Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips om de 2 ontvangen auto sleutels te los te maken?
Re: Tips om de 2 ontvangen auto sleutels te los te maken?
De auto's hebben de beide sleutels bij de auto. Het zou ondoenlijk zijn om de tweede sleutels op te slaan en te administreren welke sleutel welke auto hoort, vooral omdat die auto's het hele land door gaan. Wanneer er maar 1 sleutel bij zit kunnen ze de auto daarna dus moeilijker doorverkopen.
Zelf heb ik er nooit last van. Mijn broekzak is wel asociaal groot met zo'n pakket er in, maar met al die losse apparaatjes voor afstandbediening van de vergrendeling heb ik toch al een hele stapel!
Zelf heb ik er nooit last van. Mijn broekzak is wel asociaal groot met zo'n pakket er in, maar met al die losse apparaatjes voor afstandbediening van de vergrendeling heb ik toch al een hele stapel!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Ook wij hebben een multi-tool bij ons en knippen gewoon de draad door. Aan het eind beide sleutels weer aan een tie-wrap en inleveren. Gaat altijd goed.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Misschien omdat ze bang zijn, c.q de ervaring hebben, dat ze er maar eentje terugkrijgen als ze er twee los meegevenMrvanilla schreef:Haha, wij vroegen ons dat ook steeds af. Geen idee waarom ze twee sleutels geven die niet los van elkaar gemaakt kunnen worden (tenzij je dus veel moeite doet), het nut daarvan ontgaat met volkomen.

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Eh ja, maar als ze nu kwijt geraakt worden hebben ze er geen meer.
Groetjes,
Daniel
Daniel
De verantwoording ligt nu bij de huurder. Als je sleutels kwijt raakt betaal je gewoon kosten en die kosten zijn voldoende om sloten te vervangen.
Als zij in hun opslag sleutels gaan bewaren en ze raken er één kwijt dan moeten ze dat zelf betalen
Als zij in hun opslag sleutels gaan bewaren en ze raken er één kwijt dan moeten ze dat zelf betalen

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Sloten worden niet vervangen op auto's hoor, sleutels wel.
- MarcoH1980
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tijdens een eerdere vakantie hebben wij dit gebruikt, toen we 2 sleutels aan een gewone sleutelhanger ring meekregen:
http://www.walmart.com/ip/Roadpro-7063- ... k/24934726
Kun je onder de auto plakken met een sterke magneet.
Als je dan de sleutel in de auto laat, of je raakt er een kwijt, heb je de reserve sleutel nog.
Waarschijnlijk hang je wel voor de kosten voor het vervangen van de sleutel, maar je kan in ieder geval verder reizen of je auto in.
Afgelopen vakantie kregen we de sleutels aan zo'n staalkabeltje en hadden geen zin om moeite te doen om ze los te krijgen.
Al was het wel irritant als je de sleutels in je broek wil bewaren...
http://www.walmart.com/ip/Roadpro-7063- ... k/24934726
Kun je onder de auto plakken met een sterke magneet.
Als je dan de sleutel in de auto laat, of je raakt er een kwijt, heb je de reserve sleutel nog.
Waarschijnlijk hang je wel voor de kosten voor het vervangen van de sleutel, maar je kan in ieder geval verder reizen of je auto in.
Afgelopen vakantie kregen we de sleutels aan zo'n staalkabeltje en hadden geen zin om moeite te doen om ze los te krijgen.
Al was het wel irritant als je de sleutels in je broek wil bewaren...

- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hebben dat al verschillende keren gedaan. Even bij de lokale bouwmarkt (of Walmart) naar binnen en een kniptan9 'uitproberen'. We zijn er zelfs op voorbereid, want we zorgen dat we altijd een paar sleutelringen extra bij ons hebben. Nets is zo makkelijk als allebei over een sleutel te kunnen beschikken.Martin & Marianne schreef:Ja, daar verwonder ik me ook wel eens over. Wij laten ze altijd maar aan elkaar zitten. Ik heb wel eens het reisverslag van iemand gelezen die met de sleutels de Wall Mart was binnen gelopen en met het gereedschap daar de ring had doorgeknipt. Ben benieuwd hoe dat later met het inleveren van de sleutel(s) ging.
Bij inleveren nooit problemen gehad. Allebei de sleutels zitten dan weer keurig met één of twee ringen bij elkaar. Nooit een opmerking over gehad.
Wat me wel opvalt, is dat we verschillende keren een auto hebben gehad met (2) simpele sleutels en (2) losse afstandsbedieningen. Dat is toch zo jaren'80...
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Laatste auto die we hadden had Keyless entry. Da's toch wel het makkelijkste. Gewoon naar de auto lopen en de deur open doen. En 2x klikken op de deurknop en alle deuren waren open.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat heeft zelfs mijn 9 jaar oude Renault MeganeNjit schreef:Laatste auto die we hadden had Keyless entry. Da's toch wel het makkelijkste. Gewoon naar de auto lopen en de deur open doen. En 2x klikken op de deurknop en alle deuren waren open.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
De enige reden waarom ze die sleutels met een dergelijk middel aaneen houden is volgens mij dat ze op die manier niet accidenteel loskomen en verloren raken. En dan bedoel ik niet direct bij de huurder, maar wel bij de verhuurder. Je levert de wagen immers heel vaak op een andere locatie in (soms duizenden kilometers verder), en over het aantal voertuigen die men in de vloot heeft durf ik zelfs niet na te denken.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Vorig najaar hebben wij de sleutels losgeknipt na ontvangst van de auto in Seattle. Tijdens de terugreis naar Nederland kwam mijn dochter in het vliegtuig erachter dat ze haar sleutel nog in haar tas had. Bij inlevering van de auto op San francisco Airport hadden de beambte van Alamo en ik dat niet opgemerkt. Nooit wat van gehoord.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Dat bedoelde ik met:

Old Faithful schreef:Misschien omdat ze bang zijn, c.q de ervaring hebben, dat ze er maar eentje terugkrijgen als ze er twee los meegevenMrvanilla schreef:Haha, wij vroegen ons dat ook steeds af. Geen idee waarom ze twee sleutels geven die niet los van elkaar gemaakt kunnen worden (tenzij je dus veel moeite doet), het nut daarvan ontgaat met volkomen..

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Division
- Amerikakenner
Als je trouwens deze staaldraad sleutelhanger om je sleutels vindt, dan hoef je die niet eens open te knippen, maar die kan je gewoon open draaien.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
We gingen goed voorbereid op reis mét staaldraad sleutelhangers.
En wat denken jullie..............we kregen maar één sleutel
Ze zitten in ieder geval vanaf nu standaard in mijn toilettas dus ook voor onze volgende reis zijn we voorbereid !
Groet,
Reny
En wat denken jullie..............we kregen maar één sleutel

Ze zitten in ieder geval vanaf nu standaard in mijn toilettas dus ook voor onze volgende reis zijn we voorbereid !
Groet,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2016 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-