Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs furnace Creek resort
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Prijs furnace Creek resort
Ik voor 108 euro, jullie voor 240 dollar, ik vind dat verschil in 3 jaar tijd wel erg veel 

- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Er zijn verschillende kamers.
Misschien dat dat mee speelt.
Ik heb nu naar de prijs gekeken voor half september en daar kwam ik dichter bij die 108 euro dan die 240 dollar.
maar aangezien we gratis in Pahrump slapen doe ik die sterrenacht wel vanuit daar
Misschien dat dat mee speelt.
Ik heb nu naar de prijs gekeken voor half september en daar kwam ik dichter bij die 108 euro dan die 240 dollar.
maar aangezien we gratis in Pahrump slapen doe ik die sterrenacht wel vanuit daar

Het was op die datum inderdaad de laatste kamer dus het was een van de duurdere kamers helaas, dat had van ons ook niet per se gehoeven 
Bij The View hadden we eigenlijk hetzelfde omdat we vrij laat geboekt hebben, in vergelijking daarmee is Furnace Creek nog goedkoop (helaas
)
edit: even nagezocht en we betalen $209 voor de kamer met een kleine $40 toeslagen o.i.d.

Bij The View hadden we eigenlijk hetzelfde omdat we vrij laat geboekt hebben, in vergelijking daarmee is Furnace Creek nog goedkoop (helaas

edit: even nagezocht en we betalen $209 voor de kamer met een kleine $40 toeslagen o.i.d.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb nog even bij onze boeking gekeken, wij betaalden USD 140 voor 1 nacht in november 2014. We hadden precies een maand tevoren geboekt.
Overigens zijn we ook 1 nacht in Stovepipe geweest en dat vonden wij leuker, iets minder druk (en ontzettend leuke mensen achter de bar daar
)
Overigens zijn we ook 1 nacht in Stovepipe geweest en dat vonden wij leuker, iets minder druk (en ontzettend leuke mensen achter de bar daar

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1862 Weergaves
-
Laatste bericht door Meniles
-
- 3 Reacties