Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LA - Waar te verblijven
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: LA - Waar te verblijven
Hallo,
Wij hebben in September een overnachting geboekt bij het Rodeway Inn Hollywood.
Iemand hier al eens geweest/ervaringen?
1 nacht a 101 euro
Groetjes,
Dana
Wij hebben in September een overnachting geboekt bij het Rodeway Inn Hollywood.
Iemand hier al eens geweest/ervaringen?
1 nacht a 101 euro
Groetjes,
Dana
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Roelien87 (= Roel & Eveline)
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Ik ben 3x in LA geweest, en elke keer vlakbij het vliegveld. In de auto zitten moet je toch
Afgelopen keer zat ik in het LA Adventurer All Suite hotel at LAX
Wij betaalden destijds 145 euro voor 3 nachten. Zie dat het nu een stuk duurder is geworden. Desalniettemin een prima hotel, ruime kamers. Inclusief ontbijt en snacks en eenvoudige maaltijd 's avonds. Veel jongeren die feestjes hebben in het zwembad (zagen we de volgende ochtend) maar totaal niks van gemerkt in onze kamer.
Ook geen last van vliegtuigen gehad.
Ik vind LAX een prettige plek om te verblijven, kun je tenminste altijd terugvinden!

Afgelopen keer zat ik in het LA Adventurer All Suite hotel at LAX
Wij betaalden destijds 145 euro voor 3 nachten. Zie dat het nu een stuk duurder is geworden. Desalniettemin een prima hotel, ruime kamers. Inclusief ontbijt en snacks en eenvoudige maaltijd 's avonds. Veel jongeren die feestjes hebben in het zwembad (zagen we de volgende ochtend) maar totaal niks van gemerkt in onze kamer.
Ook geen last van vliegtuigen gehad.
Ik vind LAX een prettige plek om te verblijven, kun je tenminste altijd terugvinden!
2016: AZ & NM (en Vegas) http://blog.roelbeun.nl/
2015: rondje Denver incl.Vegas: http://blog.roelbeun.nl/
2013: Zuid Westen SF-LV
2011: Chicago & Iowa
2010: NYC, Oost Canada, Miami
2009: Zuid Westen incl. Yellowstone
2006: Zuid Westen
2015: rondje Denver incl.Vegas: http://blog.roelbeun.nl/
2013: Zuid Westen SF-LV
2011: Chicago & Iowa
2010: NYC, Oost Canada, Miami
2009: Zuid Westen incl. Yellowstone
2006: Zuid Westen
Nog meer tips over leuke betaalbare hotels in LA?
2015 - Rondreis West USA
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
Amsterdam, P+R Olympisch Stadium: 1 euro.PSVwally schreef:$10 voor een dag niet heel goedkoop? Probeer in de grote Nederlandse steden eens zo'n megaparkeerterrein te vinden waar je voor zo weinig geld een hele dag kan staan?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:

Je moet bij het betalen inderdaad een OV chip presenteren waarmee je vanuit het centrumgebied naar de garage hebt gereisd. Maar goed, hoe kom je anders daar terug? Maar inderdaad, tramritje komt er nog bij. Ik vind het wel een ideaal systeem. Vorig jaar nog een keer voor 4 euro een lang weekend onder de Arena geparkeerd en de trein naar Schiphol gepakt. Daar kan het parkeertarief op Schiphol niet tegenop.PSVwally schreef:Vergeet daar dan ff niet bij te vermelden dat je wel verplicht bent een OV ticket daarbij te nemen, anders kost het je meer. En ik vind een P&R nou niet langs een highlight van de stad liggen... Zo imposant is het OS nou ook weer niet
Wij hebben de vorige keer om de hoek van Downtown overnacht, in the hystoric Mayfair hotel. Vanaf daar was alles eigenlijk prima te rijden. (o.a. Anaheim, Venice Beach en Long Beach). Hotel zelf waren we wel tevreden over. Geen super hotel, maar overall prima.
Ocean park hotel in Santa Monica als je niet veel luxe nodig hebt. Gedeelde douches en wc's en vrij kleine kamers. Wij waren er wel tevreden van, goede prijs (ongeveer 100 dollar per nacht), proper, en toch een aantal voorzieningen op de kamer (microgolf, koelkast, tv, wifi). Ligt wel ver van de pier en het centrum af, dus je moet sowieso met de auto. Je kan vlakbij de pier ook op een groot parkeerterrein per uur parkeren, aan 1-2 dollar per uur.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
wij sliepen overlaatst in het hollywood historic hotel. dicht bij hollywood gelegen en naar LA normen goedkoop kunnen slapen. Hadden via hotwire voor de eerste nacht 96€ betaald en voor de tweede 120€. als je je aan hotwire durft wagen: 2,5* hotel in hollywood area valt dit hotel onder 

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Bedankt voor alle tips, wij hebben inmiddels het seaview hotel in Santa Monica geboekt! 

