Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Wat is een goede prijs voor 25/6 Brussel-Denver en retour 23/7 Seattle-Brussel?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Valckske, 700-800 al zullen er ongetwijfeld kenners zijn die het aan de hoge kant vinden.
Staat momenteel op 980 met Icelandair.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 06 aug 2015, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd. Het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Volg aub de forumregels
Reden: quote verwijderd. Het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Volg aub de forumregels
Je bent ook te vroeg, gewoon wachten.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hangt er vanaf. Wat voor tickets (welke klasse), wat voor huurauto en welk hotel in SF? Daar zou je iets meer info over moeten geven.svdvlekkert schreef:Mensen,
Op de site van KLM (package deal) en expedia kan ik voor 2500euro een retourvlucht San Francisco (23mei-13juni) directe vlucht met KLM, 3 overnachtingen in SF en een huurauto gedurende de bovenstaande periode (voor 2 personen)
Is dit een mooie prijs om gelijk te boeken of nog even aanbiedingen afwachten?
Ik denk dat je afh van het hotel en de soort auto nog wel iets goedkoper kunt, maar het zal hooguit 100/200 euro zijn.
Tickets voor die periode zullen wrs tussen de 600 en 650 euro liggen. Een midsize SUV zo tussen de 650 en 700 voor 3 weken. Je hebt misschien de huurauto de 1e dagen in SF niet perse nodig.
Vanuit Amsterdam kun je inderdaad met KLM/Delta rechtstreeks naar LA en SFOVanuit Brussel kan niet rechtstreeks naar California (LA, SFO) gevlogen worden, vanuit Amsterdam misschien wel.
-
- Amerika-newbie
Hallo,
Ik wil volgend jaar 4 weken naar Amerika. Vliegen op Denver of Salt Lake City. Vertrek 09-07-2016 en retour 06-08-2016.
Goedkoopste wat ik kan vinden is 1000 euro (Iceland Air). Ik zie dat juli een dure maand is om te vliegen. Wat raden juli mij aan. Nu Al boeken of toch nog een half jaar wachten?
Ik wil volgend jaar 4 weken naar Amerika. Vliegen op Denver of Salt Lake City. Vertrek 09-07-2016 en retour 06-08-2016.
Goedkoopste wat ik kan vinden is 1000 euro (Iceland Air). Ik zie dat juli een dure maand is om te vliegen. Wat raden juli mij aan. Nu Al boeken of toch nog een half jaar wachten?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is inderdaad een dure maand om te vliegen, maar je bent nu nog te vroeg voor vliegtickets tot 6-8 volgend jaar.
- Boheme8400
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij zoeken ook voor Brussel-Denver (of misschien Salt Lake City) en terug vanuit Seattle. (zelfde periode juni-juli 2016) Ik kwam steeds op +1000 Euro uit, maar laatst toch vluchten gezien voor 880 euro.Valckske schreef:Staat momenteel op 980 met Icelandair.
Al zou ik liever naar de 600-700 gaan. Mijn reisgenoot wil nog wachten tot max maart om vluchten vast te leggen maar geen idee als dat een groot risico is, zeker als we in juni willen vertrekken.
Hou me op de hoogte! 

Laatst gewijzigd door PSVwally op 11 aug 2015, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Lees aub de forumregels
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Lees aub de forumregels
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik wil graag een directe vlucht, dus die 600 a 650 lijkt me wat aan de lage kant nietwaar?PSVwally schreef:
Hangt er vanaf. Wat voor tickets (welke klasse), wat voor huurauto en welk hotel in SF? Daar zou je iets meer info over moeten geven.
Ik denk dat je afh van het hotel en de soort auto nog wel iets goedkoper kunt, maar het zal hooguit 100/200 euro zijn.
Tickets voor die periode zullen wrs tussen de 600 en 650 euro liggen. Een midsize SUV zo tussen de 650 en 700 voor 3 weken. Je hebt misschien de huurauto de 1e dagen in SF niet perse nodig.
Ik kom nu bij een directe vlucht en hotel(simpel 2 a 3 sterren, 3 nachten in SF, 3.9 op tripadvisor) rond de 850pp(expedia) terwijl een losse directe vlucht 960pp kost.. Voor 850 is dat een mooie deal toch? Wanneer we auto(midsize SUV) erbij boeken komen we rond 2400 nu. Is het verstandig om alle 3 zaken direct bij elkaar te boeken of nu alleen vlucht en hotel, en later auto via bijv. Alamo.co.uk/brits te boeken?
Kan je als je via Expedia boekt ook online inchecken via KLM en dus gelijk je stoelen reserveren? Wil graag aan het gangpad zitten vandaar..
Alvast dank
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wat een geweldig forum is dit toch. Ik vind hier echt enorm veel informatie, o.a. dat ik nu te vroeg ben als ik wil boeken voor 9/7-5/8 2016
. Wel goede sites gevonden en vooral gemerkt dat vliegen vanuit Dusseldorf naar Los Angeles echt veel goedkoper is. Heeft iemand daar ervaring mee? Parkeren goedkoop? Air Berlin een beetje ok? En nog een vraag over de koppeling van ticket met autohuur/eventueel eerste hotel; iemand daar ervaring mee! Zou dat veel schelen in prijs?
In de ideale wereld vloog ik heen op Phoenix en terug vanaf San Diego, maar dat lijkt zo duur te worden, dat gaat niet lukken. Ik ga nu toch maar uit van een retourtje en pas daarna, als ticket in the pocket is, de route maar aan.

In de ideale wereld vloog ik heen op Phoenix en terug vanaf San Diego, maar dat lijkt zo duur te worden, dat gaat niet lukken. Ik ga nu toch maar uit van een retourtje en pas daarna, als ticket in the pocket is, de route maar aan.
Ik wil tickets boeken voor NY in april. Nu kom ik op WTC.nl mooie prijzen tegen maar heb hier zelf nog nooit geboekt. Is dit een betrouwbare aanbieder?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nu vind ik Phoenix nooit de goedkoopste, maar een retourtje hoeft niet altijd persé goedkoper te zijn. Dusseldorf is dan weer goedkoper, dan weer duurder. Je bent gewoon nog echt veel te vroeg.In de ideale wereld vloog ik heen op Phoenix en terug vanaf San Diego, maar dat lijkt zo duur te worden, dat gaat niet lukken. Ik ga nu toch maar uit van een retourtje
Niemand? Ik heb nu zitten kijken ook op vliegwinkel.nl en tix.nl. Maar ik kan er geen wijs uit worden of dit nu wel of geen goed idee is?
Zijn allemaal heel gangbare sites om via te boeken hoor.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Tosca, wat noem jij dan betrouwbare sites? Bij wie boek je altijd?
Fijn om te horen!
Wij boeken eigenlijk altijd bij Expedia of bij maatschappij rechtstreeks.. Heb nog nooit iets anders gebruikt, vandaar mijn vragen
Wij boeken eigenlijk altijd bij Expedia of bij maatschappij rechtstreeks.. Heb nog nooit iets anders gebruikt, vandaar mijn vragen

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als jij er geen moeite mee hebt om €39 boekingskosten te betalen en (als je niet oplet) een ongevraagd abonnement op een nieuwsbrief, waarom dan niet?tosca schreef:Ik wil tickets boeken voor NY in april. Nu kom ik op WTC.nl mooie prijzen tegen maar heb hier zelf nog nooit geboekt. Is dit een betrouwbare aanbieder?

Het is uiteindelijk Tix.nl geworden. Ben benieuwd 

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Daar had ik ook geboekt deze zomer. Kan even duren voordat je ticket in je mail ligt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2891 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties