Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis karlien: Van Denver naar Salt Lake City
Reis karlien: Van Denver naar Salt Lake City
Hallo,
In 2014 maakten wij met onze twee zonen van 10 en 12 jaar een onvergetelijke reis door het Westen van de US (rondje San Francisco - tot Grand Canyon). Volgend jaar willen we volgende route maken:
Dag 1: Brussel-Denver
Dag 2: Denver
Dag 3: Denver – Estes park (Rocky Mountain NP)
Dag 4: Estes park – Grand Lake (Rocky Mountain NP)
Dag 5: Grand Lake – Glenwood Springs
Dag 6: Glenwood Springs – Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab – Monument Valley
Dag 10: Monument Valley – Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon
Dag 12: Grand Canyon – Sedona
Dag 13: Sedona
Dag 14: Sedona
Dag 15: Sedona – Las vegas
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas – Zion
Dag 18: Zion
Dag 19: Zion – Salt Lake City
Dag 20: Salt Lake City
Dag 21: Salt Lake City -Brussel
Wat denken jullie hierover?
Alle tips zijn welkom!
Bedankt alvast,
Karlien
Reis 2014: http://vanpellenbergnaarwestamerika.blogspot.nl/
In 2014 maakten wij met onze twee zonen van 10 en 12 jaar een onvergetelijke reis door het Westen van de US (rondje San Francisco - tot Grand Canyon). Volgend jaar willen we volgende route maken:
Dag 1: Brussel-Denver
Dag 2: Denver
Dag 3: Denver – Estes park (Rocky Mountain NP)
Dag 4: Estes park – Grand Lake (Rocky Mountain NP)
Dag 5: Grand Lake – Glenwood Springs
Dag 6: Glenwood Springs – Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab – Monument Valley
Dag 10: Monument Valley – Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon
Dag 12: Grand Canyon – Sedona
Dag 13: Sedona
Dag 14: Sedona
Dag 15: Sedona – Las vegas
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas – Zion
Dag 18: Zion
Dag 19: Zion – Salt Lake City
Dag 20: Salt Lake City
Dag 21: Salt Lake City -Brussel
Wat denken jullie hierover?
Alle tips zijn welkom!
Bedankt alvast,
Karlien
Reis 2014: http://vanpellenbergnaarwestamerika.blogspot.nl/
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis karlien: Van Denver naar Salt Lake City
Ziet er uit als een leuke trip.
Misschien kun je zelf wat meer info geven waarom je bv 3 nachten Sedona wilt doen en 2 nachten Grand Canyon als je er al eens bent geweest?
Misschien is voor de kinderen bv de treinrit van Durango naar Silverton ook wel iets leuks. En eigenlijk zou een dagje RMNP extra misschien ook wel lekker zijn.
Misschien kun je zelf wat meer info geven waarom je bv 3 nachten Sedona wilt doen en 2 nachten Grand Canyon als je er al eens bent geweest?
Misschien is voor de kinderen bv de treinrit van Durango naar Silverton ook wel iets leuks. En eigenlijk zou een dagje RMNP extra misschien ook wel lekker zijn.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Reis karlien: Van Denver naar Salt Lake City
Natuurlijk kan er een reden voor zijn maar mij vallen de drie overnachtingen in Sedona ook meteen op, en ook dat Bryce ontbreekt.
Verder zou ik met Salt Lake City in de route minstens onderzoeken of ik Yellowstone (en Grand Teton) in zou kunnen passen. Dat kan het beste door de route om te draaien en van SLC naar Yellowstone te gaan en zo via Grand Teton naar het zuiden. Ik zou daar eventueel al eerder bezochte parken voor laten vallen. Zo vind ik bijvoorbeeld dat je de Grand Canyon minstens eenmaal gezien moet hebben en als ik in de buurt ben en voldoende tijd heb zal ik hem zeker niet overslaan, maar het is geen must meer. Misschien vinden jullie het een waardeloos idee, maar misschien zeg je ook wel "dat we daar niet eerder aan gedacht hebben."
Mocht je meer in de richting van de suggestie van PSVwally denken, dan zou Mesa Verde N.P. ook een optie kunnen zijn, en op weg naar Denver Black Canyon Of The Gunnison N.P. of Great Sand Dunes N.P.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Verder zou ik met Salt Lake City in de route minstens onderzoeken of ik Yellowstone (en Grand Teton) in zou kunnen passen. Dat kan het beste door de route om te draaien en van SLC naar Yellowstone te gaan en zo via Grand Teton naar het zuiden. Ik zou daar eventueel al eerder bezochte parken voor laten vallen. Zo vind ik bijvoorbeeld dat je de Grand Canyon minstens eenmaal gezien moet hebben en als ik in de buurt ben en voldoende tijd heb zal ik hem zeker niet overslaan, maar het is geen must meer. Misschien vinden jullie het een waardeloos idee, maar misschien zeg je ook wel "dat we daar niet eerder aan gedacht hebben."

Mocht je meer in de richting van de suggestie van PSVwally denken, dan zou Mesa Verde N.P. ook een optie kunnen zijn, en op weg naar Denver Black Canyon Of The Gunnison N.P. of Great Sand Dunes N.P.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1516 Weergaves
-