Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help! Ingebroken In auto!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Help! Ingebroken In auto!

Bericht door frent »

hi! We zijn bijna op het einde van onze reis, laten we voor een nacht onze koffers in de auto liggen en zijn ze er mee weg. Ramen ingeslagen en 2 koffers gestolen, kampeergerief, Gopro en vooral veel nieuwe kleren. Omdat we nogal een lange reis hebben waren de meeste van onze kleren voor de komende 5 dagen nog in een koffer in onze kamer. Alle bonnen van onze aankopen zijn ook weg...

1. Bij politie al een rapport laten maken via telefoon
2. Bij Alama een rapport laten maken en in SFO auto omgewisseld

Wat moeten we nu doen en wat staat er ons nog te wachten van kosten Alamo?
Hoe en voor wat we allemaal verzekerd zijn weet ik niet. Via Alamo geen extra verzekering genomen, hebben wel van KBC een platinum VISA kaart.

Iemand wat info/tips?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Help! Ingebroken In auto!

Bericht door markro »

Heel vervelend wat jullie is overkomen. In oktober 2013 hebben wij ook een ingeslagen autoruit gehad in San Francisco, met diefstal van een rugzak met inhoud, en via politiebureau naar Alamo op het vliegveld gegaan en daar de auto (gratis) omgeruild. Wij hadden een Alamo-Gold verzekering en hebben geen extra kosten gehad bij Alamo. Ook niet naderhand.

Van onze reisverzekering heb ik geen cent terugontvangen, omdat hetgeen gestolen was uit de auto, tussen de voorstoelen en de achterbank had gestaan en niet aan het zicht onttrokken was geweest, zoals dat wel gebeurt bij bagage onder een vast gemonteerde rolhoes (bij een SUV) of achterklep (bij een sedanmodel).
Mijn verhaal heb ik al eens beschreven op het forum, zie http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 01#p860001

Laat dit geen stempel drukken op jullie vakantie en geniet van jullie laatste vakantiedagen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

O, wat een vreselijk einde van de vakantie. Zelfs al krijg je de kosten vergoed, je hebt toch veel ellende nu, en wat jammer van alle nieuwe aankopen!
Hier een topic van iemand die het ook overkomen is, misschien heb je daar iets aan. Was het bij jullie ook in SF?

Marianne
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

Ja ook in San Francisco en Volgend wat internet zoeken zijn we zeker niet de eerste...

Aan het topic heb ik al wat gehad, heb extra mail met info opgestuurt van dingen die we kwijt zijn. Want tijdens zo'n telefoongesprek vlak na het ontdekken denk je niet aan alles natuurlijk! Hopelijk voegen ze het nog toe aan het verslag!

Geeft een erg slecht gevoel over SF terwijl ik er vroeger zo'n goed gevoel over had...
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Vervelende situatie zeg! Hoop dat er nog iets terug te halen valt via de verzekering!

Waar in San Francisco is het gebeurd?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer