Wij vertrekken eind volgende maand naar de USA, dus het wordt tijd om onze LP's in te wisselen.
Vriendlief heeft 60.000 LP's, ik heb er 215.000, maar ik tegen een vraag aan met betrekking tot het inwisselen, dus ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
We willen ze vooral inzetten voor ontbijt/diner, maar lopen tegen het feit aan dat we in de loop van vrijdag aankomen en maandagochtend weer vertrekken, waardoor een hoop buffetten afvallen
Gezien het verschil in aantallen LP's en het feit dat je maar 1x dezelfde reward mag claimen, vroeg ik me af of het wel is toegestaan als ik met mijn LP's 1x een dinerpass voor 2 koop voor het MGM, 1x een dinerpass voor 1 persoon voor het MGM en mijn vriend ook 1x een dinerpass voor 1 persoon voor het MGM? Zodat we uiteindelijk twee avonden die passen kunnen gebruiken.
Hetzelfde willen we doen voor het ontbijt, dit wordt (aangezien we in het Mandalay Bay verblijven en niet te ver willen hoeven te lopen 's ochtends) het Luxor denk ik, tenzij iemand nog een goede andere tip heeft? Het Luxor staat namelijk niet mega goed bekend online.
Ik las overigens dat het buffet van het MGM in juni gesloten zou zijn, weet iemand of dat weer open is? Top-buffet was laatst nog wel zo enthousiast over de doorgevoerde verbeteringen...