Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis goofy: gezocht... tips voor Texas
Reis goofy: gezocht... tips voor Texas
Ik ben inmiddels al heel wat keren in Amerika geweest. Echter, Texas was er nog niet van gekomen. Volgende maand is de planning om een weekje Texas te doen, te beginnen in San Antonio en dan via Austin door naar Dallas.
Heeft er iemand tips voor hotels in deze steden? In welk deel moet ik een hotel zoeken en waar bij voorkeur niet.
Ook alle andere tips over wat we wel en niet moet gaan zien in de beperkte tijd die we hebben is meer dan welkom.
Bij voorbaat alvast dank!
Heeft er iemand tips voor hotels in deze steden? In welk deel moet ik een hotel zoeken en waar bij voorkeur niet.
Ook alle andere tips over wat we wel en niet moet gaan zien in de beperkte tijd die we hebben is meer dan welkom.
Bij voorbaat alvast dank!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Gezocht... tips voor Texas
Texas is fantastisch. De steden, maar ook zeker de natuur!
Voor tips kan ik je doorverwijzen naar ons reisverslag via de link hieronder, Amerika reizen, 2014.
Austin sliepen we in de Embassy Suits downtown (maar wij waren er tijdens een muziek festival, er was al veel uitverkocht) - in San Antonio in de Best Western Plus Riverwalk: beide heel goed en op wandelafstand van alles.
aanraders in Texas:
- kayak tour op de rivier in Austin bij valavond voor het uitvliegen van de bats
- rode rotsen park in de buurt van Route 66: Palo Duro en Caprock Canyon: fantastisch
- Big Bend NP and Guadeloupe Mountains NP: onbeschrijflijk!!!
- logeren op een ranch (geen toeristische dude ranche maar een gemoedelijke) in Hill country, zie ons reisverslag, misschien wel het echte hoogtepunt van onze tip
Voor tips kan ik je doorverwijzen naar ons reisverslag via de link hieronder, Amerika reizen, 2014.
Austin sliepen we in de Embassy Suits downtown (maar wij waren er tijdens een muziek festival, er was al veel uitverkocht) - in San Antonio in de Best Western Plus Riverwalk: beide heel goed en op wandelafstand van alles.
aanraders in Texas:
- kayak tour op de rivier in Austin bij valavond voor het uitvliegen van de bats
- rode rotsen park in de buurt van Route 66: Palo Duro en Caprock Canyon: fantastisch
- Big Bend NP and Guadeloupe Mountains NP: onbeschrijflijk!!!
- logeren op een ranch (geen toeristische dude ranche maar een gemoedelijke) in Hill country, zie ons reisverslag, misschien wel het echte hoogtepunt van onze tip
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Gezocht... tips voor Texas
Mijn tip... Laat Houston links liggen
The Hamilton Pool, vlakbij Autin is erg bijzonder
Als je je medereizigers wilt verassen met een "Grappig" etentje zou je mssn naar "Dicks last Resort" kunnen gaan in Dallas of San Antonio.
Waar alle kelners zich als een chagrijn gedragen. Het schijnt een leuke ervaring te zijn.
Eventueel zou je nog naar
cadillac ranch in amarillo kunnen (vergeet je spuitbus niet)
en Corpus Christy is erg mooi..
Maar beiden zijn wel een leuke roadtrip weg.

The Hamilton Pool, vlakbij Autin is erg bijzonder
Als je je medereizigers wilt verassen met een "Grappig" etentje zou je mssn naar "Dicks last Resort" kunnen gaan in Dallas of San Antonio.
Waar alle kelners zich als een chagrijn gedragen. Het schijnt een leuke ervaring te zijn.
Eventueel zou je nog naar
cadillac ranch in amarillo kunnen (vergeet je spuitbus niet)
en Corpus Christy is erg mooi..
Maar beiden zijn wel een leuke roadtrip weg.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Re: Reis goofy: gezocht... tips voor Texas
Dank alvast voor deze tips!
@Tipsy_1 , helaas werkt de link naar je reisverhalen niet
, ik had ze graag eens gelezen.
@Tipsy_1 , helaas werkt de link naar je reisverhalen niet

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
* note als mod:goofy schreef:@Tipsy_1 , helaas werkt de link naar je reisverhalen niet, ik had ze graag eens gelezen.
Probeer het nog eens. Op twee manieren zijn de reisverslagen te bereiken, te weten:
1. via de link in het onderschrift (die werkte bij mij met de browser Firefox wel, maar heb ik d.m.v. een spatie iets aangepast)
2. via het icoontje aanklikken (wereldbolletje = website) bij "Contact:" onder de avatar van Tipsy_1.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Gek, bij mij werkt het perfect. Ik gebruik wel Chrome.
hier de rechtstreekse link
http://reisverhalen6.webs.com/texas-new-mexico-okt2014
hier de rechtstreekse link
http://reisverhalen6.webs.com/texas-new-mexico-okt2014
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Cadillac Ranch
Palo Duro
Stockyards in Fort Worth