Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

world Trade Center bezoeken

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Verstegen
Amerika-ontdekker

world Trade Center bezoeken

Bericht door Verstegen »

Binnenkort zijn we in New York. Nu willen wij het nieuwe World Trade Center bezoeken. Het uitzicht zal fantastisch zijn. Zijn er forum lezers die daar al geweest zijn? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen. We willen boeken via internet, dat spreek je af voor een bepaalde tijd. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt, of je toch nog lang moet wachten. Mag je een bepaalde tijd boven zijn?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: world Trade Center bezoeken

Bericht door PSVwally »

emma82
Amerika-ontdekker

Bericht door emma82 »

Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Wij gaan waarschijnlijk in het najaar naar NYC! En dan wil ik zeker een bezoekje aan WTC brengen.
2007: New York
2009: Miami + Cruise
2010: New York
2013: Florida
2019: Florida
talla84
Amerika-ontdekker
Partner van: Ghanzel
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door talla84 »

Wij zijn 4 juni naar One World Observatory geweest. De dag ervoor hadden we Top of the Rock gedaan.
Qua uitzicht en beleving was ik van TOTR veel meer onder de indruk. Zeker omdat je echt buiten staat en niet achter glas. Daar sta je midden in Manhattan en One World Observatory is natuurlijk meer zuidelijk.
Bij One World Observatory is het show element en aankleding wel duidelijk aanwezig. Daar zijn ze erg goed in :lol: Wel leuk dat er medewerkers zijn die interactieve presentaties geven over NYC. Deze man vertelde echt heel leuk en enthousiast over zijn stad.
Ik vond het een beleving om mee te maken en het is natuurlijk wel gaaf om er geweest te zijn. Maar bij een volgende bezoek aan NYC zou ik weer voor TOTR of Empire State kiezen.
2011 Rondreis Noord-Oost Amerika 2012 Rondreis Diepe Zuiden Amerika
2014 Rondreis Zuid-West Amerika 2015 Rondreis NYC en New England
2015 Orlando2017 Rondreis Florida
emma82
Amerika-ontdekker

Bericht door emma82 »

talla84: Bedankt voor je reactie! TOTR en ESB zijn wij ook in geweest. TOTR was geweldig! Wat mij betreft nr. 1 atractie qua uitzicht! Ik ben erg benieuwd naar WTC
2007: New York
2009: Miami + Cruise
2010: New York
2013: Florida
2019: Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer