Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic
Wij hebben eind februari 10 dagen in een Mustang Cabrio gereden in Florida en dat is prima bevallen, en ook best comfortabel eerlijk gezegd. Maak je geen zorgen omtrent de airco want met de kap dicht werkt dat prima als je de bergen in gaat.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dit ben ik nog niet tegengekomen. Vaak zijn de achterruiten geblindeerd en zie je niets. Er zijn forumleden die een zwarte plaid over hun spullen liggen. Persoonlijk heb ik me er nog nooit druk om gemaakt.We kiezen voor deze grootte om onze koffers (3 personen) zeker achterin te krijgen, maar is zo'n SUV eigenlijk voorzien van een hoedenplank/ afdekscherm?
Eenmaal geweest. Groot Rental Car Center. verder niet heel veel bijzonders over te vermelden. Drukte, hoeveelheid keus en ervaringen met medewerkers zijn zo verschillend..Tips of ervaringen m.b.t. de budget-afhaalbalie in San Francisco zijn welkom.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
-
Laatst gewijzigd door M&MgoesUSA op 25 jun 2015, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn vorig jaar in West USA geweest en hadden daar voor zo'n 500 euro 3 weken een cabrio/SUV. Nu ben ik aan het kijken naar het Oosten en daar schrik ik wel van de prijzen! Alamo en Dollar zijn vrij weinig vertegenwoordigd, en overal wordt one-way-fee berekent. Het liefst zouden we de route Atlanta > Miami doen, maar dan hebben we alleen keuze uit Hertz, welke erg duur is en one-way-fee berekent. Weet iemand welke plaatsen Alamo/Dollar/National/etc aandoet in Oost usa?
Wij hadden hetzelfde dilemma, uiteindelijk hebben we beide gedaan: Mustang convertible van LA > SF > DV > LV en in LV omgeruild voor SUV en toen nog 2 weken in de parken rondgereden (bij verschillende brokers gereserveerd, wel beide Alamo). Uiteindelijk viel de koude en sneeuwval wel mee, dus het had ook met de Mustang gekund. Qua comfort is de Mustang prima, maar we zijn beide niet erg lang (<180), misschien dat dat scheelt.Justin86 schreef:Hoi Allemaal,
Wat is jullie ervaring met het rijden in een Mustang? Mijn voorkeur gaat uit naar zo een gave auto maar de meningen over het comfort zijn nogal verschillend. De een zegt dat het net plastic kuipstoeltjes zijn, terwijl de ander de auto fantastisch vind.
Ik ga in mijn eentje naar Amerika voor 5 weken (ca. 4500km) en wil wel graag een comfortabele auto. Ik twijfel tussen een Mustang Convertible(of soortgelijk) en een SUV.
Ik rij langs de westkust en door parken. Langs de westkust lijkt het me heel prettig om in een convertible te rijden, terwijl een SUV wellicht beter is in de parken e.o. (ivm Airco)
Is de mustang comfortabel genoeg om zoveel kilometers mee te rijden?
Alvast bedankt.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben al een auto gehuurd voor volgend jaar april, kijken nu wel verder wat de dollarkoers doet en of de prijzen nog veranderen. We hebben een Premium SUV van Budget via http://www.drive-usa.de en komen dan dus toch ook weer bij AutoEurope terecht.
We betalen 1681 euro voor 27 dagen, ophalen en terugbrengen in San Francisco, met teruggaaf van eigen risico (Super Cover). Omdat we altijd campers hebben gehuurd, weten we niet goed of we met deze prijs tevreden moeten zijn of dat het echt minder moet kunnen. Wat denken jullie?
Verder: zou een Premium in de USA altijd een navigatiesysteem hebben? We hebben een TomTom met USA-kaarten, maar die is al uit 2008 of zo. Als het niet nodig is, laten we hem thuis.
Iemand ervaring met Budget of SFO? We hebben twee keer een Ford Expedition gehuurd bij hen bij Yellowstone en die waren erg nieuw.
We betalen 1681 euro voor 27 dagen, ophalen en terugbrengen in San Francisco, met teruggaaf van eigen risico (Super Cover). Omdat we altijd campers hebben gehuurd, weten we niet goed of we met deze prijs tevreden moeten zijn of dat het echt minder moet kunnen. Wat denken jullie?
Verder: zou een Premium in de USA altijd een navigatiesysteem hebben? We hebben een TomTom met USA-kaarten, maar die is al uit 2008 of zo. Als het niet nodig is, laten we hem thuis.
Iemand ervaring met Budget of SFO? We hebben twee keer een Ford Expedition gehuurd bij hen bij Yellowstone en die waren erg nieuw.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Poeh, wat een hoop geld. Het lijkt mij vrij duur, maar ik heb dan ook geen premium maar een standard SUV gehuurd.
Ik betaal rond de 700 euro voor 3 weken in het hoogseizoen.
Op 7 aug halen wij bij Budget op SFO onze auto. Dus dan kan ik je onze ervaring vertellen, is voor ons ook 1e x Budget.
Ik betaal rond de 700 euro voor 3 weken in het hoogseizoen.
Op 7 aug halen wij bij Budget op SFO onze auto. Dus dan kan ik je onze ervaring vertellen, is voor ons ook 1e x Budget.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- bedeve
- Amerika-expert
Je geeft geen data ,een prijsvergelijk is dan lastig .nieuwenoord schreef: We betalen 1681 euro voor 27 dagen, ophalen en terugbrengen in San Francisco, met teruggaaf van eigen risico (Super Cover). .
met teruggaaf van eigen risico (Super Cover). ????
Is natuurlijk in een wereld waar je huurt zonder eigen risico niet zinvol !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ok, data: ophalen 2 april, terugbrengen 30 april.
Bedeve? Waar geen eigen risico bestaat? Ook geen schade aan banden, ruiten e.d.? Waarom wordt dit zo aangeboden dan?
Vandaag staat deze auto weer goedkoper, we houden het gewoon in de gaten en annuleren hooguit 1 keer voor een prijs die een stuk lager zit. We kunnen niet blijven wisselen. Maar bijvoorbeeld www.uasareisen.de was nog duurder.
Bedeve? Waar geen eigen risico bestaat? Ook geen schade aan banden, ruiten e.d.? Waarom wordt dit zo aangeboden dan?
Vandaag staat deze auto weer goedkoper, we houden het gewoon in de gaten en annuleren hooguit 1 keer voor een prijs die een stuk lager zit. We kunnen niet blijven wisselen. Maar bijvoorbeeld www.uasareisen.de was nog duurder.
- bedeve
- Amerika-expert
schade aan banden, ruiten e.d. Daar hebben ze in hun verdienmodel Roadside Assistance voor uitgevonden.nieuwenoord schreef:Ok, data: ophalen 2 april, terugbrengen 30 april.
Dat heeft echter niets met eigen risico van doen
Waarom het aangeboden wordt ?
Omdat er bij argeloze klanten geld mee te verdienen is.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Via http://www.alamogames.de/thirdParty/lufthansa_de.htm betaal je voor een full size suv 1120 dollar.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is in elk geval tot op heden de laagste prijs die we hebben kunnen vinden. We blijven opletten.
Edit: Hinko, ik ga jouw link bekijken, thanks!
Edit: Hinko, ik ga jouw link bekijken, thanks!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hinko, ik kom voor die full size op 1280, maar we willen echt graag de Premium. Bovendien geldt dat aanbof voor Star Alliance/Lufthansa members? Zijn we niet.
dat kan kloppen want ik heb 3 april gedaan ipv 2
(edit: nee niet komt op jullie data op 1120 met land van herkomst nederland)
En over die members, lees even dit draadje.
In het kort:
1. Auto reserveren
2. Inchecken
3. Skip the counter.
Je kunt meteen naar je auto. Nergens vind er controle of kom je lufthansa meer tegen.
Auto kiezen, naar het uitrijhokje rijden, je rijbewijs, cc en je skip the counter papiertje laten zien en rijden maar.

(edit: nee niet komt op jullie data op 1120 met land van herkomst nederland)
En over die members, lees even dit draadje.
In het kort:
1. Auto reserveren
2. Inchecken
3. Skip the counter.
Je kunt meteen naar je auto. Nergens vind er controle of kom je lufthansa meer tegen.
Auto kiezen, naar het uitrijhokje rijden, je rijbewijs, cc en je skip the counter papiertje laten zien en rijden maar.

- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Uhh.. waarom niet? Alle beetjes goedkoper helpen toch. Vorige maand kon ik mijn huurauto elders 40 euro goedkoper krijgen. Binnen 10 minuten had ik een nieuwe boeking gedaan en de oorspronkelijke geannuleerd.Vandaag staat deze auto weer goedkoper, we houden het gewoon in de gaten en annuleren hooguit 1 keer voor een prijs die een stuk lager zit. We kunnen niet blijven wisselen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Country of residence is trouwens Spain
Ik ga het draadje eens lezen, maar wil echt gewoon de Premium SUV. We zijn wel Silver bij Qatar Airways, maar die hebben helaas gekozen voor Oneworld.

Ik ga het draadje eens lezen, maar wil echt gewoon de Premium SUV. We zijn wel Silver bij Qatar Airways, maar die hebben helaas gekozen voor Oneworld.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Omdat we nog 9 maanden de tijd hebben, ik verwacht wel dat het nog verder zakt.Arends1989 schreef:Uhh.. waarom niet? Alle beetjes goedkoper helpen toch. Vorige maand kon ik mijn huurauto elders 40 euro goedkoper krijgen. Binnen 10 minuten had ik een nieuwe boeking gedaan en de oorspronkelijke geannuleerd.Vandaag staat deze auto weer goedkoper, we houden het gewoon in de gaten en annuleren hooguit 1 keer voor een prijs die een stuk lager zit. We kunnen niet blijven wisselen.
- bedeve
- Amerika-expert
Wat is een Premium SUV ?nieuwenoord schreef: wil echt gewoon de Premium SUV.
Is dat bijv een Yukon XL ??
Als dat zo is, heb jij er vaker mee gereden ??
Tijdje geleden heb ik er een opgehaald op LAX
En 2 dagen later weer ingeleverd in San Jose.
Deed mij in rijkwaliteiten denken aan de 4.5 tonners GMC in mijn diensttijd
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedeve, ja, wij hebben vaak dat soort auto's gehuurd, ook in de USA.
Ford Expedtion EL, Chevrolet Surburban, Nissan Armada. De Yukon is de GMC-versie van de Surburban. Wij vinden zo'n grote zware bak prettig, ieder zijn smaak toch? De Premium heeft vaak ook meer luxe, daar houden we nou eenmaal van. We vliegen ook BC, ook onze eigen keus.
Pas 6 weken door Australië getoerd met een Mitsubishi Montero, ook een grote bak. Wij zijn wel wat gewend na 8 keer grote campers.
Ford Expedtion EL, Chevrolet Surburban, Nissan Armada. De Yukon is de GMC-versie van de Surburban. Wij vinden zo'n grote zware bak prettig, ieder zijn smaak toch? De Premium heeft vaak ook meer luxe, daar houden we nou eenmaal van. We vliegen ook BC, ook onze eigen keus.
Pas 6 weken door Australië getoerd met een Mitsubishi Montero, ook een grote bak. Wij zijn wel wat gewend na 8 keer grote campers.
Iemand al gebruik gemaakt van de Lufthansa optie? Vanaf Orlando 2 weken hoogseizoen SUV scheelt de helft!

Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
- Bushmaster
- Amerika-expert
Zie andere topic, één succesvol tot dus ver bekend,Erniebert schreef:Iemand al gebruik gemaakt van de Lufthansa optie? Vanaf Orlando 2 weken hoogseizoen SUV scheelt de helft!![]()
![]()
Re: Alamo Discount Offer Autohuur
Meld dit bericht
Citeer
Berichtdoor frent » Zo Jun 28, 2015 7:20 pm
Ik weet niet of het al gepost is, maar ben net via de Lufthansa code naar buiten gereden bij alamo. Toch 200$ bespaard tegenover andere reservering. Gegevens ingevuld via kiosk en was snel klaar! (LAS)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht