Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels San Francisco
Re: Hotels San Francisco
Wij zaten in het Radisson bij Fishermans Warf. Ihop om de hoek en 2 min lopen naar fietsverhuur, trammetjes en pier 39. Omdat ze aan het verbouwen waren kregen wij een fikse korting. Helemaal geen last gehad van de verbouwing. Ik was zelf blij dat we niet midden in SF zaten met de kinderen.
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
-
- Amerika-ontdekker
Wij komen net terug uit SF en hebben 3 nachten in hotel Whitcomb gezeten. Helemaal goed en perfecte locatie op Market Street (tram en metro op kruipafstand). Wij hebben via Tioga geboekt (incl tickets) en daardoor heel betaalbaar.
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is betaalbaar in SF...vond het sowieso duur...wij hadden greenwich inn geboekt en werden uiteindelijk door de eigenaar overgeplaatst naar zijn andere motel...want ze waren aan het verbouwen...en hebben uiteindelijk geslapen in capri motel...was net verbouwd en prima!
Maar vond sf wel duur om te slapen...maar ja...dat is niet anders
Maar vond sf wel duur om te slapen...maar ja...dat is niet anders
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
SF is inderdaad over het algemeen een dure stad qua accommodaties ja
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hebben er mensen ervaring met hotel G?
Wij sliepen in The Grant Hotel in SF ( zit op bush st ).
Was volgens mij iets van 300 dollar totaal voor 3 nachten ( exclusief parkeerkosten )
De parkeergarage zit tegenover het hotel, met korting was dat iets van 25 dollar per nacht.
Pluspunten:
Locatie, op loopafstand van Union square ( 5 a 10 minuten ) en Fishermans warf ( 30 minuten ).
Ook Chinatown erg dichtbij waarna je perfect door kan schakelen voor het trammetje ( volgens mij mason st naar Union square, geen wachttijd ).
Nadeel:
hotel is gehorig
Was volgens mij iets van 300 dollar totaal voor 3 nachten ( exclusief parkeerkosten )
De parkeergarage zit tegenover het hotel, met korting was dat iets van 25 dollar per nacht.
Pluspunten:
Locatie, op loopafstand van Union square ( 5 a 10 minuten ) en Fishermans warf ( 30 minuten ).
Ook Chinatown erg dichtbij waarna je perfect door kan schakelen voor het trammetje ( volgens mij mason st naar Union square, geen wachttijd ).
Nadeel:
hotel is gehorig
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet met het hotel, maar het zit vlakbij Alamo Square dus vlakbij diverse bus/cable car en het is ook 5 min lopen naar een BART station. Dus qua locatie zit je best goed. Parkeren kan daar niet zal daar wrs bij het hotel inbegrepen zijn en dus (flink) wat extra kosten.jelledeheus schreef:Hebben er mensen ervaring met hotel G?
's Avonds alleen een beetje opletten in de straatjes tussen Geary en Marketstreet, is niet bepaald een wandelgebied in het donker.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij slapen in het Hilton Union Square. Dit is goedkoop geboekt via Priceline.com. Daar zou je ook eens kunnen kijken.
Alleen parkeerkosten komen er nog wel bij..
Alleen parkeerkosten komen er nog wel bij..
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
PSVwally schreef:Niet met het hotel, maar het zit vlakbij Alamo Square dus vlakbij diverse bus/cable car en het is ook 5 min lopen naar een BART station. Dus qua locatie zit je best goed. Parkeren kan daar niet zal daar wrs bij het hotel inbegrepen zijn en dus (flink) wat extra kosten.jelledeheus schreef:Hebben er mensen ervaring met hotel G?
's Avonds alleen een beetje opletten in de straatjes tussen Geary en Marketstreet, is niet bepaald een wandelgebied in het donker.
Parkeren kost iets van 45 dollar per nacht dus de auto gaan we een paar dagen later pas halen op het vliegveld.
Ja Jaren geleden een hotel op Elis st gehad ( Cova hotel, mooi hotel, goede bedden), dat was geen beste straat in de avond.. Ik geloof dat in die straat die film met Will Smit is opgenomen waarin hij met zijn zoon zwervend is.
Wij hebben eind april geslapen in Nob Hill Motor inn.
Kamer was voldoende groot met een aparte badkamer.
Busstops om de hoek... en gratis parking bij het hotel...
We betaalden 92€ per nacht...
Ik zou er zo weer slapen!
Kamer was voldoende groot met een aparte badkamer.
Busstops om de hoek... en gratis parking bij het hotel...
We betaalden 92€ per nacht...
Ik zou er zo weer slapen!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Meteen even gekeken voor onze nachten in SF (16 en 17 september), via hun eigen site; 794 dollar per nacht!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lijkt niet te kloppen. Of is er iets bijzonders in SF in die periode?
Ik heb even bij de Coventry Motor Inn gekeken en die heeft normale prijzen voor die periode, $ 185 per nacht.
Het is misschien niet gek om iets vast te leggen en dan verder kijken of je iets beters tegen komt.
Marianne
Ik heb even bij de Coventry Motor Inn gekeken en die heeft normale prijzen voor die periode, $ 185 per nacht.
Het is misschien niet gek om iets vast te leggen en dan verder kijken of je iets beters tegen komt.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Heb inderdaad 1 van de Motor Inn's gereserveerd (weet zo even niet meer welke), ben nog niet tegen gekomen of er iets speciaals te doen is dan (ook nog niet naar gekeken, zal ik zo eens doen).
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik kan je de "Red Coach Motor Lodge" aanbevelen.
Netjes, schoon, wifi, gratis parkeren.
Enig nadeel is dat ie op de rand van de wijk Tenderloin ligt. Sommigen zullen zich niet heel erg op hun gemak voelen tussen het volk dat er rond loopt. Ik heb er echter geen last van gehad en als je via Van Ness Ave naar Market St loopt, loop je door een nette, drukke straat.
In september ga ik weer die kant op en verblijven we er weer.
Netjes, schoon, wifi, gratis parkeren.
Enig nadeel is dat ie op de rand van de wijk Tenderloin ligt. Sommigen zullen zich niet heel erg op hun gemak voelen tussen het volk dat er rond loopt. Ik heb er echter geen last van gehad en als je via Van Ness Ave naar Market St loopt, loop je door een nette, drukke straat.
In september ga ik weer die kant op en verblijven we er weer.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij gaan in september de eerste week ook naar de omgeving van SF. Ik schrok een beetje van de prijzen van de hotels. 2 jaar geleden hebben wij aanzienlijk goedkoper in het centrum kunnen verblijven.
Na veel hotels bekijken en vergelijken hebben we besloten om net over de golden gate bridge te verblijven in San Rafael. Uiteindelijk heel blij mee voor $ 80 per nacht en midden in de natuur op minder dan een half uurtje rijden van centrum van SF. Daarnaast ook heel makkelijk de bay area te bezoeken (napa valley etc...)
Na veel hotels bekijken en vergelijken hebben we besloten om net over de golden gate bridge te verblijven in San Rafael. Uiteindelijk heel blij mee voor $ 80 per nacht en midden in de natuur op minder dan een half uurtje rijden van centrum van SF. Daarnaast ook heel makkelijk de bay area te bezoeken (napa valley etc...)
Wij zaten 3 nachten in Motel Capri In. Eenvoudig maar goed hotel. Goede ligging, goede bedden en rustige buurt. Beschikking over eigen badkamer en natuurlijk gratis parkeren! Restaurants en winkels allen op loopafstand. Ongeveer 15 minuten loopafstand van Fisherman's Warf.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klopt hoor, als je aan de rand blijft loop je gewoon door een goede straat. Op Ellis street liep overigens die avonden dat wij er waren 's avonds veel beveiliging op straat. Maar het blijft iets vreemds om zo'n wijk midden in die stad te zien, je verwacht dat niet. Ik vond de waarschuwing op de koptelefoon in de hoponoffbus ergens ook wel wat vreemd over no go area voor white people at night. Ik bedoel, de meeste reisbureaus boeken daar hun goedkope hotels is mijn idee namelijk.Sommigen zullen zich niet heel erg op hun gemak voelen tussen het volk dat er rond loopt. Ik heb er echter geen last van gehad en als je via Van Ness Ave naar Market St loopt, loop je door een nette, drukke straat.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wij zaten in het travelodge at the presidio en dit zijn op dit moment de prijzen
1 King Bed Room $119 to $289
2 Queen Beds Room $119 to $289
Newly Remodeled Rooms
•Prices are subject to change without notification
•No charge for additional adults over 2
• Pet Friendly, $20/Pet/Day Non-refundable Charge. Pet Policy Strictly Enforced. Designated Rooms.
• Non-smoking Rooms/Facilities
• Friendly Employees to Help You with Info and Directions
• Free Limited Parking
Kijk even op de website want ik zag dat ze ook allerlei aanbiedingen hebben waarmee je 15 of 20 % ontvangt en ze hebben eventueel ook triple AAA korting.
http://www.travelodgepresidio.com/
1 King Bed Room $119 to $289
2 Queen Beds Room $119 to $289
Newly Remodeled Rooms
•Prices are subject to change without notification
•No charge for additional adults over 2
• Pet Friendly, $20/Pet/Day Non-refundable Charge. Pet Policy Strictly Enforced. Designated Rooms.
• Non-smoking Rooms/Facilities
• Friendly Employees to Help You with Info and Directions
• Free Limited Parking
Kijk even op de website want ik zag dat ze ook allerlei aanbiedingen hebben waarmee je 15 of 20 % ontvangt en ze hebben eventueel ook triple AAA korting.
http://www.travelodgepresidio.com/

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben in een Best Western plus in Oakland gezeten. Accepetabele prijs, goed ontbijt en gratis shuttle naar de BART of de Ferry.
De ferry geeft een prima blik op de haven en de stad (onder de bay bridge door) en de Bart brengt je in 10 minuten op station Powel.
Betere prijzen, zeker als je gewoon gratis voor de deur kunt parkeren. Zelfs nog zwembadje voor de kids.
Is ons goed bevallen! Zeker de ferry in de avond terug en het fantastische uitzicht op de stad.
De ferry geeft een prima blik op de haven en de stad (onder de bay bridge door) en de Bart brengt je in 10 minuten op station Powel.
Betere prijzen, zeker als je gewoon gratis voor de deur kunt parkeren. Zelfs nog zwembadje voor de kids.
Is ons goed bevallen! Zeker de ferry in de avond terug en het fantastische uitzicht op de stad.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind dat voor zo'n basic hotel geen 'normale' prijs, maar San Francisco is nou eenmaal prijzig.Ik heb even bij de Coventry Motor Inn gekeken en die heeft normale prijzen voor die periode, $ 185 per nacht.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht