"Ineke schreef:Ik zag net dat Marjan en Roland over 12 dagen naar Amerika vertrekken en daar op bezoek gaan bij de Amerikaanse moderators.
Nou ben ik erg nieuwsgierig ....![]()
maar zouden jullie wat meer willen vertellen over jullie route en wat jullie nog meer gaan doen? Ronald zet altijd zo'n mooi schema neer op zijn site, maar nu vind ik daar (nog?) niets. Ook hier heb ik niets kunnen vinden.
Gaan jullie ook weer een live verslag bijhouden?
groetjes, Ineke
PS
Misschien ben ik wel een beetje brutaal, als jullie dit prive willen houden,
haal dit stukje dan maar weg
Hoi Ineke,
Hierboven kun je al het een en ander lezen over onze as. trip naar Amerika.
Een echte route kun je niet verwachten. We verblijven eerst een aantal dagen in Louisville bij Dennis en maken van daaruit wat tripjes. Daarna vliegen we op di 16 jan naar Dulles Int'l Airport, halen onze huurauto op en rijden dan naar Petra. Daar verblijven we tot vrijdagmorgen, want die dag rijden we naar Peejay. Daar verblijven we het weekend.
Na dit weekend rijden we (toeristisch) terug naar Washington D.C. vanwaar we op vrijdag 26 januari terugvliegen naar Nederland. Deze laatste vier dagen zijn nog niet door ons ingevuld op dit moment. Een en ander hangt ook van het weer af en we willen wat flexibel zijn en het een beetje op ons af laten komen.
Wat het maken van een liveverslag betreft, heb ik me inmiddels bedacht. Ik neem de laptop bij nader inzien toch maar niet mee. Waarschijnlijk zullen we bij onze gastheren/vrouw wel een keer op internet en dus op het AA-forum te vinden zijn. We zullen jullie dan zeker op de hoogte houden.
In ieder geval kunnen jullie als we terug zijn, een uitgebreid verslag (met foto's) van ons verwachten.
Groetjes Marjan