beach 179 dollar per nacht..

Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 jun 2015, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topics samengevoegd.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Titta in 86 euro? :o

Ik verbleef hier in 2013 en 2014 voor €46. Gaat goed met de zaken daar!
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En met 4 personen heb je volgens hun eigen site voor 106 euro ook nog een value deal.....
titinn.JPG
Ik heb dat meer meer hotels hoor. Het is echt enorm veel duurder in het hoogseizoen. Wij verbleven voor 160 dollar 2 nachten in het Hollywood City Inn, dat is het 1 augustus per nacht..

Het zijn overigens allemaal prijzen volgens de eigen sites, dus niet van brokers als booking.com en dergelijke
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door traveller »

Wij zaten enkele nachten in Crimson Hotel in Manhattan Beach

Zie deze link

We zijn toen in de ochtend via de kustweg (vista del mar) richting Venice Beach gereden. Daar geen last gehad van druk verkeer
Het is misschien wat verder weg, maar wel makkelijk 100euro per nacht verdient :)
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
kurt1981
Amerikafan

Bericht door kurt1981 »

Wij verbleven 2 weken geleden in the Inn at Marina del Rey, dit ligt op 1 mijl van Venice Beach, huur een fiets en rijdt tot in Santa Monica... Parking aan Venice en Monika is ook stevig duur, dus dit hotel is zeker een goede optie. Ontbijt is hier trouwens top!
traveller
Amerikafan

Bericht door traveller »

kurt1981 schreef:Parking aan Venice en Monika is ook stevig duur, dus dit hotel is zeker een goede optie. Ontbijt is hier trouwens top!
Wij hadden de auto hier neergezet: https://goo.gl/maps/zb828" onclick="window.open(this.href);return false;
Was 10$ voor een hele dag. Naast de Santa Monica pier is ook een enorme parkeerplek voor 10$ per dag geloof ik.
Is niet heel goedkoop, maar redelijk te doen.

Maar met een fiets zou inderdaad ook mijn voorkeur hebben. Lekker fietsen daar langs het strand :thumbup:
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
kurt1981
Amerikafan

Bericht door kurt1981 »

Yep, goed weer, heerlijk....

ps: hotel heeft trouwens ook een gratis privé-parking :)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

$10 voor een dag niet heel goedkoop? Probeer in de grote Nederlandse steden eens zo'n megaparkeerterrein te vinden waar je voor zo weinig geld een hele dag kan staan?
traveller
Amerikafan

Bericht door traveller »

PSVwally schreef:$10 voor een dag niet heel goedkoop? Probeer in de grote Nederlandse steden eens zo'n megaparkeerterrein te vinden waar je voor zo weinig geld een hele dag kan staan?
Klopt :)
Maar je leest hier vaker dat de prijzen in Venice Beach en Santa Monica erg duur zijn om te parkeren. Ik vond het ook nog wel meevallen.
In NL kan je voor zo'n bedrag buiten het centrum parkeren, en dan moet je 20 minuten lopen. Nu sta je midden in de actie :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer