Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie weet er restaurants op onze rondreis?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Re: Wie weet er restaurants op onze rondreis?

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Wat leuk zeg om zo'n rondreis met z'n allen te maken :D

Ik denk dat je al veel goede tips hebt gekregen. Ik vind het leuk om bij de bekende ketens te eten zoals The Cheesecake Factory, Applebees, PF Chang en TGIF. Deze restaurants bieden vaak voordeelmenu's. En kijk ook naar buffetrestaurants in Vegas. Wij hadden in 2011 een buffetpas waarmee je een hele dag kon eten bij verschillende buffets. 's ochtend ontbijten in het Paris hotel, in de middag lunchen bij Ceasar's Palace en dan tegen de avond eten in Planet Hollywood. Geen idee of ze dit tegenwoordig nog hebben..

Een review van TGIF vind je hier:

https://stripesandstarstravel.wordpress ... estaurant/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wist je trouwens dat je bij sommige restaurantketens korting krijgt op vertoon van je anwb pas? Kijk hiervoor naar het AAA logo.

Een fijne reis!
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Wie weet er restaurants op onze rondreis?

Bericht door boonens »

Dank voor de correctie Paul - ik had de link uit mijn roadbook gekopieerd en niet gekeken of de site nog wel correct was :thumbup:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer