Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Zojuist een Minivan geboekt, bij het reisbureau via Holland International met Alamo :D :D

Theo
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Njit schreef:
steve schreef:Iemand ervaring met een equinox qua bagageruimte in de koffer?
Van de Chevrolet site (in cubic feet)

- Equinox: Cargo volume, maximum behind second-row seats: 35.7
- Trailblazer: Cargo volume, Rear seat up: 43.7

Het scheelt dus wel wat...
Ik heb zitten zoeken achter de precieze afmetingen van de koffer maar van de equinox vind ik die niet (de trailblazer heeft een koffer van 1m diep en 1m17 breed tusssen de wielkasten). Onze reistassen zijn 95 cm lang, 40 cm breed en 50 cm hoog.

Een trailblazer zal dan zeker volstaan, een equinox zal soweiso niet veel extra plaats overhebben in de koffer. Maar we kunnen altijd een equinox bestellen en als het niet past ter plekke upgraden...of hopen dat er geen equinox is en automatisch een trailblazer meekrijgen;-)
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Ok, de equinox is geboekt voor drie weekjes :D Krijgen we een grotere gratis mee is het super. En anders zien we wel ter plekke of alles erin past en gaan we misschien alsnog voor de trailblazer.
Krijg je je voucher automatisch per email? Ik heb een bevestigingsmail gekregen en met mijn gebrekkige kennis van het duits is het enige wat ik lees in verband met voucher het volgende: dat ik de voucher in pdf formaat zal toegestuurd krijgen per e-mail of per post. Of is het sowieso per email als je een mailadres hebt opgegeven?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Per Email. Als je die binnen 2 dagen nog niet binnen hebt nog een keer mailen...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

steve schreef:Ok, de equinox is geboekt voor drie weekjes :D Krijgen we een grotere gratis mee is het super. En anders zien we wel ter plekke of alles erin past en gaan we misschien alsnog voor de trailblazer.
Krijg je je voucher automatisch per email? Ik heb een bevestigingsmail gekregen en met mijn gebrekkige kennis van het duits is het enige wat ik lees in verband met voucher het volgende: dat ik de voucher in pdf formaat zal toegestuurd krijgen per e-mail of per post. Of is het sowieso per email als je een mailadres hebt opgegeven?
Ik heb vanochtend rond 10u "mijn equinox" :) besteld en kreeg net als jij direct een bevestigingsmail. Zojuist zag ik dat ik al om 16:00u een uitgebreide mail van ze kreeg met daarbij in pdf-formaat o.a. de voucher voor de auto.
Ze vragen je in deze tweede mail "Bitte bestätigen Sie uns umgehend den Erhalt dieser Email", wat betekent dat ze vragen direct per email te laten weten dat je de email ontvangen hebt (erhalt = ontvangst). Dus even de gegevens op de voucher controleren en vervolgens een reply sturen dat je de email in goede orde hebt ontvangen.
Ze geven in het mailtje ook aan dat je niets hoeft te ondertekenen en naar usareisen hoeft op te sturen. Gewoon de stukken uitprinten en meenemen naar de balie van Alamo.

.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Prima uitgelegd.
De bevestiging kun je gewoon in het Engels tikken. Je hoeft niet te gaan zweten om een stukje duits te produceren..
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Bedankt voor de uitleg! Dankzij dit forum weeral een goede deal gedaan (zeker om als -25 jarige een SUV te huren) ;-)
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik heb net ook bij usareisen een 4 x 4 geboekt.Ik heb net de bevestigingsemail ontvangen ,moet ik daar nu op antwoorden ? Of gewoon wachten tot die tweede email binnenkomt ?
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wachten op de 2e met daarin je Voucher. Die controleren en bevestigen als het allemaal goed is..
Knabbeltje
Amerikakenner

Njit schreef:Wachten op de 2e met daarin je Voucher. Die controleren en bevestigen als het allemaal goed is..
Ok thanks Nijt :wink:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Nijt?
Knabbeltje
Amerikakenner

Njit schreef:Nijt?
:oops: Oeps ene vinger sneller dan de andere :wink: Njit
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Zonet de mail met onder andere de voucher ontvangen en geantwoord. Alles was in orde dus alweer een zorg minder! Ging uiteindelijk redelijk simpel met een snelle afhandeling.
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Ook onze boeking is gebeurd. Gisterenavond 1 dag voor het verstrijken van de "Alamo"-promotie :D

Het is dus de Cadillac Escalade/Chevrolet Tahoe/??? geworden.
1.078,80€ voor 23 dagen dat is toch wel een mooie prijs denk ik 8)

Nu alleen nog afwachten met wat we ginder uiteindelijk van de parking gaan rijden...

PS: Thx BigAppleLover om die mooie prijzen aan licht te brengen :wink:
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

BaconPopper schreef:
dat is nog wel een verschil ..de Tahoe is wel groot maar daar heb je het ook wel mee gehad.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

BaconPopper schreef:PS: Thx BigAppleLover om die mooie prijzen aan licht te brengen :wink:
Net nieuw op het forum vind ik het erg leuk om te merken dat het echt de moeite waard is om iets interessants wat je zelf tegenkomt op het internet ook even te plaatsen op het allesamerika-forum.

Het is een kleine moeite anderen even te tippen en als ik nu de aantallen zie die dit onderwerp bekeken hebben, aangevuld hebben en gebruikt hebben gemaakt van de aanbieding die ikzelf ook zo interessant vond.....erg leuk :P

Heerlijk dit forum :!:
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Vandaag de laatste dag voor de 10% korting :!:
10% Frühbucher-Special im Super-Inklusiv-PLUS Paket
bei Festbuchung bis zum 31.12.06
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Color01 schreef:
BaconPopper schreef:
dat is nog wel een verschil ..de Tahoe is wel groot maar daar heb je het ook wel mee gehad.
Mja, ik weet het.
Bij alamo zelf is het nog een Escalade, maar volgens usareisen een Tahoe.
Wij hopen in ieder geval op de eerste natuurlijk 8)
Lexicon
Amerikafan

Bericht door Lexicon »

Afgelopen week ben ik bij de OAD geweest om daar de auto te boeken en de eerste+laatste hotelovernachting.

Ze hadden mij per mail nette prijzen gestuurd.
620 voor de Intermediate met van Alamo Gold voor 3 weken.

Echter, toen we daar aankwamen moesten we nog even 55 euro administratiekosten erbij betalen :twisted: :roll:
Dat naast de 60 euro administratiekosten die ik ook al had betaald voor de vliegreis. :evil:

Dus onverrichterzake naar huis gegaan. En daar zag ik op de site van USAreisen dat zij de Equinox voor exact dezelfde prijs aanbieden als de Intermediate.
Heb die dus maar meteen geboekt met de eerste en laaste hotel-overnachting :D Geen administratiekosten en nu kost de auto nog maar 575.

Is dat ook weer geregeld :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik heb net even geken op usareisen. de (lastig wel al dat Duits), maar ik zag dat een Midsize SUV huren daar vrijwel net zo duur is als een 4-deurs compact.
Nou vind mijn vriend een SUV natuurlijk veel stoerder om in te rijden dan in een saaie compact (mannen :D) maar ik vraag me af of een SUV heel veel meer benzine slurpt dan een normale auto of dat dat op zich wel meevalt.

Praat je hier over een paar extra tanks in een vakantie of hooguit over een paar liter? Ik heb er echt geen verstand van

Waar rijden jullie het liefste mee in the states?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer