Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Bedankt voor de reacties!
Geen enkel kaartje ontvangen neen, ook niet via mail.
Bedankt voor de expedia tip. Ik check die prijzen ook eens. Contract id bij national was KLM/flying blue code.
Voor de trip die wij maken, is er bij USA reisen geen extra one way fee, dus mogelijk ga ik toch voor die optie om die reden. We gaan van Oakland naar Las Vegas.
Geen enkel kaartje ontvangen neen, ook niet via mail.
Bedankt voor de expedia tip. Ik check die prijzen ook eens. Contract id bij national was KLM/flying blue code.
Voor de trip die wij maken, is er bij USA reisen geen extra one way fee, dus mogelijk ga ik toch voor die optie om die reden. We gaan van Oakland naar Las Vegas.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vraagje over het boeken via Expedia.. Ik heb vorige week vrijdag via Expedia een reservering gedaan en heb mijn Emerald club nummer toegevoegd aan mijn reservering. Tijdens deze reservering bij Expedia kreeg ik niet de optie om een extra bestuurder toe te voegen. Vervolgens heb ik dus contact met Expedia opgenomen om te vragen dit geregeld kan worden. De dame aan telefoon vertelde me dat ze het vreemd vond en dat dit waarschijnlijk nog verwerkt zou moeten in het systeem. Dit zou tot 24 uur kunnen duren. Hierna zou ik waarschijnlijk met mijn reserveringsnummer in kunnen loggen bij National en mijn reservering kunnen wijzigen. Vanmorgen heb ik dit dus geprobeerd maar bij National is mijn reservering niet bekend. De reservering is niet aan mijn account gekoppeld en ik kan de reservering niet vinden als ik zoek op het nummer i.c.m. mijn naam. Vanmiddag heb ik dus weer naar Expedia gebeld. De medewerker die ik nu te spreken kreeg vertelde me dat dit inderdaad niet kan via Expedia en ik rechtstreeks contact op zou moeten nemen met National. Ik heb dus meteen contact opgenomen met National, waar mij weer verteld werd dat een externe boeking niet kan worden toegevoegd aan mijn account en dat ze ook niet kunnen zien dat ik een Emerald Club nummer heb opgegeven. Hierna heb ik dus maar weer met Expedia gebeld. Nu kreeg ik een uiterst onbehulpzame medewerker aan de lijn die vol bleef houden dat een Emerald Club nummer niet kan worden toegevoegd aan een reservering en als dat wel zou kunnen, het in dat geval logisch was dat het niet bij National aan zou komen omdat speciale lidmaatschappen van hotelketens ook ingevoerd kunnen worden bij een boeking maar dat die ook geen nut hebben. Als gevolg heb ik mijn reservering via Expedia maar geannuleerd, ondanks dat deze ruim 20 euro goedkoper was dan een reservering via Emerald direct. Ik ben nu wel benieuwd hoe jij dit geregeld hebt, ik snap het niet meer..bedeve schreef:* Een antwoord in twee delen.Maritom schreef:Enkele vraagjes:
Kan ik een midsize via usareisen boeken en koppelen aan de emerald account? ivm $ 400 One Way charges
Een externe, pre-paid, boeking koppelen aan je Emerald account kan alleen via Expedia.
En dan nog alleen als je je Emerald Club nummer tijdens het boeken van de auto ingeeft.
Of beter nog van tevoren in je Expedia profiel opneemt
Nooit achteraf.
Verder is je eigen comfort zone bepalend.
Als je dit onderwerp doorleest kom je daar opmerkingen van mij over tegen.
Ik huurde eerder bij eAutohuur ( daar was toen meer onderhandelingsruimte ) en gebruikte vervolgens de Emerald voordelen
$ 400. - drop off charges ???
Da's wel erg veel.
Welke contract ID gebruik je ?
Ook geen digitaal pasje ?Maritom schreef: Ik heb een nummer en kan inloggen, een kaartje heb ik nooit ontvangen. Kan dat een probleem worden?
Maar het is geen probleem.
Als je een boekingsnummer,je EC nummer,de CC waarmee je gehuurd hebt en je rijbewijs bij je hebt komt het helemaal goed.
Ook heb ik via een directe reservering geprobeerd om een extra bestuurder toe te voegen maar als ik dat doe wordt er 10 dollar per dag voor de extra bestuurder gerekend, terwijl ik de reservering maak onder mijn Emerald account. Kun je zo'n gratis extra bestuurder alleen ter plekke opgeven?
- bedeve
- Amerika-expert
Heel verhaal, ik heb er maar even wat punten uitgehaald
Loyalty- en vluchtgegevens (optioneel)
National Emerald Club
Je kunt gewoon je Emerald Club nummer ingeven.
En dan wordt van Expedia verwacht dat ze dat verwerken.
Tijdens de Expedia test van het Hinko tarief in mei '13 heb ik het telefonisch geboekt bij een Expedia medewerker die het wel begreep.
Jij hebt pech; jij treft iemand die er geen benul van heeft en dan zegt; Uuuuuuuh, bel National maar....
Bij National snappen ze al helemaal niet waarom je hen belt; je deed toch zaken met een booker ?
Jij krijgt dan ook van hen ook een antwoord wat niet op jouw situatie slaat.
Standaard biedt een boeker jou de kale huur.
De extra mogelijkheden als kinderzitjes,extra bestuurder etc. zit daar niet standaard bij.
Dat regel je bij het ophalen van de auto met de verhuurder zelf
Als je boekt als Emerald Club Member , boek je al helemaal geen extra bestuurder.
En geld kost het ook niet; zie de Emerald Club voorwaarden.
Je deelt bij de exit booth mee dat je een extra bestuurder hebt.
Het is aan de locatie/franchisenemer of van die extra bestuurder nog gegevens gewenst zijn
Als het goed is heb je nu ook meteen je geld terug.
Expedia heeft op dit moment een scherp tarief.
Als je rechtstreeks bij National boekt met contract ID 8572158, en coupon NDA2324BR toevoegt heb je hetzelfde tarief als Expedia op dit moment rekent.
Denk er aan dat je een Midsize car huurt en het komt helemaal goed!
Succes.
Je hebt het gezien toen je bij Expedia aan het boeken was:Timmetjuh schreef: Ik heb vorige week vrijdag via Expedia een reservering gedaan en heb mijn Emerald club nummer toegevoegd aan mijn reservering.
maar bij National is mijn reservering niet bekend.
De medewerker die ik nu te spreken kreeg vertelde me dat dit inderdaad niet kan via Expedia en ik rechtstreeks contact op zou moeten nemen met National.
National Emerald Club
Tijdens de Expedia test van het Hinko tarief in mei '13 heb ik het telefonisch geboekt bij een Expedia medewerker die het wel begreep.
Jij hebt pech; jij treft iemand die er geen benul van heeft en dan zegt; Uuuuuuuh, bel National maar....
Bij National snappen ze al helemaal niet waarom je hen belt; je deed toch zaken met een booker ?
En dit ligt dan wel aan je eigen voorbereiding Timmetjuh !Timmetjuh schreef: Tijdens deze reservering bij Expedia kreeg ik niet de optie om een extra bestuurder toe te voegen.
via een directe reservering wordt er 10 dollar per dag voor de extra bestuurder gerekend
De extra mogelijkheden als kinderzitjes,extra bestuurder etc. zit daar niet standaard bij.
Als je boekt als Emerald Club Member , boek je al helemaal geen extra bestuurder.
Het is aan de locatie/franchisenemer of van die extra bestuurder nog gegevens gewenst zijn
Ja ,begrijpelijk en verstandig dat je die boeking geannuleerd hebt.Timmetjuh schreef: Als gevolg heb ik mijn reservering via Expedia maar geannuleerd, ondanks dat deze ruim 20 euro goedkoper was dan een reservering via Emerald direct
.
Als je rechtstreeks bij National boekt met contract ID 8572158, en coupon NDA2324BR toevoegt heb je hetzelfde tarief als Expedia op dit moment rekent.
Succes.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb inderdaad gewoon mijn Emerald club nummer ingegeven en pech gehad dat ik 3 medewerkers tref die er helemaal niks van snappen. Nu heb ik inderdaad een boeking gedaan met het contract ID en de coupon die jij geeft en ben nog bijna 10 euro duurder uit. Die 10 euro zou ik eigenlijk voor lief moeten nemen omdat het me een boel gezeur bespaart maar ik heb toch nog een keer een boeking bij Expedia gedaan, ditmaal nog eens extra op het Emerald nummer gelet. Misschien dat ik nu wel geluk heb. Zo niet laat ik het gewoon bij m'n boeking die direct bij National staat.bedeve schreef:Heel verhaal, ik heb er maar even wat punten uitgehaald
Je hebt het gezien toen je bij Expedia aan het boeken was:Timmetjuh schreef: Ik heb vorige week vrijdag via Expedia een reservering gedaan en heb mijn Emerald club nummer toegevoegd aan mijn reservering.
maar bij National is mijn reservering niet bekend.
De medewerker die ik nu te spreken kreeg vertelde me dat dit inderdaad niet kan via Expedia en ik rechtstreeks contact op zou moeten nemen met National.
National Emerald Club
En dit ligt dan wel aan je eigen voorbereiding Timmetjuh !Timmetjuh schreef: Tijdens deze reservering bij Expedia kreeg ik niet de optie om een extra bestuurder toe te voegen.
via een directe reservering wordt er 10 dollar per dag voor de extra bestuurder gerekend
Ja ,begrijpelijk en verstandig dat je die boeking geannuleerd hebt.Timmetjuh schreef: Als gevolg heb ik mijn reservering via Expedia maar geannuleerd, ondanks dat deze ruim 20 euro goedkoper was dan een reservering via Emerald direct
.
Succes.
Over die medebestuurder; ik had inderdaad begrepen dat deze gratis is. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik deze dan op zou kunnen geven tijdens de boeking zodat er bij het ophalen helemaal geen administratieve handelingen meer gedaan hoeven te worden. Dat heb ik verkeerd begrepen dan.
Nog één vraagje aan jou bedeve:
Ik lees dat jij vaak dubbele boekingen maakt, één bij National met je Emerald lidmaatschap en een reserveboeking bij Alamo. Wat geef jij dan bij je boeking bij National op? Betaling per credit card of aan de counter? Wat gebeurt er als je je boeking bij National laat schieten en je voor de boeking bij Alamo gaat? Klopt het dat je dan een fee betaalt voor het niet op komen dagen of het te laat annuleren van je boeking? Dat vind ik namelijk in de voorwaarden van National en ze hebben tenslotte je credit card gegevens in je account.
- bedeve
- Amerika-expert
Dat kun je ook gewoon doen.Timmetjuh schreef: k heb toch nog een keer een boeking bij Expedia gedaan, ditmaal nog eens extra op het Emerald nummer gelet. Misschien dat ik nu wel geluk heb. Zo niet laat ik het gewoon bij m'n boeking die direct bij National staat.
.
Bij aankomst gewoon naar de garage gaan.
Auto ophalen ,naar de exitbooth en daar geef je gewoon je boekingsnummer af.
Ik heb over deze manier in het begin van de thread wel eens geschreven.
Eerder boekte ik bij eAutohuur, deed ik het op die manier.
Over dubbele boekingen.
Je rijd weg met een geboekte auto en je vraagt bij de exit booth of ze de andere willen cancelen.
De gecancelde was tot nu toe altijd een van Alamo
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Oke, duidelijk. Bedankt voor je hulp!bedeve schreef:Dat kun je ook gewoon doen.Timmetjuh schreef: k heb toch nog een keer een boeking bij Expedia gedaan, ditmaal nog eens extra op het Emerald nummer gelet. Misschien dat ik nu wel geluk heb. Zo niet laat ik het gewoon bij m'n boeking die direct bij National staat.
.
Bij aankomst gewoon naar de garage gaan.
Auto ophalen ,naar de exitbooth en daar geef je gewoon je boekingsnummer af.
Ik heb over deze manier in het begin van de thread wel eens geschreven.
Eerder boekte ik bij eAutohuur, deed ik het op die manier.
Over dubbele boekingen.
Je rijd weg met een geboekte auto en je vraagt bij de exit booth of ze de andere willen cancelen.
De gecancelde was tot nu toe altijd een van Alamo
Ook maar eens lid geworden van de National Emerald Club, en via Expedia kan ik nu een midsize SUV boeken voor 698 euro.
Met lidmaatschap zou 2e bestuurder gratis zijn en natuurlijk direct door naar de garage, maar welke voordelen zijn er nog meer?
Als ik een midsize zou boeken dan kan ik kiezen uit de Emerald rij, maar dan weet ik niet zeker dat ik een SUV heb toch?
Met lidmaatschap zou 2e bestuurder gratis zijn en natuurlijk direct door naar de garage, maar welke voordelen zijn er nog meer?
Als ik een midsize zou boeken dan kan ik kiezen uit de Emerald rij, maar dan weet ik niet zeker dat ik een SUV heb toch?
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Lees het topic nog eens door zou ik zeggen
Emerald Club in het kort:
Huur een midsize (vaak aangegeven als Toyota Corolla) Dus geen mid size SUV
Ga naar de Aisle
Kies je auto.
Zie je er niks bij, ga naar de greeter en probeer iets anders te regelen.
https://www.emeraldaisle.com/

Emerald Club in het kort:
Huur een midsize (vaak aangegeven als Toyota Corolla) Dus geen mid size SUV

Ga naar de Aisle
Kies je auto.
Zie je er niks bij, ga naar de greeter en probeer iets anders te regelen.
https://www.emeraldaisle.com/
Helemaal doorgelezen, maar mijn vraag ging over het feit of er nog andere voordelen zijn als ik toch een SUV boek.Hinko schreef:Lees het topic nog eens door zou ik zeggen![]()
Dit om zeker te zijn van een SUV, stel dat er nou niks staat en de Greeter heel slecht geslapen heeft.
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- bedeve
- Amerika-expert
Helemaal doorgelezen ??????????pretberg schreef: Helemaal doorgelezen, maar mijn vraag ging over het feit of er nog andere voordelen zijn als ik toch een SUV boek.
Dit om zeker te zijn van een SUV, stel dat er nou niks staat en de Greeter heel slecht geslapen heeft.
Dan was je een veelheid aan scenario's tegengekomen.
Hinko wijst op de essentie van de Emerald Club; het boeken van de ICAR ; de midsize car.
Ik heb op 20 maart jl nog een testverslag geschreven over niet boeken via EC en geen gewenste auto in de Emerald Aisle .
Jij bent zelf actief in de thread http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... en#p991706
Daarin ben je het back-up scenario van Hinko en mijzelf tegengekomen.
Ik denk dat je hiermee een meer dan volledig antwoord hebt.
Daarnaast is het spelletje geen hogere wiskunde , " even een praatje maken " is de basis voor veel ( auto ) plezier.!
Jouw kosten volgens de EC spelregels : Estimated Total: $676.80
(includes taxes and fees)
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Besloten op de ICAR optie te nemen, de prijs is wel heel erg mooi voor 3 weken.
Mocht er niks van onze keuze bijstaan dan laat ik mijn vriendin wel met een glimlach een greeter aanspreken.
Net met boeken kreeg ik echter een foutmelding:
The Validate Pricing response is missing necessary rate detail information.
Value entered does not match rental options. Please update the value.
Aanvulling:
Bij 2e poging geeft National aan dat er geen auto's beschikbaar zijn op de door mij gekozen data ( 2/10/15 - 23/10/15)
Zonder ID code zijn er trouwens wel auto's beschikbaar
Erg vreemd maar bij de 3e poging wel kunnen boeken voor het scherpe tarief van 677 US dollar.
Mocht er niks van onze keuze bijstaan dan laat ik mijn vriendin wel met een glimlach een greeter aanspreken.
Net met boeken kreeg ik echter een foutmelding:
The Validate Pricing response is missing necessary rate detail information.
Value entered does not match rental options. Please update the value.
Aanvulling:
Bij 2e poging geeft National aan dat er geen auto's beschikbaar zijn op de door mij gekozen data ( 2/10/15 - 23/10/15)
Zonder ID code zijn er trouwens wel auto's beschikbaar
Erg vreemd maar bij de 3e poging wel kunnen boeken voor het scherpe tarief van 677 US dollar.
Laatst gewijzigd door pretberg op 07 jul 2015, 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- Robisjo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 37
Er lopen gelukkig op de plekken waar wij nu geweest zijn meerdere greeters.
Ook hebben wij al twee keer een auto gekregen die niet standaard in de rij stond.
Gewoon aardig vragen en zo hebben wij al twee keer een Traverse mee gekregen.
Ook hebben wij al twee keer een auto gekregen die niet standaard in de rij stond.
Gewoon aardig vragen en zo hebben wij al twee keer een Traverse mee gekregen.
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 jul 2015, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
- bedeve
- Amerika-expert
Dienstbericht
Heb jij kort geleden je Intermediate geboekt met contract ID 8572130 /8572158 en coupon NDA2324BR ?
Check je boeking even opnieuw !
Dat kan je een lunch besparen.
Heb jij kort geleden je Intermediate geboekt met contract ID 8572130 /8572158 en coupon NDA2324BR ?
Check je boeking even opnieuw !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het scheelt me inderdaad een lunch (midsize geboekt voor 410 dollar, incl de 30 dollar off code). Echter nu ik opnieuw probeer te boeken, kan ik alleen zonder de extra 30 dollar off code een midsize boeken maar het is nog wel steeds 20 dollar goedkoperbedeve schreef:Check je boeking even opnieuw !

Heb mijn reservering dus maar weer opnieuw gemaakt
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
- bedeve
- Amerika-expert
????derksen_peter schreef: Echter nu ik opnieuw probeer te boeken, kan ik alleen zonder de extra 30 dollar off code een midsize boeken![]()
Zowel met contract ID 8572130 als 8572158 is de coupon bruikbaar.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Zodra ik net naast het contract nr. ook de couponcode ingaf kreeg ik niet meer de optie om een midsize en / of emeral aisle te huren. Net nogmaals geprobeerd en nu krijg ik de optie wel, maar de prijs met coupon code blijft hetzelfde als wat ik net zonder coupon code heb vastgelegd (390 dollar voor 2 weken, Las Vegas - Las Vegas)
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 12 jul 2015, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisgeschiedenis:
- bedeve
- Amerika-expert
Nette prijs !derksen_peter schreef:(390 dollar voor 2 weken, Las Vegas - Las Vegas)
Ik vind Las Vegas wel een plek om een back-up boeking toe te voegen.
Er is heel vaak heel weinig keuze .
Gewoon een kwestie van te weinig auto's / te veel vraag
Over back-up boekingen zie postings van Hinko en Bedeve.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... ng#p989832
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Ook van die post had ik al dankbaar gebruik gemaakt!
Bij alamo een backup vastgezet (mid-size) voor 307 dollar.

Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 12 jul 2015, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisgeschiedenis:
- bedeve
- Amerika-expert
Ik kijk naar jouw postings.derksen_peter schreef: Ook van die post had ik al dankbaar gebruik gemaakt!Bij alamo een backup vastgezet (mid-size) voor 307 dollar.
En zie dat jouw auto voorkeur op niveau midsize/ standard ligt.
Als dat zo is snap ik jouw National Emerald Club boeking niet.
Dan is een Alamo boeking met upgrade coupon ( prijstechnisch) beter op z'n plaats.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Verdorie, ben mn emerald club pasje kwijt 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3282 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-