Vorig jaar zijn wij voor de eerste keer van de VS geweest, een rondje Phoenix-San Francisco, waarbij we de 'traditionele' bezienswaardigheden van die kanten hebben gezien. Het was de mooiste reis die ik tot nu toe heb gemaakt

Dit jaar gaan we niet naar de VS, maar volgend jaar wel, en we staan nu al te popelen om alles te beginnen regelen

Vandaar mijn vraag of mensen mij misschien zouden kunnen helpen, door wee rte geven wat volgens hen écht een mooie rondreis is en een echte aanrader.
Wat we zoeken: afwisseling tussen natuur en steden, maar ook afwisseling in natuur zelf (zoals je dat bijvoorbeeld mooit hebt tussen Zion, Bryce, Death Valley,...), we wandelen graag, maar het is niet de bedoeling om de hele vakantie te wandelen. We zouden liefst tussenvluchten willen vermijden. Liefst ook wat ontspanning, maar dat kan dus zowel zijn in de vorm van een stad ertussen, als de kust.
Het lijkt mij een moeilijke opgave, omdat ik vorig jaar van de ene verbazing in de andere ben gevallen, maar aangezien ik niet zoveel weet van de VS, bestaat de kans dus misschien wel dat ik ook verwondering en ongelofelijk mooie dingen kan terugvinden in andere reizen in de VS

Vandaar mijn vraag, alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Laura