Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laptop laten leveren in hotel?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gilles.
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Laptop laten leveren in hotel?

Bericht door Gilles. »

Ik ga begin augustus naar de VS (New York - Washington - Philadelphia) en zou graag een bepaalde laptop (Razer Blade) in de Verenigde Staten willen kopen. Het probleem is echter dat ik geen retailer vind en dat ze deze volgens mij enkel via hun site verkopen.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om zoiets in het hotel te laten leveren? Heeft iemand hiermee al ervaring? Zo ja, is het dan mogelijk om deze iets op voorhand te laten leveren? Ik zit slechts 4 dagen in hetzelfde hotel. Kan je het personeel hiervoor vertrouwen? Het gaat namelijk toch over een stevige aankoopprijs.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Laptop laten leveren in hotel?

Bericht door roelb »

Gilles. schreef:Ik zit slechts 4 dagen in hetzelfde hotel. Kan je het personeel hiervoor vertrouwen? Het gaat namelijk toch over een stevige aankoopprijs.
Het personeel kun je wel vertrouwen. De vraag is of je de leverancier kan vertrouwen om op tijd te leveren.. Ver vooraf zou ik niet doen, de kans dat dat misgaat is aanwezig. Heb je geen vrienden of kennissen waar je het kunt oppikken?
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

ik dacht dat er hier wel leden waren die al eens zaken van amazon lieten leveren aan het hotel waar ze de eerste nacht verbleven. Ik zou het hotel op de hoogte brengen dat ze een pakket ontvangen op jouw naam en dan veronderstel ik dat dit mooi aan de kant word gehouden :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Idd, heb ik al vaker gedaan, wat ik dan doe is in het aflever adres ook iets opnemen als "hotel guest arriving on mm/dd/yy".
Ik betaal bewust met een creditcard met 180 dagen aankoopverzekering bijv. Visa, voor als er toch wat mis mocht gaan met de ontvangst.
Erniebert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Erniebert »

Precies, zo doe ik het ook. Bel ook vooraf het hotel dat er voor mij iets aan komt. Bestel iom de leverancier meestal een week voor aankomst o.i.d. Gaat eigenlijk altijd goed.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Als de verkoper verstuurt met de Amerikaanse post (USPS), kan je het ook naar het lokale postkantoor laten versturen (General Delivery).
Daar houden ze het dan 30 dagen vast; heb je iets meer marge.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Dat laatste zou ik dus ook doen alleen is de kans groot dat ze geen gen delivery als adres accepteren.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Ook wij hebben dit al heel dikwijls gedaan voor fotomateriaal. Al altijd perfect verlopen. Gewoon het adres van het hotel en aankomstdatum bij de bestelling vermelden en ook een mailtje sturen naar het hotel. Eens je het trackingnummer hebt, ook dit laten weten naar het hotel en bevestiging vragen.
Uiteraard betalen met een CC met verzekering of met PayPal waar de verzekeringen nu recent een pak uitgebreid werden.
dickdale
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door dickdale »

Dit kan prima. Gewoon ruim een week van te voren bestellen en dan het hotel mailen met de mededeling dat er een pakket voor je onderweg is. Het kan zijn dat ze er geld voor vragen.

Ik doe dit elke keer als we naar de states gaan met auto-onderdelen...
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
Wouter62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Wouter62 »

Ik heb ook een keer iets besteld en naar het hotel laten versturen. Ik heb wel een kleinschalig hotel uitgekozen ( niet van een grote keten). Van te voren gemaild met het hotel of het mogelijk was en dat was geen probleem. De hoteleigenaar stuurde me een mailtje nadat hij het pakketje had ontvangen. Toen we aankwamen lag het pakketje op het bed.
Foto's vakanties: http://womo.jalbum.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer