Hm, in eerste instantie dacht ik: oh, geen hele dag nodig voor Watkins Glen... dan kunnen we dat mooi combineren met Knoebels.
Maar als ik dan op het linkje van Any klik, zie ik nog meer achtbanen (Seabreeze), breweries, wineries... Hmz

Mijn broer was vorige week hier op bezoek en we hebben de gorge in Watkins Glen gelopen, het blijft mooi, en leuk om het door zijn ogen te zien, van de ene ahhh in de andere. Ik zou zeggen ga vroeg, we waren er om 10 uur op vrijdag en het werd al druk. Daarna hebben we bij het meer aan het water gezeten, broodje eten en op de pier lopen. Prachtig! Zelfs nog een marter (of zoiets) met een vis zien zwemmen.
Zelfs na 20+ jaar hier ontdek ik nog plekjes; ik ben wel naar een paar wijngaarden geweest, maar nu voor het eerst die langs route 414 (de oostkant van Seneca Lake). Mooie uizichten! Ik heb zaterdag zitten schilderen bij een wijngaard. Het is er erg mooi. Je weet niet wat je ziet, de een na de andere limo die aankomt, veel bachelorette feestjes. 's Avonds hebben we de zonsondergang bekeken vanuit een wijngaard terrasje.
Houdt ook de festivals in de gaten, toevallig was er die dag een grote autoshow, leuk voor broerlief.