2015 - Rondreis West USA
Iemand toevallig ervaringen met Bevonshire Lodge Motel in LA?
Ben heel benieuwd!!!
Bedankt voor de reacties.
Ben heel benieuwd!!!

Never mind, ik heb toch maar ergens anders geboekt 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Opzich heeft dat hotel een goede ligging voor Hollywood en ook wel de stranden. Maar het ziet er op streetview wat shabby uit. Wat heb je nu?
Historic Hollywood Hotel.. Ik hoop dat het wat is. Vind het lastig in LA omdat het zo groot is en zóóóveel aanbod qua hotels.
Wij hebben al op een paar plaatsen gelegen in LA, en nog nergens slecht. Het is wel een beetje zoeken met de buurten. Maar waar je ook ligt, je zult altijd de wagen nodig hebben, en je zult altijd in de file staan 
Een aanrader aan het strand is het Rose Hotel aan Venice Beach. Het ligt pal aan Venice Beach en kost een pak minder dan de andere hotels daar. Waarschijnlijk omdat sommige kamers met een gedeelde badkamer zijn, maar er zijn er ook met eigen badkamer. Heel coole sfeer, modern ingericht en heerlijke croissants en koffie als ontbijt. In de buurt liggen ook heel wat dingen om te gaan eten, hoewel het ook weer te voet een beetje ver is, in het donker.
In The Hotel Hollywood hebben we ook gelegen. Dat was misschien een iets minder hotel, met kleinere kamers en een wat ouder pand, maar het blijft een typisch stadshotel en daar was helemaal niks mis mee. De buurt viel me ook goed mee, alleen niet al te ver afdwalen.
Saharan Motel Inn is een beetje hetzelfde, een motel in de stad. Prima buurt, prima kamers, maar niet veel meer dan dat. Wel gratis parking, dus dat scheelde een boel, en vlak bij de Walk of Fame.
De fijnste ligging was onze eerste keer, in WeHo. Toen lagen we in het Ramada Inn. Ik heb gezien dat die de laatste jaren fors duurder is geworden, dus dat is misschien niet meer helemaal wat je zoekt, maar het ligt dicht genoeg bij Sunset en Hollywood om te voet te doen, en je kunt makkelijk naar het strand. Alleen Downtown was met de bus/auto, maar dat is altijd het geval.

Een aanrader aan het strand is het Rose Hotel aan Venice Beach. Het ligt pal aan Venice Beach en kost een pak minder dan de andere hotels daar. Waarschijnlijk omdat sommige kamers met een gedeelde badkamer zijn, maar er zijn er ook met eigen badkamer. Heel coole sfeer, modern ingericht en heerlijke croissants en koffie als ontbijt. In de buurt liggen ook heel wat dingen om te gaan eten, hoewel het ook weer te voet een beetje ver is, in het donker.
In The Hotel Hollywood hebben we ook gelegen. Dat was misschien een iets minder hotel, met kleinere kamers en een wat ouder pand, maar het blijft een typisch stadshotel en daar was helemaal niks mis mee. De buurt viel me ook goed mee, alleen niet al te ver afdwalen.
Saharan Motel Inn is een beetje hetzelfde, een motel in de stad. Prima buurt, prima kamers, maar niet veel meer dan dat. Wel gratis parking, dus dat scheelde een boel, en vlak bij de Walk of Fame.
De fijnste ligging was onze eerste keer, in WeHo. Toen lagen we in het Ramada Inn. Ik heb gezien dat die de laatste jaren fors duurder is geworden, dus dat is misschien niet meer helemaal wat je zoekt, maar het ligt dicht genoeg bij Sunset en Hollywood om te voet te doen, en je kunt makkelijk naar het strand. Alleen Downtown was met de bus/auto, maar dat is altijd het geval.
Begin augustus hebben wij 4 nachten geboekt in het Springhill Suites Burbank/Los Angeles.
Het is een vrij nieuw hotel maar heeft er soms al iemand ervaring met dit hotel.
Qua ligging, heeft daar al iemand ervaring mee betreffende afstanden tot bezienswaardigheden.
We willen al zeker een dagje naar de Universal Studio's, dat is niet zover uit de buurt dacht ik.
Is er voor de rest in Burbank zelf iets te zien?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties.
Het is een vrij nieuw hotel maar heeft er soms al iemand ervaring met dit hotel.
Qua ligging, heeft daar al iemand ervaring mee betreffende afstanden tot bezienswaardigheden.
We willen al zeker een dagje naar de Universal Studio's, dat is niet zover uit de buurt dacht ik.
Is er voor de rest in Burbank zelf iets te zien?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht