Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel V
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas deel V
Ik denk het wel, ik heb ook voor de Cirque du Soleil tickets alleen de code die ik per telefoon heb ontvangen.
-
- Amerikafan
Ik heb inderdaad ook alleen een boekingscode van de tickets voor de show.
Ik zit net te kijken, maar de buffetten voor 2 personen zijn weg bij Bellagio, zowel bij de lunch als bij diner! Balen, nog een paar dagen en dan zit ik binnen 90 dagen in Las Vegas. Maar helaas dus net te laat om nog 2 persoonsbuffetten te scoren van Bellagio.
Ik zit net te kijken, maar de buffetten voor 2 personen zijn weg bij Bellagio, zowel bij de lunch als bij diner! Balen, nog een paar dagen en dan zit ik binnen 90 dagen in Las Vegas. Maar helaas dus net te laat om nog 2 persoonsbuffetten te scoren van Bellagio.
-
- Amerika-ontdekker
Hallo iedereen! Klopt het dat Game Feed niet meer werkt op facebook om al die chips in 1keer te collecten? Heeft iemand er een goede vervanger voor als het inderdaad niet meer werkt??
zo, morgen gaat onze trip naar de USA beginnen, had nog ff vraagje over dat mlife.
Moet je gewoon je mlife-pasje ophalen bij 1 van de mgm hotels en daar kan je dus je rewards op laten zetten....
zijn die mlife desks goed te herkennen of is dat nog zoeken geblazen?
Moet je gewoon je mlife-pasje ophalen bij 1 van de mgm hotels en daar kan je dus je rewards op laten zetten....
zijn die mlife desks goed te herkennen of is dat nog zoeken geblazen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je moet idd je kaart ophalen bij een Mlife balie, welk hotel maakt niet uit (rewards ophalen moeten wel in bewuste hotel). De Mlife balie staat overal met borden aangegeven in de hotels en anders is er altijd wel een medewerker die je de weg wilt wijzen.
-
- Amerikafan
Moet je de buffetten in de desbetreffende hotels op je kaart laten zetten? Dus dat is elke keer dubbel in de rij staan?
Eerst bij Mlife en daarna voor het buffet zelf?

- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
De Mlife desks zijn meestal niet heel erg druk, dat is wel te doen.
Ik zie trouwens wel dat er een hoop rewards weer zijn veranderd of verdwenen.
Dat is wel heel jammer.
Even voor mijn duidelijkheid.
Als je met zijn tweetjes al gaat, dan is er dus geen verschil tussen een free pass en een companion pass of wel?
Ik zie trouwens wel dat er een hoop rewards weer zijn veranderd of verdwenen.
Dat is wel heel jammer.
Even voor mijn duidelijkheid.
Als je met zijn tweetjes al gaat, dan is er dus geen verschil tussen een free pass en een companion pass of wel?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vraagje:
Tellen de 'Two complemantary passes to Shark Reef Aquarium' niet mee MGM reward? (waarvan je er dus maar 3 mag).
Ik heb namelijk nog voldoende punten, maar zit al aan 3 MGM rewards, maar zie het bij deze niet vermeld staan.
Tellen de 'Two complemantary passes to Shark Reef Aquarium' niet mee MGM reward? (waarvan je er dus maar 3 mag).
Ik heb namelijk nog voldoende punten, maar zit al aan 3 MGM rewards, maar zie het bij deze niet vermeld staan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lianne, dat hangt er vanaf welk buffet. Niet alle buffetten zijn namelijk in de hotels. Maar als je bv een cravings van het mirage hebt moet dat wel. Kost ook weer niet zoveel tijd normaal gesproken.
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik keek er ook naar, maar het staat er wel degelijk bij : usage limited to ANY 3 rewards...regardless of type... etcmoon29 schreef:Vraagje:
Dus Helaes Pindakaes

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oh jammer, ik was er al bang voor maar zie het er echt niet bij staan. Maar komt wellicht omdat hij op 'sold out' staat....?
Bah alles al heel de tijd uitverkocht en vertrek woensdag. Hopelijk snel nog buffetje kopen 

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken uit de rewards. Want ik wil natuurlijk zoveel mogelijk eruit halen, maar wat is dan wijsheid.
Neem ik een buffet voor minder punten als ik toch in Mandalay Bay verblijf of juist niet. Kost me natuurlijk wel 1 van de 2 rewards die ik nog over heb.
Of ga ik voor een duur diner bij Bellagio. Of neem ik ergens 2 gratis buffetten, of de show. Pfff, keuzes, keuzes!
Hoe kiezen jullie?
Neem ik een buffet voor minder punten als ik toch in Mandalay Bay verblijf of juist niet. Kost me natuurlijk wel 1 van de 2 rewards die ik nog over heb.
Of ga ik voor een duur diner bij Bellagio. Of neem ik ergens 2 gratis buffetten, of de show. Pfff, keuzes, keuzes!
Hoe kiezen jullie?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Jaren geleden heb ik dit spel ook gespeeld en heb er toen 2 prachtige shows door verdiend, telkens van cirque du soleil. Megagoeie plaatsen vooraan gekregen en echt heel mooie shows. Had ook nog een buffet maar daar ben ik niet meer geraakt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wat zijn er veel dingen sold out de laatste tijd.
Ik speel met twee accounts op de ene heb ik een nacht mirage
Op de andere one premium ticket love en een 2 for 1 premium ticket love.
Heb dus nog drie rewards over, maar alles is steeds maar sold out, hoop dat het snel een keer vernieuwd wordt. We vertrekken over drie weken.
Ik speel met twee accounts op de ene heb ik een nacht mirage
Op de andere one premium ticket love en een 2 for 1 premium ticket love.
Heb dus nog drie rewards over, maar alles is steeds maar sold out, hoop dat het snel een keer vernieuwd wordt. We vertrekken over drie weken.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Weet iemand of er nog nieuwe Rewards vrijkomen ?
Want de meeste Weekend Comp room en dergelijke staan er zelfs gewoon niet meer tussen ..
En boeken jullie de Rewards via de app op facebook? want als ik op de mlife site ga zoeken kan ik niets vinden van rewards en staan er gewoon de prijzen in Dollar naast..
Want de meeste Weekend Comp room en dergelijke staan er zelfs gewoon niet meer tussen ..
En boeken jullie de Rewards via de app op facebook? want als ik op de mlife site ga zoeken kan ik niets vinden van rewards en staan er gewoon de prijzen in Dollar naast..
-
- Amerika-ontdekker
Is het verschil tussen 1Standard Ticket To KA of 1Premium Ticket to KA de LP waard ?
Iemand een idee of het buffet van MGM al weer geopend is?
Op de website kan ik er geen informatie over een eventuele sluiting vinden..
Op de website kan ik er geen informatie over een eventuele sluiting vinden..
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Betaal je eigenlijk tax als je een buffet "aanschaft"?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nee hoor, dat zit bij de prijs in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht