na een zeer geslaagde rondreis vorig jaar http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=50765 zijn we besmet met het Amerika virus

We houden meer van natuur dan van steden, wandelen hebben we onze vorige reis veel gedaan (Panorama trail Yosemite, Angels landing Zion, een stuk van South Kaibab trail Grand Canyon) maar waarschijnlijk wordt dat met een klein kind erbij iets minder fanatiek

Ik ben aan het puzzelen geweest om een route in elkaar te zetten. We willen zeker naar Yellowstone, Moab en eindigen in Las Vegas. Eigenlijk zouden we graag Monument Valley meenemen (vorige keer niet geweest), maar ook graag via de UT12 rijden. Ik kom er niet zo goed uit hoe we dit het beste doen zonder een hoop op en neer rijden. Ook het stuk tussen Grand Teton en Moab vind ik lastig indelen, iemand daar suggesties voor?
Het stuk Zion - Las Vegas via Valley of Fire hebben we vorig jaar ook gedaan en willen we graag nog eens zien.
Dit is de route die ik tot nu toe in elkaar heb gezet. Graag hoor ik jullie tips en adviezen!
1 Dusseldorf - Salt Lake City
2 SLC - ?
3 ? - Yellowstone
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone - Grand Teton
8 Grand Teton - ?
9
10
11
12 ? - Moab