Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van oost naar west in 2 weken

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie

Moet ik deze reis maken of niet?

ja
12
60%
nee
2
10%
ben je gek waarom vraag je dit hier!
0
Geen stemmen
je moet echt iets aan je nederlands doen
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

devron
Amerika-newbie

Van oost naar west in 2 weken

Bericht door devron »

Ik wil in september 2 weken naar Amerika langer is niet mogelijk omdat ik niet zoveel geld heb en toch op vakantie wil.

Nu dacht ik lage dollar ik kan is naar Amerika. Hiermee zal ik wel niet de enigiste geweest zijn. :D

maar dit heb geplant.

7 sep vienna (woon in Wenen)- New york
8 sep NY
9 sep NY
10sep NY
11 NY- San francisco (vliegen op 11 sep is goedkoop en ben eigenlijk niet bang dat er wat gebeurt)
12sep San francisco
13sepSF- Yosemite
14 sep Yosemite
15 sep yosemite (wandelen of zo)
16 sep Yosemite-kingscanyon
17 Kingscanyon
18 Kingscanyon
19 King-Los angeles
20 LA
21 LA (disneyland)
22 terug

wat denken jullie van dit plan? De vlucht moet ik morgen boeken maar aan de indelling kan ik nog wat veranderen. Wat mij eigenlijk wel bevalt is binnenlandse vlucht die ik goedkoop kan krijgen waardoor ik de mogelijk heb meer van de VS te zin.

de vlucht is met ATA american trans atlantic airlines iemand ooit van gehoort? stel me er maar niet te veel van voor voor mijn prijs.

Moet ik bovendien al mijn vinger afdrukken achter laten? al kom ik NY binnen.

uw mening word op prijs gestelt
pil

Re: Meningen gevraagt

Bericht door pil »

devron schreef:Ik wil in september 2 weken naar Amerika langer is niet mogelijk omdat ik niet zoveel geld heb en toch op vakantie wil.

Nu dacht ik lage dollar ik kan is naar Amerika. Hiermee zal ik wel niet de enigiste geweest zijn. :D

maar dit heb geplant.

7 sep vienna (woon in Wenen)- New york
8 sep NY
9 sep NY
10sep NY
11 NY- San francisco (vliegen op 11 sep is goedkoop en ben eigenlijk niet bang dat er wat gebeurt)
12sep San francisco
13sepSF- Yosemite
14 sep Yosemite
15 sep yosemite (wandelen of zo)
16 sep Yosemite-kingscanyon
17 Kingscanyon
18 Kingscanyon
19 King-Los angeles
20 LA
21 LA (disneyland)
22 terug

wat denken jullie van dit plan? De vlucht moet ik morgen boeken maar aan de indelling kan ik nog wat veranderen. Wat mij eigenlijk wel bevalt is binnenlandse vlucht die ik goedkoop kan krijgen waardoor ik de mogelijk heb meer van de VS te zin.

de vlucht is met ATA american trans atlantic airlines iemand ooit van gehoort? stel me er maar niet te veel van voor voor mijn prijs.

Moet ik bovendien al mijn vinger afdrukken achter laten? al kom ik NY binnen.

uw mening word op prijs gestelt
ik heb nog een tip voor je om veel ellende te voorkomen.
Misschien wist je deze tip al maar toch zet ik hem hier ff neer.
Maak een paar kopieen van je paspoort/legitimatie bewijs.
Als je je paspoort/legitimatie bewijs kwijt raakt, heb je tenminste nog iets om je mee te legitimeren.
rperre
Amerika-expert

Re: Meningen gevraagt

Bericht door rperre »

devron schreef:9 sep NY
hmmm misschien naar Dothan, AL om mijn verjaardag te komen vieren :D :lol:

Ziet er goed uit, je hebt mijn ja woord, veel plezier.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Mooie reis enkel op het einde heb ik kleine twijfels. Zal toch disney laten vallen en de laatste twee dagen LA doen of twee dagen disney want je zal dan toch eigenlijk te weinig tijd hebben om beiden fatsoenlijk te doen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hydrotherion schreef:Mooie reis enkel op het einde heb ik kleine twijfels. Zal toch disney laten vallen en de laatste twee dagen LA doen of twee dagen disney want je zal dan toch eigenlijk te weinig tijd hebben om beiden fatsoenlijk te doen.
Ben het hier niet mee eens. Zo bijzonder is LA nou ook weer niet en 2 dagen Disney hoeft m.i. ook niet. Universalstudio's is ook een alternatief . Ik persoonlijk bleef dan liever een dag langer in San Fransisco of een stukje kustroute.

Als je bijv een dag korter in Yosemite en een dag korter in Kings Canyon/Sequoia blijft, zou je ook nog naar Las Vegas kunnen. Daar is het niet zo duur als bijv. NY en moet je eigenlijk gezien hebben.

Succes met de planning Devron

Gr. Marjan

Veel plezier met de planning Devron

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

i agree
LA als stad stelt niet zo veel voor, of je moet van de TV-glitter houden van 5th avenue met dure winkels, Beverly Hills en Holywood.
Universal is leuk voor het vermaak, Disney is OK.

Hangt helemaal van je persoonlijke smaak af.
Dino
Amerika-ontdekker

Bericht door Dino »

Als je naar amerika kan gaan moet je het zeker doen!

Nu, ik heb (nog) niets gezien buiten NY, maar onderschat vooral de grootte / duur niet van alles, is mijn bedenking. Je zou wel eens langer kunnen op de luchthaven vastzitten dan je eigenlijk zo willen, NY is heel groot met enorm veel te doen en te zien,...

Onderschat ook de jetlag niet. De eerste 2 dagen ben je vrij zombie en als je dan aan een hels tempo door amerika wil razen kan dit op den duur zwaar wegen.

Ik heb er geen idee van wat LA allemaal te bieden heeft, maar ik zou zeggen : zeker doen en geniet er vooral van!

(met een schema en een plannetje op reis (ik moet dit en dit en dat zeker zien) is niet direct mijn stijl. Omdat je op die manier soms zaken / ervaringen mist of teleurgesteld kunt zijn omdat je een aantal zaken niet gezien hebt, maar dat is iedereen zijn mening
michelle1985
Amerikafan

Bericht door michelle1985 »

Hoi,

Je plan ziet er goed uit, het lijkt me erg leuk zo.
Op het vliegveld waar je de VS binnenkomt (NY dus) moet je inderdaad vingerafdrukken laten nemen en ook een digitale foto geloof ik. Maar dat schijnt allemaal best snel te gaan (heb het zelf nog niet meegemaakt)
Hoeveel last je hebt van de jetlag is trouwens erg persoonlijk, ik heb er zelf nooit zoveel last van.
Veel plezier alvast!

Groetjes,

Michelle
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer