Wij hadden met de kinderen een minivan, maar het lijkt me dat een standard SUV ook moet kunnen? Wij hadden nu met z'n tweeën een midsize SUV, zelfs daar hadden we met z'n vieren ingepast, hoewel dat dan wel krap zou zijn. Hou er rekening mee dat je ook ruimte moet hebben voor een koelbox.nieuwenoord schreef:Eerlijk? Ik heb mijn Jeep Grand Cherokee net verkocht na er vier jaar mee gereden te hebben. Hij is ruim, maar voor vier mensen en zoveel bagage vind ik het krap aan hoor. Ik weet ook niet hoe de nieuwere modellen zijn, maar wij vonden altijd de beenruimte voor degenen die achterin zaten vrij krap op lange ritten.sluiskamp schreef:Over twee weken is het zo ver en gaan we met z'n vieren een rondje west-kust doen.
Nu twijfel ik over de grote van onze huurauto.
Via rentalcars heb ik een Grand Jeep Cherokee gehuurd bij Dollar.
We nemen ieder een koffer en een rugzak mee. Volgens mij behoord de huurauto tot de standaard SUV.
Mijn meiden zijn 13 en 18 jaar.
Wat adviseren jullie, niets doen en de auto is groot genoeg en gewoon proberen om een "gratis" upgrade te krijgen of moet ik iets groters huren.
De huurperiode is van 28 juli t/m 21 aug, we waren in totaal 1100 euro kwijt incl alle verzekeringen en 3 bestuurders.
Nog een vraag: je schrijft 3 bestuurders. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je 18-jarige mag rijden. De meeste verhuurders houden 21 jaar aan als ondergrens.
Iemand van 18 mag niet rijden, ik kan me ook niet voorstellen dat je dat hebt kunnen opgeven.
Hebben jullie nog iets gehad aan de tips in je routetopic? Ik hoop dat je iets hebt aangepast.
Marianne