Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel V

Bericht door PSVwally »

Weet iemand hoe het zit met de Mandalay Bay dinner reward? Alleen voor nieuwe M-life members, staat er bij.
Moet je deze reward dan als eerste op je pas laten zetten en direct gebruiken?
Of zien ze het breder, eerste keer in Vegas met Mlife, pas wordt aangemaakt, 3 dagen later gebruik je de reward?

Kan het nergens terugvinden.
Ik kan eerlijk gezegd nergens vinden waar er staat dat het voor nieuwe Mlife members zou zijn? Bij welke reward kijk je precies?

Ik zie alleen dat het niet voor inwoners van Las Vegas, Pahrump, Boulder, dus zeg maar omgeving Las Vegas, is.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

PSVwally schreef: Wat moet ik toch met een (2e) telefoon in de badkamer? Zouden echt zoveel mensen vanuit de hotels bv naar huis bellen??
Hihi, dat vroegen wij ons ook al af :lol:
sieml040 schreef:Maar is het nu zo dat ik dan eerst in de rij moet gaan staan voor de benodigde Boarding Pass en daarna in de rij voor het lunchbuffet?
Jep, als je nog geen boarding pass hebt dan zul je die eerst moeten laten aanmaken. Is binnen een minuut gebeurd, je wacht misschien alleen even een paar minuten in de rij in het slechtste geval. Daarna zul je, net als iedereen, in de rij moeten voor het buffet. Zo veel moeite is het gelukkig niet en wij hebben het er graag voor over gehad. Ik zal later eens alle bonnetjes bij elkaar optellen, maar met 4 personen hebben we in ieder geval voor meer dan $1000 aan rewards bij elkaar gespeeld (6-8 maanden gespeeld, en nog veel punten over).
Thierry73
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Thierry73 »

haha
dat doe je goed.

Ik had het vorige week.
Had een heel goede dag en stond op een gegeven moment op 3 miljoen chips
een dag later was alles weer weg.
Frustrerend.
Vanmorgen nog net een vaderdag bonus kunnen pakken (3e stap), dus toch nog wel iets terug verdiend.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Mijn schoonvader heeft de bank laten knallen denk ik.

Hij is nog geen 4 maanden bezig en heeft mij in levels ingehaald waar ik 3 jaar op gespaard heb.
Op een gegeven moment had hij 118.000.000 xp's staan. Het ging niet op.
Alle bonus games waren in no-time volgespeeld.
Volgens mij gaat het nu langzaam allemaal weer op.

Hij zit nu ergens rond level 900.

Zijn MyVegas naam is Plein Achel. Wellicht heb je zijn levels zien langs komen.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Volgens mij is er iets misgegaan met het plaatsen van je bericht...?
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Emootje »

Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

:thumbup: :clap:
Afbeelding
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

Net gebeld om mijn award te redeemen, maar helaas is het niet gelukt. De creditcard moet op mijn eigen naam staan, hij heeft het nog voor me nagevraagd. Ik kan wel een gewone ticket (dus niet complementary) of iets anders waar niet voor betaald hoeft te worden. Ik heb nooit zo fanatiek gespeeld, dus nu nog gauw even wat puntjes erbij zodat ik een standard ticket kan aanvragen.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Rmnd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Rmnd »

Hoi allemaal.

Het is ff geleden dat ik actief was op het forum maar dat heeft/had te veel redenen.
Maar de belangrijkste was.... het inloggen vormde een probleem...... :oops:

Maar om het kort te houden:

Heb geprobeerd om mijn Total Rewards card te registreren die ik in 2011 voor het laatst gebruikt heb in LV.
Geen idee of deze nog in "het" systeem staat aldaar.
Het online inloggen op de pagina van TR lukt niet omdat ze om een ZIP code vragen.
Nederlandse postcode heeft weinig nut om in te vullen maar moet ik dan lukraak een ZIP van de staat NV invullen???

Verder graag tips m.b.t. Vlucht/Hotelboeking om een week naar LV te gaan ergens eind September ongeveer.
Weet dat je het e.e.a. kan opzoeken maar de ervaringen en tips op het forum zijn mij waardevoller :clap:

Alvast jullie dank.
Raymond
Coffee......Good Music.....Vegas......Perfect Combination
Tomjoad
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Tomjoad »

Ben ook begonnen met spelen.
Ga de rest van de familie ook maar inschakelen.
We hebben nog ff, willen pas volgend jaar juli naar de VS.

