Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trouwen in Vegas rechtsgeldig?!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Trouwen in Vegas rechtsgeldig?!
o jeetje Marjolein... dacht vandaag nog, dju ik doe het gewoon... maar toch beter niet.. ik hoop dat mijn vriend daar ok mee is.. Voor hem is het waarschijnlijk moeilijk te begrijpen dat we trouwen, maar toch weer niet (hij heeft Asperger). Misschien kan ik hem overtuigen omdat het dan goedkoper is zonder license.. Ik vind het jammer...wil zo graag kunnen zeggen 'mijn man' in plaats van 'mijn vriend' 

Re: Trouwen in Vegas rechtsgeldig?!
Maar als je heel graag wil trouwens, dan kan dat natuurlijk. Daar hoef je niet voor samen te wonen. Maar financieel kan het natuurlijk wel vervelende gevolgen hebben, dus dan is het kiezen tussen praktisch en de romantiek van getrouwd zijn. Ik ben zelf heel praktisch ingesteld, maar iedereen is anders natuurlijk.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht