Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
Gisteren een groupon via .com besteld, eerste keer. Na enig moeite gelukt bevestiging in de mail. Alleen na eerste bezoek wordt ik nu niet meer toegelaten op de site. Eror 403. Kan dus ook mijn bon niet printen vanaf my account.help iemand opties. Had nog meer leuke bonnen gezien.
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Heb je al via andere app of computer proberen kijken? Dit lijkt me meer op een virus of uw eigen antivirus die de pagina blokkeert? Had zoiets gelijkaardigs bij mijn My Vegas account, bleek een virus te zijn toen. Via andere pc kreeg ik dus wel toegang. Veel succes!
het lijkt opgelost. Beide cc waren na de transactie van gisteren geblokkeerd. Hierdoor was de app dus niet benaderbaar (denk ik). Omdat een cc verplicht is.
vandaag bij de cc maatschappij weer laten deblokkeren.
De app doet het weer snel nog 2 groupon's aangekocht.
de site is ook weer benaderbaar. kan nog niet inloggen op de .com met mijn account maar via de app gaat het soepeltjes. Besteld voor je er erg in hebt
is de app voldoende om te laten zien, voor de codes? iemand hier ervaring mee?
3 leuke groupons gescoord.
Mr frog's eten voor $30,- betaald $16,- te gebruiken tot 16.00 uur
Op Disney de luchtballon voor 2 pers. $20,-
In Miami een speedboot tour voor 2 pers $34,- op de site $60,-
vandaag bij de cc maatschappij weer laten deblokkeren.
De app doet het weer snel nog 2 groupon's aangekocht.
de site is ook weer benaderbaar. kan nog niet inloggen op de .com met mijn account maar via de app gaat het soepeltjes. Besteld voor je er erg in hebt

is de app voldoende om te laten zien, voor de codes? iemand hier ervaring mee?
3 leuke groupons gescoord.
Mr frog's eten voor $30,- betaald $16,- te gebruiken tot 16.00 uur
Op Disney de luchtballon voor 2 pers. $20,-
In Miami een speedboot tour voor 2 pers $34,- op de site $60,-
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
-
- Amerika-ontdekker
Hoe hebben jullie bij groupon.com betaald ? Via CC neem ik aan, maar hij vraagt een US state en postcode. Hebben jullie hier gewoon iets ingevult ?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb daar de postcode van ons eerste hotel in LA genomen. Maar maakt niet zoveel uit.
-
- Amerika-ontdekker
Dank je, Groupon had mijn reservering ongedaan gemaakt aangezien het een buitenlandse CC betrof. Na een boos mailtje van mij, hebben ze de annulering nu weer geanuleerdKristel De Schryver schreef:Ik heb daar de postcode van ons eerste hotel in LA genomen. Maar maakt niet zoveel uit.

- kfijneman
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi allemaal!
Ik en mijn vriend zijn van plan om in augustus naar Florida te gaan en Crystal River te bezoeken voor een Manatee Snorkeling Tour. Nu vond ik deze aanbieding bij Groupon: https://www.groupon.com/deals/manatee-t ... 088_ap*1t1
Weten jullie of deze organisatie betrouwbaar is en goede tours verzorgt? Het is wel een koopje als ik kijk naar wat de andere organisaties vragen.
Ik en mijn vriend zijn van plan om in augustus naar Florida te gaan en Crystal River te bezoeken voor een Manatee Snorkeling Tour. Nu vond ik deze aanbieding bij Groupon: https://www.groupon.com/deals/manatee-t ... 088_ap*1t1
Weten jullie of deze organisatie betrouwbaar is en goede tours verzorgt? Het is wel een koopje als ik kijk naar wat de andere organisaties vragen.
Al mijn reisverslagen zijn te lezen op: http://kfijneman.waarbenjij.nu/
2011 Orlando
2012 Rondreis West-Amerika
(2013 Zuid-Afrika & Swaziland)
2013 New York
2014 Rondreis West-Amerika
2015 Rondreis Florida
2011 Orlando
2013 New York
2015 Rondreis Florida
Hoi kfijneman,Ik en mijn vriend zijn van plan om in augustus naar Florida te gaan en Crystal River te bezoeken voor een Manatee Snorkeling Tour. Nu vond ik deze aanbieding bij Groupon: https://www.groupon.com/deals/manatee-t ... 088_ap*1t1
Ik heb geen ervaring met de tour die via Groupon wordt aangeboden. Wel met RiverVentures. Met dit bedrijf ben ik samen met een vriendin vorig jaar september wezen snorkelen in Crystal River op zoek naar Manatees. Ondanks dat dit niet meer in het hoogseizoen valt voor Manatees, wist de tourbegeleider precies hoe hij in het beschermde gebied de Manatees die er wel waren moest vinden.
Dit bedrijf werkt geheel volgens de opgestelde regels m.b.t. het zwemmen/ snorkelen met Manatees en gaan daar zorgvuldig mee om. Daarnaast zet dit bedrijf zich in voor het verbeteren van het leefgebied van de Manatees en de omgevende gebieden. De tourbegeleiders kunnen je dan ook veel vertellen. Wij hebben iig genoten. http://www.riverventures.com/swim-with- ... -tour.html Maar ze zijn idd wel een stukje duurder.
Groetjes
Gaby
2004 Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
2013 Oregon en Mnt St Helens
2014 Florida
2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State
2019 Alaska & Yukon
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik was niet echt weg van de Manatee Tours. Vrij volle bootjes die kris-kras over de plas vaarden op zoek naar Manatees. Wanneer er eentje was gevonden kon de groep van boord springen om met ze te zwemmen.
Wij hebben een kano gehuurd en zijn zelf op zoek gegaan. Met de tips van het verhuurbedrijf hadden we ze vrij snel gevonden en hebben in alle rust met meerdere manatees mee kunnen zwemmen.
Een leuk en goedkoper alternatief!
Wij hebben een kano gehuurd en zijn zelf op zoek gegaan. Met de tips van het verhuurbedrijf hadden we ze vrij snel gevonden en hebben in alle rust met meerdere manatees mee kunnen zwemmen.

- kfijneman
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Gaby! We zijn toch inderdaad eerst van plan om verschillende organisaties te vergelijken, ik heb RiverVentures ook op het lijstje staan. Ik had ze ook al gemaild, maar ze kunnen uiterlijk 6 weken van tevoren boekingen doen en dadelijk koop ik zo'n ticket bij Groupon en is de datum niet eens meer beschikbaar..
GabyK schreef:Hoi kfijneman,Ik en mijn vriend zijn van plan om in augustus naar Florida te gaan en Crystal River te bezoeken voor een Manatee Snorkeling Tour. Nu vond ik deze aanbieding bij Groupon: https://www.groupon.com/deals/manatee-t ... 088_ap*1t1
Ik heb geen ervaring met de tour die via Groupon wordt aangeboden. Wel met RiverVentures. Met dit bedrijf ben ik samen met een vriendin vorig jaar september wezen snorkelen in Crystal River op zoek naar Manatees. Ondanks dat dit niet meer in het hoogseizoen valt voor Manatees, wist de tourbegeleider precies hoe hij in het beschermde gebied de Manatees die er wel waren moest vinden.
Dit bedrijf werkt geheel volgens de opgestelde regels m.b.t. het zwemmen/ snorkelen met Manatees en gaan daar zorgvuldig mee om. Daarnaast zet dit bedrijf zich in voor het verbeteren van het leefgebied van de Manatees en de omgevende gebieden. De tourbegeleiders kunnen je dan ook veel vertellen. Wij hebben iig genoten. http://www.riverventures.com/swim-with- ... -tour.html Maar ze zijn idd wel een stukje duurder.
Groetjes
Gaby
2011 Orlando
2013 New York
2015 Rondreis Florida
2011 Orlando
2013 New York
2015 Rondreis Florida
- kfijneman
- Amerika-ontdekker
Ik weet niet of wij wel zo into het kanoën zijn haha. Heb het nooit gedaan dus weet niet of het wijs is om dat nu met z'n tweetjes zonder ervaring te gaan doen.
Arends1989 schreef:Ik was niet echt weg van de Manatee Tours. Vrij volle bootjes die kris-kras over de plas vaarden op zoek naar Manatees. Wanneer er eentje was gevonden kon de groep van boord springen om met ze te zwemmen.
2011 Orlando
2013 New York
2015 Rondreis Florida
2011 Orlando
2013 New York
2015 Rondreis Florida
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als ik bij Safeway/Ralphs/Albertsons ter plekke een customer card/loyalty card/klantenkaart aanvraag, krijg ik hem dan meteen mee en kan ik hem meteen gebruiken? Of wordt-ie opgestuurd naar een adres?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben onze klantenkaarten al weer enkele jaren, maar toen wij er om gingen, vulden wij bij de klantenservice van de winkel een formuliertje in en kregen de kaart meteen mee, en deze was meteen te gebruiken.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ah mooi, ik heb nog een oude Ralphs kaart liggen, als die niet werkt, kan ik dus meteen een nieuwe krijgen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Voor de geïnteresseerden heb ik van RISE of the Jack O'lanterns een promocode ontvangen: GC696AU
Tickets kan je bestellen via: http://www.therise.org/site/index
Een aanrader als je toevallig in de buurt zou zijn!
Tickets kan je bestellen via: http://www.therise.org/site/index
Een aanrader als je toevallig in de buurt zou zijn!
-
- Amerika-ontdekker
Vorige week onze laatste overnachting voor onze USA trip in 2016 via priceline.com geboekt, een express deal, enige wat je aangeeft is welke buurt en wat je wil betalen. Wat je krijgt is een verrassing tot je geboekt hebt. We hebben €66 betaald en kregen een kamer in hotel California in San Francisco. Als je dit hotel voor de zelfde datum boekt via hun eigen site is de kamer $189. Goeie deal lijkt me!
Hallo een vraagje ivm groupon, is dit altijd in orde?
Ik heb al van die verhalen gehoord dat je iets bij groupon besteld en dan ter plaatse de coupon niet aanvaarden??
Dan sta je daar wel, maar zoals ik hier lees is iedereen wel tevreden hierover of zijn er toch klachten?
Wij zijn van plan om in juli 2016 naar florida terug te gaan.
Ik heb al van die verhalen gehoord dat je iets bij groupon besteld en dan ter plaatse de coupon niet aanvaarden??
Dan sta je daar wel, maar zoals ik hier lees is iedereen wel tevreden hierover of zijn er toch klachten?
Wij zijn van plan om in juli 2016 naar florida terug te gaan.
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn heel tevreden van Groupon. Tot hiertoe nog geen problemen mee gehad. Natuurlijk moet je wel altijd goed de voorwaarden lezen en deze opvolgen zoals beschreven. Anders zou je inderdaad wel eens voor verrassingen kunnen staan.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik vond ergens in dit topic (denk ik
) de code 8000000066 (code van ABNSAVE) voor boekingen bij hotels uit de Wyndham groep.
Dien je dan ook een kaart te laten zien (zoals voor de AAA korting) of kan je de code gewoon zo gebruiken?
Groetjes,
Ingrid

Dien je dan ook een kaart te laten zien (zoals voor de AAA korting) of kan je de code gewoon zo gebruiken?
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wij hebben die code dit jaar voor minstens 10 boekingen gebruikt, nog nooit naar de kaart gevraagd.
Ik ben overigens lid, dus kan een email laten zien waarin dat staat. Je kunt simpel (en gratis) lid worden op abnsave.com en krijgt je "kaart" dan in de mail.
Ik ben overigens lid, dus kan een email laten zien waarin dat staat. Je kunt simpel (en gratis) lid worden op abnsave.com en krijgt je "kaart" dan in de mail.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1831 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 7 Reacties