Toevoegen mag, ik luister naar Buddy Joe
leontineD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door leontineD »

Beste mensen,

Heel even een (waarschijnlijk domme) vraag.
Ik heb net een account aangemaakt bij M-life. Daar heb ik (als gewoonte) bij first name mijn voornaam ingevuld zoals die in NL gebruikt wordt. Echter is dit mijn 2e naam in mijn paspoort.
Is dit een heel groot probleem met een pasje laten maken e.d.?
Moet het mail-adres van M-life en face-book account overeenkomen?
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Officieel is het de naam als in het paspoort, echter had ik het ook verkeerd gedaan, roepnaam ipv paspoort naam, ze maakte er gelukkig geen probleem van. Volgens mij moet het email adres wel gelijk zijn aan die van Facebook.
Marloes_
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Marloes_ »

Wij vertrekken eind volgende maand naar de USA, dus het wordt tijd om onze LP's in te wisselen.
Vriendlief heeft 60.000 LP's, ik heb er 215.000, maar ik tegen een vraag aan met betrekking tot het inwisselen, dus ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.

We willen ze vooral inzetten voor ontbijt/diner, maar lopen tegen het feit aan dat we in de loop van vrijdag aankomen en maandagochtend weer vertrekken, waardoor een hoop buffetten afvallen :cry:

Gezien het verschil in aantallen LP's en het feit dat je maar 1x dezelfde reward mag claimen, vroeg ik me af of het wel is toegestaan als ik met mijn LP's 1x een dinerpass voor 2 koop voor het MGM, 1x een dinerpass voor 1 persoon voor het MGM en mijn vriend ook 1x een dinerpass voor 1 persoon voor het MGM? Zodat we uiteindelijk twee avonden die passen kunnen gebruiken.

Hetzelfde willen we doen voor het ontbijt, dit wordt (aangezien we in het Mandalay Bay verblijven en niet te ver willen hoeven te lopen 's ochtends) het Luxor denk ik, tenzij iemand nog een goede andere tip heeft? Het Luxor staat namelijk niet mega goed bekend online.

Ik las overigens dat het buffet van het MGM in juni gesloten zou zijn, weet iemand of dat weer open is? Top-buffet was laatst nog wel zo enthousiast over de doorgevoerde verbeteringen...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je kan vanuit Mandalay Bay ook de monorail pakken naar het Luxor en Excalibur. Dan sta je eigenlijk al voor de MGM Grand en NYNY. Dus qua wandelen kan het meevallen.
Marloes_
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Marloes_ »

PSVwally schreef:Je kan vanuit Mandalay Bay ook de monorail pakken naar het Luxor en Excalibur. Dan sta je eigenlijk al voor de MGM Grand en NYNY. Dus qua wandelen kan het meevallen.
Bedankt, goede tip!
Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 »

Ik zit ook te twijfelen aan het inwisselen van rewards voor allebei.
Wat als ik 1 kaartje neem voor een show en mijn vrouw neemt van haar punten een kaartje voor een show.
Kan je dan nog bij elkaar zitten of krijg je random kaarten?

Anders ga ik mooi voor de companion tickets, wat dan op hetzelfde neerkomt als 1 gratis kaartje voor veel minder punten.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Jee Pipo Chris, wat een mazzelaar die schoonvader van je, heb hem maar een friend request gestuurd , :lol:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Thierry, mijn man en ik zijn gewoon naast elkaar gezet en hadden allebei een 1-persoonskaartje van KA genomen.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Beste forumleden,

Ik heb het volgende vandaag geconstateerd:
Mijn partner en ik hebben beiden een myvegas account. Wij gaan in sept naar vegas en ik ben nu wat rewards aan het redeemen.
Gelukkig zijn we er op donderdag en vrijdag, dus er zijn wel wat buffetten te redeemen.

Ik beheer beide accounts en ik dacht dat ik het niet goed las maar bij mijn partner staat het volgende:
Purchase en Usage Limitations:
Usage limited to any 3 (!) rewards from MGM resorts international, regardless of type, within a rolling 30 day period.

Bij mijn account (ik speel al 2 jaar langer) staat bij de rewards:
Purchase en Usage Limitations:
Usage limited to any 4 (!) rewards from MGM resorts international, regardless of type, within a rolling 30 day period.

Ik heb het niet terug kunnen vinden op het forum. Maar ik ging er eerst van uit dat we beiden 4 rewards konden gebruiken. Maar helaas.
Weet iemand waar het verschil in zit?
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

3 is normaal. Heb je met dat andere account soms rode muntjes gekocht?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer