Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper parkeren Victoria

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Lenitha
Amerika-ontdekker

Camper parkeren Victoria

Bericht door Lenitha »

In juli ben ik met de camper op Vancouver Island. Ik wil dan ook een dagje Victoria doen. Ik vroeg me af of ik mijn camper in Victoria zelf kan parkeren of dat ik de camper ergens buiten het centrum kan parkeren en met de bus naar Victoria kan reizen. Als dat laatste het geval is, waar kan ik dan het beste op de bus stappen? :)

Alvast bedankt!
Goofy19
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Camper parkeren Victoria

Bericht door Goofy19 »

Oud topic, maar geen reactie op gekomen. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar RV parkeerkplaatsen in Victoria. Wie oh wie weet het antwoord hierop?
Bertus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Bertus »

Salish Seasid rv haven hebben wij in het verleden 2 keer gestaan toe had het een andere naam vlakbij leuke woningen op het water en ieder uur een harbor ferry naar de stad
Goofy19
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Goofy19 »

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoel geen RV campground (wij gaan in Goldstream Provincial Park overnachten). Ik bedoel dus, dat als we met de camper naar Victoria gaan vanuit Goldstream, of er dan ook parkeerplaatsen zijn in Victoria waar je de RV kunt parkeren. Sommige steden zijn daar helemaal niet op ingericht hebben wij gemerkt tijdens onze camper vakanties in de VS. Misschien is het geen probleem, maar dat wil ik graag van tevoren weten :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer