Ik ben me aan het verdiepen in hoe de Fastpass werkt. Ik kom er eerlijk gezegd niet uit
Ik twijfel nog of ik de kaarten bij ticketmomma wil halen of hier wil bestellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik fastpassen kan aanschaffen en hoe ze werken?
Waar je ook besteld, je maakt een account aan op waltdisneyworld.com of in de app.
Hierin kan je een ticketnummer koppelen aan je account. Dat betekent dat je voor die kaartjes fastpass reserveringen kan doen, vanaf 30 dagen voor je bezoek.
Als het daar tijd voor is, zeg je op de site of in de app FP+ reserveren en selecteer de drie attracties die je wilt bezoeken. Er komt dan een voorstel van Disney en deze kan je accepteren. Vervolgens kan je met je kaartje op die tijdstippen pardoes de attractie binnenlopen.
Dank je wel voor je uitleg! Hmmmmmmm en nu kiezen.....hier halen of in Amerika!
Laatst gewijzigd door Aricon op 21 jun 2015, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Het is niet nodig het bovenliggende bericht volledig te quoten --> quote verwijderd.
Hoe vroeger je de tickets hebt, hoe vroeger je de FP kan reserveren. Dan loop je natuurlijk minder risico dat de populairste rides al vol zitten. Gebruik het systeem zekerwant het gaat je veel tijd besparen en het is toch zo leuk om een volle wachtrij voorbij te wandelen
Vermijd ook zeker de dagen dat er extra magic hours zijn voor disney hotel gasten, die parken zijn dan drukker.
stoffelke schreef:Hoe vroeger je de tickets hebt, hoe vroeger je de FP kan reserveren. Dan loop je natuurlijk minder risico dat de populairste rides al vol zitten. Gebruik het systeem zekerwant het gaat je veel tijd besparen en het is toch zo leuk om een volle wachtrij voorbij te wandelen
Vermijd ook zeker de dagen dat er extra magic hours zijn voor disney hotel gasten, die parken zijn dan drukker.
Ja dat ga ik zeker ook doen! Ik ben nu aan het wachten op de tickets ( besteld via undercovertourist). Wat een goede tip van die magic hours dat wist ik niet, ik ga kijken waar ik die info kan vinden!
Ik heb nu een optie gedaan voor 3 attracties maar er staan geen tijden bij?!?! Ik kan ook geen tijden aanklikken. Krijg je pas tijden door bij de ingang van het park?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.