Ik heb een vraag mbt claimen bij BA.
Afgelopen donderdag zijn wij met BA vanuit Miami naar Londen gevlogen. Deze vlucht was een uur vertraagd waardoor we de aansluiting in Londen naar Dusseldorf hebben gemist. We dachten zelf nog wel te kunnen rennen (we hadden nog bijna 3 kwartier) maar bij aankomst bij de gate lagen er al keurig stapeltjes tickets klaar met vouchers voor een hotelovernachting etc. omdat men ons pas de dag erna (ruim 27 uur later dan gepland) terug kon vliegen naar Düsseldorf omdat we de vlucht niet zouden gaan halen. Ondanks dat BA het goed voor ons heeft geregeld tijdens het verblijf in Londen wil ik toch een claim indienen omdat ik de uiteindelijke vertraging best behoorlijk vind. Zijn jullie van mening dat de claim zou moeten gaan over de laatste vlucht van Londen naar dusseldorf (minder dan 1500 km.) of over het gehele traject? Ik hoor graag jullie mening

Vertraging was overigens ontstaan omdat het vliegtuig te laat uit de hangar kwam aangereden (werd omgeroepen bij het boarden)