avis.com en alamo.com ? In het algemeen is het voordeliger en verstandiger om via Europese sites te huren. Je bent er dan zeker van dat je de juiste verzekeringen hebt. Op Alamo.com dien je het vakje uit te zetten dat je uit Amerika komt. Idem bij Avis, hier dien je aan te geven dat je uit Nederland komt.Aogo schreef:Bij Avis: 116 dollar per dag inclusief gps en personal accident insuarance.
Bij Alamo: 69 dollar per dag inclusief gps en personal accident insuarance/personal effects coverage.
Dit heb ik zojuist nog even gecheckt op de sites van Avis en Alamo zelf.
Ik heb het net ook gezien via de Britse Alamo site. Mocht ik toch nog voor gps kiezen, dan ben ik 61 euro per dag kwijt. Scheelt me sowieso al velen euro's dankzij jullie. Bedankt hiervoorroelb schreef:STAR Alamo via co.uk/brits:
$869 voor 10-28/9 LAX-LAX. Dat zal voor de andere luchthavens niet veel schelen. Dus $48 per dag, Alamo fully inclusive.
STAR Alamo via /trade $615, dus $34 per dag. $84 extra voor gold (geen extra kosten voor brandstof bij niet vol terugbrengen - oftewel: je mag hem leeg inleveren). Maar $84 is wel een dure tank..
PAI/PEC: tja, heb je gewoon een doorlopende reisverzekering? Dan zeker niet je geld hieraan uitgeven.
GPS: Zie andere draadjes hierover. Huren is echt geldverspilling. Gebruik een telefoon met Here maps of koop desnoods een los systeem voor $50.
Natuurlijk! Het gaat om een midsize SUV, van 22 april t/m 6 mei 2016, vanaf Orlando InternationalHinko schreef:als je iets meer info geeft - zoals locatie en data - kunnen we vergelijken.
$34 per dag bij Alamo co.uk /trade voor STAR (dat is de klasse voor convertible, "Mustang or similar").Aogo schreef: Ik heb het net ook gezien via de Britse Alamo site. Mocht ik toch nog voor gps kiezen, dan ben ik 61 euro per dag kwijt. Scheelt me sowieso al velen euro's dankzij jullie. Bedankt hiervoor
Eerlijk? Ik heb mijn Jeep Grand Cherokee net verkocht na er vier jaar mee gereden te hebben. Hij is ruim, maar voor vier mensen en zoveel bagage vind ik het krap aan hoor. Ik weet ook niet hoe de nieuwere modellen zijn, maar wij vonden altijd de beenruimte voor degenen die achterin zaten vrij krap op lange ritten.sluiskamp schreef:Over twee weken is het zo ver en gaan we met z'n vieren een rondje west-kust doen.
Nu twijfel ik over de grote van onze huurauto.
Via rentalcars heb ik een Grand Jeep Cherokee gehuurd bij Dollar.
We nemen ieder een koffer en een rugzak mee. Volgens mij behoord de huurauto tot de standaard SUV.
Mijn meiden zijn 13 en 18 jaar.
Wat adviseren jullie, niets doen en de auto is groot genoeg en gewoon proberen om een "gratis" upgrade te krijgen of moet ik iets groters huren.
De huurperiode is van 28 juli t/m 21 aug, we waren in totaal 1100 euro kwijt incl alle verzekeringen en 3 bestuurders.