Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Liza: New England met baby
Reis Liza: New England met baby
Dag allemaal,
We vertrekken op 25 augustus met onze zoon van dan ruim 7 maanden voor een reis naar Amerika, New England dit keer. We hebben 13 dagen (langer kan helaas echt niet) en vliegen op Newark (aanzienlijk goedkoper dan Boston; we waren laat met de voorbereidingen). Daar huren we een auto. Ik ben nu aan het puzzelen voor de reis. We willen niet elke dag lang in de auto zitten; ik kies liever voor wat langer op een plek. Het moet wel enigszins babyvriendelijk worden! Newport en Stockbridge zijn in dit verhaal de overnachtingsplaatsen die we slechts 1 nacht aan doen. Wat denken jullie ervan?
25-aug Amsterdam - Newport
26-aug Newport - Cape Cod
27-aug Cape Cod - Cape Cod
28-aug Cape Cod - Boston
29-aug Boston - Boston
30-aug Boston - Boston
31-aug Boston - North Conway - White Mountains
1-sep North Conway - North Conway
2-sep North Conway - North Conway
3-sep North Conway - Weston - Green Mountains
4-sep Weston - Weston
5-sep Weston - Weston
6-sep Weston - Stockbridge
7-sep Newark - Amsterdam
Alvast bedankt voor jullie altijd waardevolle adviezen!
Liza
We vertrekken op 25 augustus met onze zoon van dan ruim 7 maanden voor een reis naar Amerika, New England dit keer. We hebben 13 dagen (langer kan helaas echt niet) en vliegen op Newark (aanzienlijk goedkoper dan Boston; we waren laat met de voorbereidingen). Daar huren we een auto. Ik ben nu aan het puzzelen voor de reis. We willen niet elke dag lang in de auto zitten; ik kies liever voor wat langer op een plek. Het moet wel enigszins babyvriendelijk worden! Newport en Stockbridge zijn in dit verhaal de overnachtingsplaatsen die we slechts 1 nacht aan doen. Wat denken jullie ervan?
25-aug Amsterdam - Newport
26-aug Newport - Cape Cod
27-aug Cape Cod - Cape Cod
28-aug Cape Cod - Boston
29-aug Boston - Boston
30-aug Boston - Boston
31-aug Boston - North Conway - White Mountains
1-sep North Conway - North Conway
2-sep North Conway - North Conway
3-sep North Conway - Weston - Green Mountains
4-sep Weston - Weston
5-sep Weston - Weston
6-sep Weston - Stockbridge
7-sep Newark - Amsterdam
Alvast bedankt voor jullie altijd waardevolle adviezen!
Liza
Re: Reis Liza: New England met baby
Hallo,
Wij maken in september/oktober ook een rondreis door New England en New York met onze zoon van 5 maanden, zie aparte topic. Onze beide toeren hebben wel verschillende raakpunten.
Jullie eerste dag van Newark naar Newport kan misschien wel lang zijn, afhankelijk van jullie aankomstuur. Ik heb de eerste dag in onze planning eerst een beetje onderschat, en ga nog een nacht inplannen halfweg tussen NYC en Ithaca.
En verder is het vooral afwachten of reizen met een baby gaat meevallen.
Ik verwacht van wel. Wij zorgen ervoor dat we onze dagen niet al te vol plannen.
Wij maken in september/oktober ook een rondreis door New England en New York met onze zoon van 5 maanden, zie aparte topic. Onze beide toeren hebben wel verschillende raakpunten.
Jullie eerste dag van Newark naar Newport kan misschien wel lang zijn, afhankelijk van jullie aankomstuur. Ik heb de eerste dag in onze planning eerst een beetje onderschat, en ga nog een nacht inplannen halfweg tussen NYC en Ithaca.
En verder is het vooral afwachten of reizen met een baby gaat meevallen.

- UtopiaX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Liza: New England met baby
North Conway is een toffe plaats maar niet zo heel veel te zien. Ik zou zeker ook Lincoln doen, dan passeer je de prachtige 112. In omgeving Lincoln kan je Franconia NP doen (zowel de Flume Gorge als de kabel naar Cannon Mountain). Er is ook een leuk museum met oude treinen te Lincoln en een skimuseum waar wat gouden olympische medailles staan vlakbij de kabel.
In North Conway kan je heerlijk shoppen en iets noordelijker heb je Mount Washington waar je naartoe kan gebracht worden met een busje of het zelf kan oprijden (maar niet met een camper).
Normaal sturen ze je opweg naar Weston vanuit North Conway ook via Littleton. Daar heb je een gigantische snoepwinkel (langste counter ter wereld dacht ik).
Geniet ervan!
In North Conway kan je heerlijk shoppen en iets noordelijker heb je Mount Washington waar je naartoe kan gebracht worden met een busje of het zelf kan oprijden (maar niet met een camper).
Normaal sturen ze je opweg naar Weston vanuit North Conway ook via Littleton. Daar heb je een gigantische snoepwinkel (langste counter ter wereld dacht ik).
Geniet ervan!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4806 Weergaves
-
Laatste bericht door Monique D
-