Wat is de toestand van de weg momenteel, nog steeds afgesloten ?
Wat is een leuk mooi alternatief voor een route ex Cripple Creek naar Great San Dunes ?
Je kan de Shelf road nemen, die loopt nagenoeg parallel iets ten westen van de Phantom Canyon Road, tussen Canon City & Cripple Creek.christa&john schreef:Op 10 augustus stond de Phantom Canyon Rd op onze planning. We huurden speciaal geen camper op deze weg te kunnen rijden samen met de Apache Trail (naast de hoge huurkosten) maar nu blijkt de Road gesloten te zijn![]()
Wat is de toestand van de weg momenteel, nog steeds afgesloten ?
Wat is een leuk mooi alternatief voor een route ex Cripple Creek naar Great San Dunes ?
Ik heb me laten wijsmaken dat er tussen Merrit & Westworld een eenvoudige dirt road loopt, de Douglas Lake Road.M&MgoesUSA schreef:Wij zijn momenteel in Vancouver en rijden vanaf morgen de Rocky Mountains in, via whistler, kamloops, banff, evt jasper /Edmonton naar red deer OF via Calgary naar red deer (familie bezoek). Nu was ik niet van plan dirt roads te nemen, maar aangezien we zitten 'opgescheept ' met een Toyota 4runner dacht ik dat is misschien toch wel leuk! Weten jullie dirt roads in dit gebied? De weersomstandigheden zijn uitstekend te noemen, al zegt dat weinig over heel Canada natuurlijk..