Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Omgeving Salt Lake City
Omgeving Salt Lake City
Hallo allemaal,
Onverwachts hebben we een dagje 'over' in onze reis. Helaas voor mijn vriend gaat de Bonneville speedweek niet door dit jaar. Heeft iemand nog een leuke tip wat te doen in de omgeving van Salt Lake City? Ik lees op internet over de Big Cottenwood Canyon of Antelope Island. Iemand ervaring of dit interessante plekken zijn om te bezoeken?
Bedankt!
Onverwachts hebben we een dagje 'over' in onze reis. Helaas voor mijn vriend gaat de Bonneville speedweek niet door dit jaar. Heeft iemand nog een leuke tip wat te doen in de omgeving van Salt Lake City? Ik lees op internet over de Big Cottenwood Canyon of Antelope Island. Iemand ervaring of dit interessante plekken zijn om te bezoeken?
Bedankt!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Omgeving Salt Lake City
Wij vonden Antelope Island een bezoek waard. Mooie natuur, heel bijzonder dat zoutmeer.
Wij hebben er niet in gezwommen/gedreven, er zijn er die dit wel doen.
Wij hadden geen last van kleine vliegjes en stank, anderen wel. Misschien hebben wij het net getroffen.
In ons reisverslag uit 2010 (klik hier) kan je op dag 16 over ons bezoek lezen.
Wij hebben er niet in gezwommen/gedreven, er zijn er die dit wel doen.
Wij hadden geen last van kleine vliegjes en stank, anderen wel. Misschien hebben wij het net getroffen.
In ons reisverslag uit 2010 (klik hier) kan je op dag 16 over ons bezoek lezen.
Als je geinteresseerd bent in de Mormoonse kerk is er natuurlijk genoeg te doen, bijvoorbeeld rond de tempel, en het "This is the place" museum. Je kunt ook een uitstapje maken naar Park City, op ongeveer 30 minuten rijden. Cottonwood Canyon is mooi om een wandeling te maken.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vonden Antelope Island een plezierige verrassing. Zie ons 2015-verslag daarvoor.
Je kunt misschien ook die dag ergens anders gebruiken; Moab, Grand Teton?
Marianne
Je kunt misschien ook die dag ergens anders gebruiken; Moab, Grand Teton?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Antelope Island is ook wat ons betreft zeer de moeite waard! Prachtige uitzichten vanaf het eiland op o.a. Salt Lake City met bergen op de achtergrond, mooie natuur, wilde bizons, oude boerderij dat nu een museum is, doen!
Als je vriend naar de Bonneville zoutvlakte wilde, is het Hill Aerospace Museum misschien ook wel leuk! Dit is een bijzonder groot, mooi en uitgebreid museum met voornamelijk militaire vliegtuigen maar ook heel veel ander spul. Het is gratis toegankelijk en ligt iets ten noorden van Salt Lake City bij de Hill Airforce Base.
Wij hebben eerst het museum bezocht en daarna hebben we Antelope Island aangedaan, prima te doen op een dag!

Als je vriend naar de Bonneville zoutvlakte wilde, is het Hill Aerospace Museum misschien ook wel leuk! Dit is een bijzonder groot, mooi en uitgebreid museum met voornamelijk militaire vliegtuigen maar ook heel veel ander spul. Het is gratis toegankelijk en ligt iets ten noorden van Salt Lake City bij de Hill Airforce Base.
Wij hebben eerst het museum bezocht en daarna hebben we Antelope Island aangedaan, prima te doen op een dag!
Rio Tinto Kennecott Copper Mine
http://www.kennecott.com/visitors-center
het visitor center is dicht, maar volgens mij kan je er wel gewoon even naar beneden kijken dacht ik.
Ben er zelf nog niet geweest maar lijkt me wel leuk.
http://www.kennecott.com/visitors-center
het visitor center is dicht, maar volgens mij kan je er wel gewoon even naar beneden kijken dacht ik.
Ben er zelf nog niet geweest maar lijkt me wel leuk.
Bedankt voor alle reacties! Waarschijnlijk kijken we op de dag zelf waar we zin in hebben, met alle tips moet het lukken! 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2315 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 20 Reacties