Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Martijn76: Las Vegas
Reis Martijn76: Las Vegas
Zo! Oktober trip is geboekt! 8 nachten (een nieuw record) samen met mijn broer in deze schitterende stad:
De indeling:
2 nachten M resort (gratis)
4 nachten Wynn (2 nachten gratis, 2 nachten speciale rate van 129 dollar)
2 nachten Downtown Grand (100 dollar per nacht, op zaterdag en zondag)
Ik durf wel te stellen dat we in iedere categorie locatie (Strip, Off Strip en Downtown) minimaal een top 2 hotel hebben geboekt. Ik ben dan ook erg tevreden!
Vliegen via KLM met een tussenstop in Salt Lake City (hierna nog maar een heel kort vluchtje van ruim een uur). Nu nog een auto regelen en we zijn set.
Op de planning:
- Heel veel lekker eten (o.a. EAT, Holsteins, Milos, Pizza Rock, Carson Kitchen, Brand Steakhouse, Eldorado Cantina) en vooral niet in chain restaurants
- Veel gokken
- Erg veel alcohol drinken
- VIMFP 2015 bezoeken
- Shows: Absynthe, Carrot Top en Raiding The Rock Vault
- Pinball Hall of fame
- Op zoek naar het heilige trio der gokkasten: Top Gun / Star Wars "a new hope" / Ring Quest
- Shoppen voor thuis en mijzelf
- Iedere dag naar de fitness (ok, dat is een grove leugen. Natuurlijk gaan we dat niet doen)
- Veel lol maken met mijn broer
De indeling:
2 nachten M resort (gratis)
4 nachten Wynn (2 nachten gratis, 2 nachten speciale rate van 129 dollar)
2 nachten Downtown Grand (100 dollar per nacht, op zaterdag en zondag)
Ik durf wel te stellen dat we in iedere categorie locatie (Strip, Off Strip en Downtown) minimaal een top 2 hotel hebben geboekt. Ik ben dan ook erg tevreden!
Vliegen via KLM met een tussenstop in Salt Lake City (hierna nog maar een heel kort vluchtje van ruim een uur). Nu nog een auto regelen en we zijn set.
Op de planning:
- Heel veel lekker eten (o.a. EAT, Holsteins, Milos, Pizza Rock, Carson Kitchen, Brand Steakhouse, Eldorado Cantina) en vooral niet in chain restaurants
- Veel gokken
- Erg veel alcohol drinken
- VIMFP 2015 bezoeken
- Shows: Absynthe, Carrot Top en Raiding The Rock Vault
- Pinball Hall of fame
- Op zoek naar het heilige trio der gokkasten: Top Gun / Star Wars "a new hope" / Ring Quest
- Shoppen voor thuis en mijzelf
- Iedere dag naar de fitness (ok, dat is een grove leugen. Natuurlijk gaan we dat niet doen)
- Veel lol maken met mijn broer
- Fab-ian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: All about Las Vegas
Klinkt goed!
Ik ben er zelf 5 dagen in september! 1 nacht mandalay bay, 2 nachten Planet Hollywood en 1 nacht Golden nugget
Ik ben er zelf 5 dagen in september! 1 nacht mandalay bay, 2 nachten Planet Hollywood en 1 nacht Golden nugget

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Haha, hoe vaak heb je die inmiddels al gezien?Carrot Top
Ziet er weer uit als een leuke trip Martijn
Dit wordt de derde keer en ik heb er weer zin in. Hi-la-ri-sche show.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Klinkt goed Martijn. Wanneer ben je er in Okt.
Ik ben er van 1-8 Okt. Mijn man blijft nog tot de 13e want die gaat meedoen met Millionair Chess Tournament in Planet Hollywood.
Ik heb geboekt: 2 nachten Mandalay Bay (Gratis via Myvegas)
4 nachten Platinum hotel (via Hotwire)
1nacht(ik) 6 nachten(manlief) Planet Hollywood (via Smarter vegas)
Ben nog aan het kijken wat ik nog wil boeken via Myvegas. Waarschijnlijk 1 of meerdere buffetten en KA.
Ik ben er van 1-8 Okt. Mijn man blijft nog tot de 13e want die gaat meedoen met Millionair Chess Tournament in Planet Hollywood.
Ik heb geboekt: 2 nachten Mandalay Bay (Gratis via Myvegas)
4 nachten Platinum hotel (via Hotwire)
1nacht(ik) 6 nachten(manlief) Planet Hollywood (via Smarter vegas)
Ben nog aan het kijken wat ik nog wil boeken via Myvegas. Waarschijnlijk 1 of meerdere buffetten en KA.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Re: Reis Martijn76: Las Vegas
Is Carrot Top niet die doorgesnoven en strakgetrokken cabaratier? Kan me haast niet voorstellen dat hij echt grappig is, haha 

Groetjes,
Daniel
Daniel
Carrot Top ziet er inderdaad niet uit maar hij is zo verschrikkelijk grappig. De meeste mensen zijn aangenaam verrast door hoe leuk ze de show vinden. Hij houdt zijn shows ook erg actueel dus je kan hem rustig meerdere malen gaan zien, ik schat dat de tweede keer hij zo'n 80% nieuw materiaal had. Echt een super show en veel waar voor je geld. Ik geloof dat full price tickets maar 40 dollar p.p. zijn of zo en er zijn vaak kortingsacties. Een aanrader dus! Ik zal hem ook net zo lang promoten op dit forum totdat iemand zegt: "Weet je wat, die Martijn is altijd zo enthousiast over die man met dat opgepompte Oranje hoofd dat ik ook eens een keer die show ga zien."
Ik ben er trouwens vanaf 15 oktober.
Ik ben er trouwens vanaf 15 oktober.
- Rmnd
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Tja die Carrot top
Ben nou 4x in LV geweest de eerste x in 2003 en de laatste x 2011.
Die 4x zitten twijfelen om een show van hem te bezoeken.
Het enige wat mij alleen verbaasd aan die"wortel" is zijn fysieke verandering.
In 2003 was hij nog echt een broekie en slank........weet niet wat er precies fout is gegaan met hem daarna.
Maar iets is er fout gegaan dat moge duidelijk zijn.
Ben nou 4x in LV geweest de eerste x in 2003 en de laatste x 2011.
Die 4x zitten twijfelen om een show van hem te bezoeken.
Het enige wat mij alleen verbaasd aan die"wortel" is zijn fysieke verandering.
In 2003 was hij nog echt een broekie en slank........weet niet wat er precies fout is gegaan met hem daarna.
Maar iets is er fout gegaan dat moge duidelijk zijn.
Coffee......Good Music.....Vegas......Perfect Combination
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3649 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-